Witam.
Czy ma może któryś forumowicz adres mailowy do Mazda Motor Corporation w Hiroshimie. Na znaleziony adres mailowy tsdcustomer@mail.mazda.co.jp nie potrafię wysłać z różnych skrzynek maila. Będę wdzięczny za podanie adresu mailowego.
adres mail Mazda Motor Corporation
Strona 1 z 1
Na ten napisz
handa.ma@tky.mazda.co.jp
handa.ma@tky.mazda.co.jp
Maniuś napisał(a):Dziękuję.
Może w końcu ktoś ruszy Mazdę Polska z naprawą samochodu, który trwa już 6 tygodni.
Wybaczcie moje pytanie ale... naprawdę?
1. To nie Mazda Polska naprawia twoje auto, a zewnętrzna firma, która ma podpisaną umowę (zapewne nie z Mazda Polska, tylko z jakimś globalnym odziałem).
2. Absolutnie nikt nie będzie się przejmował twoją wiadomością, tym bardziej jeśli skierujesz ją na imienny adres email.
3. Japończycy mają to do siebie, że jeżeli nie jesteś gdzieś wysoko w hierarchii społecznej, to zwyczajnie cię zignorują.
Szczytem szczęścia będzie jeżeli Twoja wiadomość zostanie zauważona i skierowana do polskiego odziału Mazda, a tam... zignorowana lub potraktowana z góry.
Pracuję w azjatyckiej firmie i przez niecałe 14 lat mojej kariery zawodowej nie było nawet jednego przypadku kiedy centrala z Azji interweniowała w wyniku skargi niezadowolonego klienta. A taki co się odgrażał, że napisze do centrali zdarzał się średnio raz na tydzień. To nie tak działa.
Skąd założenei, że długi czas naprawy to jedynie zła wola naprawiającego?
Przecież jeżeli na jej długość mają wpływ czynniki zewnętrzne, to nawet zwrócenie uwagi przez centralę nie zmieni sytuacji, a przecież nie zabiorą części komuś innemu, by wstawić ją do Twojego auta, bo akurat Ty narzekasz... Ech...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9