perot napisał(a):Tak u mnie wygląda dobrze wepchnięty dekielek, i tak jak wcześniej pisałem beż zdjęcia koła nie ma możliwości go wybicia.
Może się źle wyraziłem – od stronny piasty to oczywiście po zdjęciu koła.
www.mazdaspeed.pl
perot napisał(a):Tak u mnie wygląda dobrze wepchnięty dekielek, i tak jak wcześniej pisałem beż zdjęcia koła nie ma możliwości go wybicia.
dyskograf napisał(a):Jednym słowem jeżeli ktoś rozważa Mazdę, powinien być przygotowany na dość luźne podejście do tego, co jest błędem a co "standardem". Jakoś w moim poprzednim Focusie Mk4 ani Kudze Mk1 mojej żony takie czujniki działają bezbłędnie a biegi wchodzą jak w masło.
perot napisał(a):Witam, pojawiły się dwie usterki w moim aucie:
1Trzaski stuki z okolic lewego słupka , a dokładnie mocowanie pasa kierowcy, i na 100% jest to z
tego mocowania. Słychać nawet na małych nierównościach.
2W momencie otwierania do góry podłokietnika słychać odgłos jak by coś zaczepiało o zębatkę , takie
trrrrrrr .
Za czym oddam do serwisu ,czy ewentualnie sam coś zacznę robić chcę się zapytać czy już ktoś miał z czymś takim do czynienia. I ewentualnie jak sobie z tym poradził.
dyskograf napisał(a):że wjadę w auto a czujnik dalej nie reaguje w ogóle
dyskograf napisał(a):I teraz mam pytanie do wszystkich tu obecnych posiadaczy CX-30 (szczególnie wersji Hikari): czy naprawdę jesteście zadowoleni z działania tego systemu?
dyskograf napisał(a):I teraz mam pytanie do wszystkich tu obecnych posiadaczy CX-30 (szczególnie wersji Hikari): czy naprawdę jesteście zadowoleni z działania tego systemu?
krzychk napisał(a):dyskograf napisał(a):I teraz mam pytanie do wszystkich tu obecnych posiadaczy CX-30 (szczególnie wersji Hikari): czy naprawdę jesteście zadowoleni z działania tego systemu?
Powtórzę to co już pisałem kilka miesięcy temu:
jestem zaskoczony (przodem parkowanie, aby wjechać w m.p. należy łamać się – kąt prosty), u nas jest nawet ciutkę za czuły – inna kwestia że parkujemy przy słupie (czyli od lewej – ściana, miejsce park. skody, potem nasze miejsce i leciutko na nasze miejsce wchodzi słup konstrukcyjny), a i sąsiada skoda czasami zaparkowana zbyt blisko – są takie dni/momenty, gdzie zastanawiam się jak żonka może ten hałas znosić
Wykrywanie poprzecznego ruchu – ostatnio w centrum pupą na ulicę (pod kątem) wybywaliśmy, a że to kilkadziesiąt metrów modnych knajpek to aut w ciul i widoczności brak. Mały smyk śmigał hulajką nożną środkiem jezdni i Madzia takiego rabanu narobiła, że zawał murowany.
perot napisał(a): 1Trzaski stuki z okolic lewego słupka , a dokładnie mocowanie pasa kierowcy, i na 100% jest to z
tego mocowania. Słychać nawet na małych nierównościach.[/b]
firstman napisał(a):Może ktoś mi doradzi, podpowie.
Jak przyszły mrozy coś zaczęło się dziać z moją cx30.
Najpierw czujnik otwierania drzwi w klamce raz działa kilka razy nie, i muszę otwierać drzwi z pilota.
Połączenie grzania foteli i kierownicy z ogrzewaniem wewnątrz auta przy niskich temp., najpierw nie załączało się grzanie fotela pasażera, a później też kierowcy. Wyłączałem i włączałem na nowo w menu i nic, teraz za każdym razem muszę to robić ręcznie.
Kilka razy nie rozłożyły mi się lusterka, aż strach się bać co będzie dalej, bo auto mam dopiero 2 miesiące
firstman napisał(a):Połączenie grzania foteli i kierownicy z ogrzewaniem wewnątrz auta przy niskich temp., najpierw nie załączało się grzanie fotela pasażera, a później też kierowcy. Wyłączałem i włączałem na nowo w menu i nic, teraz za każdym razem muszę to robić ręcznie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9