Strona 1 z 1

Rózna konfiguracja rozstawu przycisków – dlaczego?

PostNapisane: 12 cze 2024, 19:17
przez s.smith
Witam wyjadaczy tematu Mazdy CX30.
Bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tematu, w załączniku zamieszczam 2 zdjęcia konsoli nastawu klimatyzacji i nawiewów. Skąd ta różnica w umiejscowieniu przycisków zmiany poszczególnych funkcji ? Dodam, że jestem laikiem w tym temacie, a rozglądam się za takim modelem, a czym bardziej zaczynam wnikać w szczegóły tym więcej powstaje pytań. Dodatkowo jeśli jest taka możliwość, bardzo proszę o rozszyfrowanie VINu jmzdm6wg600404446 pojazdu, chodzi mi głównie o wyposażenie. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

PostNapisane: 12 cze 2024, 19:18
przez cichy202
Górny panel jest przed liftowy, dolny po liftowy.

Re: Rózna konfiguracja rozstawu przycisków – dlaczego?

PostNapisane: 12 cze 2024, 19:59
przez s.smith
Jakie jeszcze zmiany zostały wprowadzone w wersji poliftingowej ?

PostNapisane: 12 cze 2024, 20:41
przez cichy202
Większy ekran, bezprzewodowy CarPlay/Android Auto, ładowarka indukcyjna i parę innych rzeczy. https://pl.mazda-press.com/aktualnosci/ ... x-30-2024/

Re: Rózna konfiguracja rozstawu przycisków – dlaczego?

PostNapisane: 18 cze 2024, 11:48
przez MarkoS_1
Z tych wszystkich "nowości" godne uwagi jest tylko wyświetlanie informacji nawigacyjnych z AA na head-up. Reszta jest niewarta wymiany samochodu dobrego na nowy :D . A jak jeszcze pomyślę o konieczności wyłączania wrzeszczącego ograniczenia prędkości za każdym startem, to <glupek2> ...

Re: Rózna konfiguracja rozstawu przycisków – dlaczego?

PostNapisane: 19 cze 2024, 08:46
przez dark_luke
Hmm siedziałem też w nowej Cx-30 i nie było tam srebrnych wstawek na kierownicy tylko wszystko czarne. Brak możliwości zamówienia jasnej tapicerki <płacze>

PostNapisane: 19 cze 2024, 17:33
przez Palmer
cichy202 napisał(a):Górny panel jest przed liftowy, dolny po liftowy.

Zastanawia tylko sens tej zmiany. Czyżby teraz dostęp do regulatorów był bardziej intuicyjny niż wcześniej, a może zadecydowała optymalizacja kosztów wytworzenia takiego panelu wg nowego układ przycisków.

MarkoS_1 napisał(a):Z tych wszystkich "nowości" godne uwagi jest tylko wyświetlanie informacji nawigacyjnych z AA na head-up. Reszta jest niewarta wymiany samochodu dobrego na nowy :D . A jak jeszcze pomyślę o konieczności wyłączania wrzeszczącego ograniczenia prędkości za każdym startem, to <glupek2> ...

Ja dorzuciłbym do tego jeszcze większy wyświetlacz systemu infotainment (jakby nie mógł być taki od samego początku), bo mimo wszystko większa czcionka, zwłaszcza w nawigacji Google Maps przydałaby się bardzo. Bez bezprzewodowego AA i ACP można żyć, tym bardziej, że w sprzedaży dostępne są niedrogie adaptery, które taką funkcjonalność zapewniają. Tak czy owak, nie są to istotne zmiany przemawiające za wymianą samochodu na jego "usprawnioną" wersję. Takim powodem wartym rozważenia byłaby, przynajmniej dla mnie, zmiana istotna, np. wprowadzenie silnika Sky-G 2,5 l turbo o mocy 250 KM :D