lelo28 napisał(a):W jakim celu to marudzenie? Według mnie bardzo dobry wykres. Przy 2 tys. widać wyraźny przyrost momentu. Nowy z fabryką pokrywa się tylko w zakresie 2400-3200 a wszystko przed i za jest na plus. Według mnie bardzo dobra robota. Szczyt mocy przy 6500 jest na silniku a nie na kołach, więc kręcenie do 6500 nie ma sensu ( co wyraźnie wykres pokazuje).
thx
z tym 6500 to ostrożnie, owszem moc na kołach spada ale pamietaj o przełożeniach skrzyni, bazując na tym i przesuwając u siebie punkt zmiany biegu w rejon w którym według Ciebie kręcenie nie ma sensu urwałem z czasu 100-200 2,5 sekundy

Są gotowe strony pozwalające wyliczyć punkt optymalnej zmiany biegu dla najlepszego przyspieszenia, np.:
https://glennmessersmith.com/shiftpt.htmllelo28 napisał(a):DISItune jaki koszt pełnej modyfikacji? Proszę wrzuć pełny wykres z jednostkami.
Koszt odblokowania 1200zł, koszt pełnej modyfikacji 1500zł. Ceny brutto.
seria:
samo odblokowanie, czyli taka fabryczna "150tka"
pełna modyfikacja
Mix wszystkich etapów, może mniej czytelny ale ułatwia porównanie: