Strona 1 z 1
Akcja serwisowa Skyactiv-x – wypadanie zapłonu

Napisane:
26 paź 2019, 15:47
przez Rabus
Za granicą w Danii ktoś dostał informację o akcji serwisowej nowego silnika – ja dzwoniąc do dealera w poniedziałek jeszcze o niczym nie usłyszałem...
Ktoś już brał w niej udział / dowiedział się o niej?
Numer który został udostępniony to AK055A
Szczegóły:
This update takes arround 1,5 hours for installation, it’s a software update. I don’t know all details yet, but it has something to do with the mixture of fuel and air...
Software update motor ECU/PCM.

Napisane:
26 paź 2019, 16:21
przez darrecki
Tyle lat rzeźbili ten silnik, a nadal nie wyszedł z fazy beta...
Mazda teraz wszystko naprawia programowo. Naprawiają tak wytryski w dieslu,
ostatnio przepustnicę również. Magia...

Napisane:
26 paź 2019, 16:53
przez Rabus
Myśle że każdy kto kupował auto z tym silnikiem brał pod uwagę to co się będzie działo chwile po zakupie (a przynajmniej ja brałem). Gwarancja 5 lat, wszystko na razie działa, a jeśli ten recall to tylko aktualizacja oprogramowania to spoko


Napisane:
26 paź 2019, 17:16
przez Płomień
Tzw choroby wieku dziecięcego. 10.000 testowych godzin na stanowiskach badawczych nie wyłapie wszystkiego, a nabywcy zrobią tyle w dobę po premierze, i to w warunkach bojowych
Dobrze że robią akcje serwisowe nawet o pierdoły. Lepiej w tę stronę, niż gdyby mieli jak honda ukrywać przez kilka lat wadliwe poduszki powietrzne i udawać że nic się nie stało.
Szacun dla Mazdy.
Re: Akcja serwisowa Skyactiv-x

Napisane:
26 paź 2019, 19:11
przez Arek_4k
Dzisiaj jak byłem w ASO w sprawie uszczelki to przy okazji zrobili mi tą akcję serwisową dla X'a (AK055A).
W aplikacji my mazda też mi się wyświetliła. Ponadto w aplikacji mam jeszcze moją poprzednią BM'kę i tam też jest akcja przywoławcza (AK019A), więc nie wiem o co tyle hałasu

Widzę, że pierwsi do krytyki są Ci, którzy nie posiadają X'a


Napisane:
26 paź 2019, 19:14
przez Rabus
W punkt

Czyli polskie modele też są objęte akcją – dzięki za potwierdzenie, od razu we wtorek zajadę.
Re: Akcja serwisowa Skyactiv-x

Napisane:
26 paź 2019, 19:17
przez Arek_4k
Rabus, polecam zainstalować aplikację "My mazda" na telefonie jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, tam pokazują się akcje przywoławcze.

Napisane:
26 paź 2019, 19:18
przez Rabus
Przed chwilą przesłałem dokumenty do rejestracji – dzięki!
Re: Akcja serwisowa Skyactiv-x

Napisane:
26 paź 2019, 21:22
przez lelo28
Ale co w tym nadzwyczajnego że jest akcja serwisowa. Każdy system powinien być co jakiś czas aktualizowany. Najważniejsze aby aktualizacja przyniosła korzyści a nie straty, a jeżeli można coś poprawić to czemu nie.
W zdecydowanej większości smartfony, iphony, windows i jeszcze setki innych, aktualizują się bez naszej ingerencji.........
Więc nie wiem w czym problem.
Re: Akcja serwisowa Skyactiv-x

Napisane:
26 paź 2019, 21:40
przez jezyk69
Z aplikacją My Mazda to są jakieś jaja. I to nie od dzisiaj. U mnie na telefonie nie działa ta apka. Owszem jest pole logowania i nawet działa ale po zalogowaniu od razu przenosi na jakąś stronę z informacją, że zalogowałem się poprawnie i... nic. Nie ma dalej żadnych odnośników gdzie bądź. Bez sensu. A z adresu strony można odnieść wrażenie, że jest to jakaś germańska strona. Aplikacja ściągnięta nie ze sklepu Google play gdyż tam jej nie ma.
Informacje o moim samochodzie wyświetlają się na oficjalnej stronie Mazdy po tamtejszym zalogowaniu.

Napisane:
26 paź 2019, 21:54
przez Arek_4k
jezyk69 napisał(a):Z aplikacją My Mazda to są jakieś jaja. I to nie od dzisiaj.
Zgadzam się z tym, że nie działa idealnie.
jezyk69 napisał(a):Aplikacja ściągnięta nie ze sklepu Google play gdyż tam jej nie ma.
Ja ją pobrałem z Google play bez problemu.
Re: Akcja serwisowa Skyactiv-x

Napisane:
26 paź 2019, 21:58
przez jezyk69
Ok. Co do sklepu to się pomyliłem. Myślałem o Android Auto. W sklepie jest apka do ściągnięcia ale nawet teraz próbowałem się zalogować i po udanym logowaniu jest dalej wielkie gó....

Napisane:
26 paź 2019, 22:09
przez Rabus
No, jako osoba która na codzień testuje apki...
... nie jest to szczyt możliwości tak dużej firmy jaką jest mazda, szczególnie że nawet błędu nie ma że nie masz auta dodanego – tylko biały ekran


Napisane:
26 paź 2019, 23:16
przez Arek_4k
Rabus napisał(a):jeśli ten recall to tylko aktualizacja oprogramowania to spoko
Tak, to tylko aktualizacja software.

Napisane:
28 paź 2019, 15:01
przez Rabus
Akcja dotyczy wypadania zapłonu. Dzisiaj się dowiedziałem w serwisie

Napisane:
5 lis 2019, 16:33
przez Arek_4k
Rabus napisał(a):Myśle że każdy kto kupował auto z tym silnikiem brał pod uwagę to co się będzie działo chwile po zakupie (a przynajmniej ja brałem).
Rozumiem ten punkt widzenia, ale nie zakupiliśmy też prototypu, tylko auto które ma działać i spełniać wszystkie swoje funkcje.

Napisane:
9 lis 2019, 16:37
przez Rabus
Ja już po – miało zająć 15min, zajęło godzine, bo wszystkie systemy bezpieczeństwa w trakcie instalacji im padły
Ostatecznie się jednak udało, różnica póki co żadna.