gt10r5 napisał(a):Koledze wyżej źle się wydaje i byłbym wdzięczny za nie wypisywanie takich bzdur!
Tak samo sugestia, że firma EGP miałaby być używana jako przykład instalacji lpg, no litości!
Odnośnie mazdy: instalacja oparta o KME Sky direct to kwota rzędu ~5tyś zł.
Spalanie skyactive to okolice 1.5l dotrysku w trasie i 2-2.5l w mieście plus gaz.
Jeśli robisz przebiegi większe niż 15kkm rocznie to jest to jak najbardziej opłacalne.
A co do "krzywdzenia" mazdy gazem – no serio? bardziej bym się przejmował jakością mazdowskiego oleju lub blachy niżeli takim zasilaniem
Podałem przykład jaki po prostu występuje. Poza tym czy silnik w czwartej generacji oprócz systemu dwóch cylindrów nie rózni się czymś więcej? Również twierdzę, że gaz do tego auta nie ma sensu. Jak się chce zaoszczędzić na paliwie to niech sie bierze hybrydę do miasta. Na trasach to nawet nie ma sensu tego brać. Popatrz sobie także na firmy, które to oferują, nie widzę nic na internecie co ma podaną instalacje do tego modelu. Zero zleceń. Teraz widzę, że do CX-3 z 2015 roku koszty LPG chodzą po 5 tysięcy niby. Szkoda tylko, że wywyższają spalanie dla tego auta na benzynie do 11 litrów, aby to im się opłaciło i zrobić dobrą reklamę dla gazu. Jeźdzę teraz 3 w zimę po mieście na krótkich dystansach 7 – 8 km i spalanie W ZIMĘ w mieście wojewódzkim krąży w okolicach 8 litrów także gazowi można podziękować.