Odłączanie cylindrów i wibracje
1, 2
W mojej trójce MT lekkie wibracje występują właściwie tylko jeśli delikatnie operuje pedałem przyśpieszenia, a auto jedzie lekko pod górkę, jeśli np jedzie idealnie po równym bądź z górki na dwóch garach to wibracji nie ma żadnych.
Ojciec ma CX30 z 2023r z tym samym silnikiem ale AT, i nie ma wibracji. ASO może wyłączyć dezaktywacje cylindrów na życzenie klienta.
Ojciec ma CX30 z 2023r z tym samym silnikiem ale AT, i nie ma wibracji. ASO może wyłączyć dezaktywacje cylindrów na życzenie klienta.
czik3n napisał(a): ASO może wyłączyć dezaktywacje cylindrów na życzenie klienta.
A to ciekawa informacja. Mi powiedziano, że nie mozna nic z tym zrobić, bo homologacja, emisje, itp. Można zapytać jakie ASO oferuje taką usługę?
remicco napisał(a):Jak na razie nie mogę potwierdzić tych wibracji, choć starałem się je "wywołać" jadąc jednostajnie na różnych obrotach.
Tylko się cieszyć, jeśli tak jest i tak pozostanie do końca. Qrcze, może rzeczywiście producent dokonał jakiejś przełomowej zmiany w technologii wykonania silników Skyactiv-G i w wyprodukowanych w ciągu ostatniego półrocza egzemplarzach CX30, czy też 3", tę irytującą przypadłość raz na zawsze wyeliminował. Jeśli tak w istocie jest i uda się to zweryfikować, to zasadnym jest pytanie, czy można takiego – nazwijmy to – udoskonalenia technicznego dokonać w serwisie ASO na żądanie właściciela.
Mając poprzednią Madzię też jeżdżąc na 2 tłokach odczuwałem lekkie wibracje ale tak jest ten układ skonstruowany
Ja nawet cieszyłem się ze jadę płynnie mniej spalam no i rosną mi drzewka z tego co pamiętam najechane ponad 75 000 było i 4 zielone ponad nasadzone były
Ja nawet cieszyłem się ze jadę płynnie mniej spalam no i rosną mi drzewka z tego co pamiętam najechane ponad 75 000 było i 4 zielone ponad nasadzone były
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9