U mnie PRO Moto Katowice, ale jak na razie bardzo złe doświadczenie związane z rozwiązywaniem problemów. Wspominałem trzem osobom tam pracującym o problemie. Raz pracownikowi, który sprzedał mi samochód, dwa pracownikowi który zadzwonił do mnie z umówieniem się na montaż haka holowniczego, trzy podczas oddawania samochodu na montaż haka. Przy odbiorze samochodu pan:
1. Nie słyszał żebym coś zgłaszał,
2. Przyznał, że elektryk pytał go czy usterka była zgłaszana,
3. Stwierdził, że wykonali konserwację połączeń elektrycznych i usunęli błąd komputera.
Na pytanie czy usunięcie błędu jest dla niego równoznaczne z usunięciem usterki, oczywiście mnie zbywał.
Odebrałem kluczyki od swojego samochodu, odpaliłem go a błąd się pojawił. Zrobiłem zdjęcie i wróciłem do ASO w celu dokonania "oficjalnego zgłoszenia" (bo poprzednie zgłoszenia wg. pana przyjmującego nie były oficjalne ) na wszystko żądając kopii wydruku z pieczątką i podpisem. Dopiero wtedy sprawa ruszyła.
Mam nadzieję, że ASO się zrehabilituje bo całe to zamieszanie jest w zasadzie przez jednego pracownika a kontakt z pozostałymi jest jak najbardziej pozytywny.
Kupując samochód za ponad 140k PLN oczekuje się sprawnego samochodu, ale najbardziej przykre jest bagatelizowanie takiej usterki (np. co mogło by się stać podróżując autostradą z przepisową prędkością 140 km/h i niespodziewanym wystrzałem poduszki )
usterka systemu poduszek powietrznych
1, 2
Byłem jeszcze raz w serwisie (mimo, że błąd nie pojawił się u mnie od tamtej pory – sprawdzali przy okazji wymiany tabliczki po akcji serwisowej) i do wymiany będzie boczna poduszka powietrzna (pasażera). Przynajmniej tak im wyszło z komputera.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: krzychun i 9 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9