dominn_107 napisał(a):Dzięki za szybką odp. Oczywiście mówimy o akumulatorze o symbolach: LN2 PAF 3 20hr 60AH 12V?
Dodatkowo jak ladujecie to czy odpinacie klemę minusową? Pozdro.
A nie jest to przyp. aku YUASA o poj. 65 Ah i prądzie rozruchowym 520 A, jak w nowej "3"?
perot napisał(a):Tak samo potwierdzam że jest zwykły akumulator. I taki też należy wsadzać , nie żadne EFB czy AGM.
Importer zapewniał mnie dwukrotnie, że to jest EFB, czyli taki ulepszony "kwasiak".
perot napisał(a):Uprzedzając niektóre pytania odnośnie systemy START-STOP i akumulatora to , za działanie tego systemu odpowiada dodatkowa bateria czyli system mild hybrid.
Owszem odpowiada, ale w tandemie z tym podstawowym akumulatorem rozruchowym, który musi mieć odpowiednie parametry wyjściowe, aby system i-Stop działał.