Strona 1 z 1

Kolejny bug w infotainment – obsługa telefon Dual SIM

PostNapisane: 25 paź 2021, 11:27
przez pab567
Wykryłem kolejny problem (bug?) w systemie infotainment CX-30. Jeżeli mamy telefon Dual SIM i nie wybraliśmy w nim domyślnej karty do połączeń głosowych (bo na przykład chcemy do rodziny dzwonić z SIM1 a do klientów z SIM2) to infotainment każe telefonowi wybrać numer tylko nie podaje z której karty SIM – w efekcie do połączenia nie dochodzi i, co gorsza, nie można takiego nie rozpoczętego skutecznie połączenia zakończyć z kierownicy – trzeba wziąć do ręki telefon i albo z niego ręcznie wybrać kartę SIM, z której w tym momencie chcemy zadzwonić, albo zakończyć jeszcze nie nawiązanie połączenie.

UWAGA – to się dzieje gdy dzwonimy nie przez Android Auto (CarPlya nie miałem jak przetestować – nie mam japca na dwie karty) tylko bezpośrednio przez BT, jeżeli połączymy telefon po Android Auto to w takiej sytuacji Android Auto zapyta, z której karty chcemy dzwonić, i problem nie istnieje. Niestety skubany pyta nawet wtedy, gdy w książce telefonicznej wcześniej zaznaczyliśmy, że do tego kontaktu ma dzwonić z danej karty. I tak źle, i tak niedobrze...