Zakładam ten wątek w celach edukacyjnych. Mazda z usa
1a. Przeciwmgielne tył – lampa lewa tył w klapie + manetka + zmiana licznika w wersji EU.
1b. Dołożenie dodatkowej lampy w odblasku w zderzaku i włącznik osobno obok pamięci fotela.
2a. Kierunki w zderzaku przednim – zmienione na wersji EU ( koszt 1200 zł )
2b. Kierunki w zderzaku przednim – oryginalne USA wysłane do konwersji na EU ( koszt 1000 zł )
3. Lampy przód, 3 wersje – 10 pin (standardowe), 12 pin (AFS-skrętne), 14 pin(ALH/ADB – matrixy)
Selecty i preferedy z usa mają 10 pinowe, premium i premium plus mają AFS czyli 12 pinów.
z tego co udało mi się dowiedzieć to:
EUROPA:
DFR5 – AFS ( mają standardową żarówkę z boku lampy )
DFR7 – ADB
DGL2 (na kloszu DGJ1) – ADB
USA:
DGH9 – normanle standardowe lampy
DGJ1 – AFS
Nie bardzo wiem czym różnią się lampy DFR7 vs DGL2, tu i tu są matrixy w różnych rocznikach, ktoś przerabiał temat ? wie dlaczego są 2 wersje ?
Jak wy zrobiliście swoje mazdy ? kto poszedł jaką drogą ? jakie plusy i minusy ?
Mazda CX-30 z USA, Konwersja – temat ogólny
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9