Strona 2 z 2

PostNapisane: 18 gru 2021, 17:31
przez lulas
Ustawienia > monitor spalania (pierwsza opcja, w każdym razie ten ekran z wykresami sklepowymi) i tam masz menu (jak naciśniesz główne kółko), wybierasz ekran "monitor przepływu energii".
Mogłem pomylić nazwy, nie jestem przy samochodzie aktualnie :)

PostNapisane: 19 gru 2021, 12:10
przez ogniwo
Boszzz, za każdym razem kręciłem kółkiem w drugą stronę, a tu tyle jeszcze do odkrycia :)

PostNapisane: 20 gru 2021, 08:57
przez dark_luke
Robzak napisał(a):Trochę śmieszna ta "hybryda mazdowska".
Dla przykładu w Toyocie Corolli Cross silnik przedni:
Moc maksymalna Silnik elektryczny 113 KM
Moment obrotowy Silnik elektryczny 206 Nm


Bo to "miękka hybryda"

PostNapisane: 20 gru 2021, 23:58
przez Gazda
Robzak napisał(a):Trochę śmieszna ta "hybryda mazdowska".
Dla przykładu w Toyocie Corolli Cross silnik przedni:
Moc maksymalna Silnik elektryczny 113 KM
Moment obrotowy Silnik elektryczny 206 Nm


Tutaj nie ma nic śmiesznego wszyscy producenci mają identyczną zasadę działania miękkiej hybrydy różnią się tylko mocą ale i tak żadna nie jedzie na samym elektryku :D :D więc to tak jakby porównywać samochód sportowy z samochodem typu off-road :D :D :D

Re: Akumulator M Hybrid

PostNapisane: 31 sty 2023, 13:42
przez relim1
Witam.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć kiedy będę miał jakieś kWh(te które widać na wyświetlaczu) u mnie jest nonstop 0.0kWh, niekiedy wskoczy 0.1kWh ale bardzo rzadko, moja jazda to ciągle miejska jazda więc używam dużo hamulca i powinna się doładowywać ta miękka hybryda, już całkowicie zgłupiałem jak to działa i jak jeździć żeby tą hybrydę wykorzystać.
Macie podobnie? Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam

PostNapisane: 1 lut 2023, 13:32
przez Maz56
mam tak samo