Strona 1 z 1

Blokada Omega

PostNapisane: 1 maja 2021, 17:07
przez pawcho
Czy macie zainstalowany ten system i jak się Wam sprawuje. Mnie po roku pierwszy raz odmówił współpracy i trzeba było kombinować aby uruchomić samochód.

Dopisano 1 maja 2021, 17:17:

sorrki nie zauważyłem, że są wątki temu poświęcone <glupek2> – do usunięcia.

Re: Blokada Omega

PostNapisane: 7 maja 2021, 08:35
przez MarkoS_1
Omegę miałem w CX-3. Działała bezproblemowo pod warunkiem reagowania na sygnalizację wyczerpującej się baterii. Niestety, co pół roku konieczna wymiana.
W CX-30 mam już immo DOG SPiiD i , póki co, jest ok...

Re: Blokada Omega

PostNapisane: 7 maja 2021, 13:48
przez pawcho
U mnie chodziła bezproblemowo prawie rok. Tydzień temu wsiadam i , no i nic nie działa. autko nie odpala, zegary nie świecą, tylko na czerwono lampka kłódki dumnie lśni. Uruchomił się po naciśnięciu pilota od blokady. Po wyłączeniu silnika, i próbie standardowego odpalenia – zero reakcji. Uruchomiłem ponownie po naciśnięciu pilota i pojechałem do serwisu / bateria była wcześniej wymieniana/. Okazało się ,że pilot padł. Dostałem nowego i póki co wszystko działa. Przy okazji przeszedłem instrukcję wyłączania blokady :)

PostNapisane: 7 maja 2021, 17:15
przez worn
Stawiam dolary przeciwko orzechom, że pilot był sprawny tylko nie był włączony. To, że po jego jednokrotnym naciśnięciu mogłeś odpalić silnik, wynika z tego, że pilot włącza się wtedy tymczasowo na około minutę. Jak ma działać bezobsługowo to należy go włączyć trzymając długo przycisk aż zapali się dioda czerwona –> zielona –> zgaśnie, po czym należy puścić przycisk i nacisnąć go raz (zapali się dioda zielona). Można go włączyć tylko w samochodzie. Zresztą wszystko jest w instrukcji...

PostNapisane: 8 maja 2021, 11:16
przez pawcho
Pilot był używany codziennie i nie wyłączany. Do tego procedurę uruchamiania robiłem w sumie z 5-6 razy wciągu dwóch dni. Faktycznie drugi zapasowy pilot jest wyłączony w celu oszczędzania baterii i faktycznie trzeba go "odpalić". Po drugie w serwisie elektryk / zresztą zakładał omegę/ to w sumie znajomy i nie sądzę żeby mnie oszukiwał temat sprawności pierwszego pilota. Jak to rzecz mechaniczna każda ma prawo się popsuć, choć jak powiedział tego typu przypadek miał u nich miejsce pierwszy raz. Dobrze, że stało się to w domu, a nie gdzieś za granicą. Zostałoby wtedy wejście w tryb serwisowy i sporo więcej stresu :D

PostNapisane: 8 maja 2021, 12:27
przez worn
Nie będę cię przekonywał na siłę, że pilot był po prostu wyłączony, ale z tego co napisałeś, to wszystko na to wskazuje.

pawcho napisał(a):Uruchomił się po naciśnięciu pilota od blokady.
Czyli nadajnik w pilocie sprawny.
pawcho napisał(a):bateria była wcześniej wymieniana
Więc mógł się wyłączyć przy wymianie baterii i należało poprawnie przeprowadzić procedurę włączenia.

pawcho napisał(a):Dobrze, że stało się to w domu, a nie gdzieś za granicą. Zostałoby wtedy wejście w tryb serwisowy i sporo więcej stresu

A tutaj coś już kręcisz, bo przecież jak naciskałeś na pilocie, to wszystko działało, więc po co tryb serwisowy? :>

No, ale najważniejsze, że wszystko już działa ;)

Re: Blokada Omega

PostNapisane: 9 maja 2021, 17:13
przez pawcho
no tak działało ale diabła wie kiedy mogło się zawiesić. Odpaliłem i do serwisu dojechałem 60 km. ale wiadomo jak coś nie działa jak powinno i jeszcze nie wiesz co i jak to stresik jest. Zaś co do pilota to ewentualnie zgodziłbym się , że z pierwszym razem był wyłączony i po naciśnięciu go włączyłem. Jednak robiłem to kilka razy -chyba z 5 lub 6 razy, a już po pierwszym razem powinien zostać włączony. No ale jak napisałeś najważniejsze, że już po kłopocie.