Koło dojazdowe 17" + subwoofer

Witam,
W związku iż CX-30 nie posiada koła dojazdowego tylko zestaw naprawczy ,a koszty dojazdówki wraz z potrzebnymi elementami w salonie to jedna wielka pomyłka postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce.
Koszt gotowego wypełnienia pod koło w salonie około 500 zł i jeszcze do tego potrzebna jest nowa półka też 500 złociszy.
Ponieważ słabo widzę naprawę zestawem naprawczym dodawanym przez mazdę , lub czekaniem na assistance przedstawiam moje dzieło i opis wykonania.
-na początek zostało zakupione koło dojazdowe T135/80R17 103M LINGLONG na feldze Carteco
CW175114D17 17X4 ET15 , średnica dojazdówki około 64cm.
-następnie z kartonu został wycięty szablon koła o średnicy 67cm. Szablon został umieszczony na pustym
wypełnieniu tak że środek pokrywał się z otworem na śrubę mocującą subwoofer.
-koło zostało odrysowane na wypełnieniu , a następnie wycięte za pomocą drobnego cienkiego brzeszczota.
-otwory pod nasadki klucza zostały wywiercone frezami do drewna ,a wszystkie pogrubienia rynienek takie jak pod klucz do kół lutownicą transformatorową z odpowiednio ukształtowanym grotem.
-miejsce na lewarek wycięte za pomocą ostrego nożyka (przykładanie docinanie i tak kilka razy).
-wszystkie ścianki po cięciu zostały wygładzone papierem ściernym , a następnie opalone zapalniczką w celu związania styropianu.
-nowa śruba mocująca została wykonana z pręta gwintowanego M8 o długości 18,8cm. Pręt na końcu został nacięty na krzyż i zakończony nakrętką M8 , podkładka średnica 3cm z otworem fi8 ,i na samą górę motylek M8 o wysokości 8mm całość ze sobą sklejona na klej do gwintów (zielony).
Całość po złożeniu wygląda jak z fabryki , półka nic nie odstaje wszystko ładnie się pokrywa.
Mój koszt to tylko cena dojazdówki (koło, lewarek , klucz ) -580zł i cztery złociste napoje ,resztę gratów miałem . Czas wykonania 3 godziny.
W związku iż CX-30 nie posiada koła dojazdowego tylko zestaw naprawczy ,a koszty dojazdówki wraz z potrzebnymi elementami w salonie to jedna wielka pomyłka postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce.
Koszt gotowego wypełnienia pod koło w salonie około 500 zł i jeszcze do tego potrzebna jest nowa półka też 500 złociszy.
Ponieważ słabo widzę naprawę zestawem naprawczym dodawanym przez mazdę , lub czekaniem na assistance przedstawiam moje dzieło i opis wykonania.
-na początek zostało zakupione koło dojazdowe T135/80R17 103M LINGLONG na feldze Carteco
CW175114D17 17X4 ET15 , średnica dojazdówki około 64cm.
-następnie z kartonu został wycięty szablon koła o średnicy 67cm. Szablon został umieszczony na pustym
wypełnieniu tak że środek pokrywał się z otworem na śrubę mocującą subwoofer.
-koło zostało odrysowane na wypełnieniu , a następnie wycięte za pomocą drobnego cienkiego brzeszczota.
-otwory pod nasadki klucza zostały wywiercone frezami do drewna ,a wszystkie pogrubienia rynienek takie jak pod klucz do kół lutownicą transformatorową z odpowiednio ukształtowanym grotem.
-miejsce na lewarek wycięte za pomocą ostrego nożyka (przykładanie docinanie i tak kilka razy).
-wszystkie ścianki po cięciu zostały wygładzone papierem ściernym , a następnie opalone zapalniczką w celu związania styropianu.
-nowa śruba mocująca została wykonana z pręta gwintowanego M8 o długości 18,8cm. Pręt na końcu został nacięty na krzyż i zakończony nakrętką M8 , podkładka średnica 3cm z otworem fi8 ,i na samą górę motylek M8 o wysokości 8mm całość ze sobą sklejona na klej do gwintów (zielony).
Całość po złożeniu wygląda jak z fabryki , półka nic nie odstaje wszystko ładnie się pokrywa.
Mój koszt to tylko cena dojazdówki (koło, lewarek , klucz ) -580zł i cztery złociste napoje ,resztę gratów miałem . Czas wykonania 3 godziny.