Mogłem pomylić nazwy, nie jestem przy samochodzie aktualnie
Akumulator M Hybrid
1, 2
Ustawienia > monitor spalania (pierwsza opcja, w każdym razie ten ekran z wykresami sklepowymi) i tam masz menu (jak naciśniesz główne kółko), wybierasz ekran "monitor przepływu energii".
Mogłem pomylić nazwy, nie jestem przy samochodzie aktualnie
Mogłem pomylić nazwy, nie jestem przy samochodzie aktualnie
Robzak napisał(a):Trochę śmieszna ta "hybryda mazdowska".
Dla przykładu w Toyocie Corolli Cross silnik przedni:
Moc maksymalna Silnik elektryczny 113 KM
Moment obrotowy Silnik elektryczny 206 Nm
Bo to "miękka hybryda"
Robzak napisał(a):Trochę śmieszna ta "hybryda mazdowska".
Dla przykładu w Toyocie Corolli Cross silnik przedni:
Moc maksymalna Silnik elektryczny 113 KM
Moment obrotowy Silnik elektryczny 206 Nm
Tutaj nie ma nic śmiesznego wszyscy producenci mają identyczną zasadę działania miękkiej hybrydy różnią się tylko mocą ale i tak żadna nie jedzie na samym elektryku
Witam.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć kiedy będę miał jakieś kWh(te które widać na wyświetlaczu) u mnie jest nonstop 0.0kWh, niekiedy wskoczy 0.1kWh ale bardzo rzadko, moja jazda to ciągle miejska jazda więc używam dużo hamulca i powinna się doładowywać ta miękka hybryda, już całkowicie zgłupiałem jak to działa i jak jeździć żeby tą hybrydę wykorzystać.
Macie podobnie? Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć kiedy będę miał jakieś kWh(te które widać na wyświetlaczu) u mnie jest nonstop 0.0kWh, niekiedy wskoczy 0.1kWh ale bardzo rzadko, moja jazda to ciągle miejska jazda więc używam dużo hamulca i powinna się doładowywać ta miękka hybryda, już całkowicie zgłupiałem jak to działa i jak jeździć żeby tą hybrydę wykorzystać.
Macie podobnie? Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9