Strona 1 z 1

Elektryka, akumulator itp.

PostNapisane: 30 sty 2020, 19:05
przez czarmi
Powiedzcie proszę jaki/jakie macie akumulator/y w najnowszej trójce (Yuasa, Exide, inne) i czy nie macie z nim/i problemów.

Re: Elektryka, akumulator itp.

PostNapisane: 31 sty 2020, 15:24
przez dzonn
U mnie jest oznaczenie TDR KF03A A793. Zero problemów, mimo że nigdy nie wyłączam i-Stop.

PostNapisane: 31 sty 2020, 16:53
przez child
BP jest na rynku od ok. roku (?), więc chyba dziwne, gdyby już były problemy z akumulatorem.

PostNapisane: 31 sty 2020, 16:56
przez paweł_TBU
dzonn napisał(a):U mnie jest oznaczenie TDR KF03A A793. Zero problemów, mimo że nigdy nie wyłączam i-Stop.

Bo Istop nie korzysta z akumulatora, masz Mhybrid

PostNapisane: 31 sty 2020, 17:16
przez dzonn
paweł_TBU napisał(a):Bo Istop nie korzysta z akumulatora, masz Mhybrid


A tak, racja <glupek2>.

Dopisano 31 sty 2020, 16:18:

child napisał(a):BP jest na rynku od ok. roku (?), więc chyba dziwne, gdyby już były problemy z akumulatorem.


Miałem problem z akumulatorem jak miałem testową M3 na weekend, jeszcze przed zakupem. Pierwsze objawy były takie, że przestał działać system bezkluczykowego dostępu – można było zamykać i otwierać auto tylko z klucza. Nazajutrz rano miałem oddać samochód do ASO, podchodzę do auta i zero reakcji... musiałem otworzyć auto awaryjnie (kluczyk schowany w pilocie) i skorzystać z Mazda Assistance. Do dziś nie wiem, co było przyczyną.

PostNapisane: 31 sty 2020, 17:40
przez lelo28
dzonn napisał(a):Miałem problem z akumulatorem jak miałem testową M3 na weekend, jeszcze przed zakupem. Pierwsze objawy były takie, że przestał działać system bezkluczykowego dostępu – można było zamykać i otwierać auto tylko z klucza. Nazajutrz rano miałem oddać samochód do ASO, podchodzę do auta i zero reakcji... musiałem otworzyć auto awaryjnie (kluczyk schowany w pilocie) i skorzystać z Mazda Assistance. Do dziś nie wiem, co było przyczyną.

Rzeczywiście zdarza się że poprzez czujnik otwarcia na klamce nie otworzy się auta, natomiast zamknąć jak najbardziej. Według moich obserwacji problem pojawia się przy niskich temperaturach, kiedy para skropli się na czujniku. Wtedy zawszy otwieram pilotem, za pomocą kluczyka jeszcze się nie zdarzyło.