Lukk75 napisał(a):Jakaś nagonka na tego X....
Jak komuś nie pasuje skomplikowany wygląd silnika, niech wymieni na silnik parowy, będzie prościej....
Aktualnie mam CX3 150km i CX30 180km. Obie AWD
Pierwsza ma 88 k przebiegu, druga 5k.
Wiem ze Cx30 jeszcze mało przejechała, ale historia zużycia pokazuje (od nowości nie kasowana), w pierwszym przypadku 8,1 a w drugim 6,9 l.
Przebieg Cx30 to jakieś 2k po autostradzie 130/h,( 4 os. plus bagaż), reszta to jazdy rzędu 20 km po mieście.
Z cała pewnością nie jeżdżę 50 /h w okolicy Wieliczki ( czyli nie po płaskim).
Po płaskim na tempomacie 90km/h komputer pokazuje praktycznie cały czas nie więcej jak 3,5L.
Biorąc pod uwagę wielkość (różnica w wadze 200kg) to chyba nie jest źle.
Ja mam aktualnie 3 BN odblokowaną i CX-30 z X-em.
Trójka ma podobną moc do X-a – 179KM i 223 Nm.
Reakcja na gaz (tu szczególnie), dynamika i spalanie zdecydowanie na korzyść odblokowanej 3.
Ja osobiście bardzo czekam na aktualizację ecu dla X-a
Lukk75 – przy okazji, powiedz czy rzeczywiście po tych kilku tyś km X "odblokowuje" całą moc i jest żwawszy + mniej pali niż na początku? Czy to jakiś mit wymyślony przez ASO by zbyć klientów na jakiś czas?