Filtr kabinowy
1, 2
Idealnie pasującego zamiennika jeszcze nia ma. Oto odpowiedź uzyskana niedawno od producenta filtrów marki Filtron:
Dziękuję za zgłoszenie, mamy w planie wdrożenie filtrów kabinowych dla podanego modelu, są one w trakcie przygotowań. Mamy nadzieję, że pojawią się pod koniec roku w ofercie, niestety nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu wdrożenia.
Pozdrawiam / Kind Regards
Jolanta Gołębiewska
Specialist / Product Management
Dziękuję za zgłoszenie, mamy w planie wdrożenie filtrów kabinowych dla podanego modelu, są one w trakcie przygotowań. Mamy nadzieję, że pojawią się pod koniec roku w ofercie, niestety nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu wdrożenia.
Pozdrawiam / Kind Regards
Jolanta Gołębiewska
Specialist / Product Management
Luber Finer CAF10055P pasuje idealnie i jest dedykowany do nowych 3/CX-30
Ja zamówiłem 4 ze Stanów, ale dowalili mi na cle i wyszło finalnie 85/szt.
W necie go nie widać w Polsce, ale może jakieś hurtownie mają opcje go ściągnąć.
Jakby co jeszcze 1 mogę odsprzedać, ale on nie jest węglowy.
W jakimś wątku ktoś wrzucał Filtrona za ok 50pln, ale nie wiem czy był to nowy dedykowany model czy po prostu przypadkowo siadł rozmiar z innego auta – bo do tej pory wszystkie "dedykowane" były do bani – w tym też Filtron
Ja zamówiłem 4 ze Stanów, ale dowalili mi na cle i wyszło finalnie 85/szt.
W necie go nie widać w Polsce, ale może jakieś hurtownie mają opcje go ściągnąć.
Jakby co jeszcze 1 mogę odsprzedać, ale on nie jest węglowy.
W jakimś wątku ktoś wrzucał Filtrona za ok 50pln, ale nie wiem czy był to nowy dedykowany model czy po prostu przypadkowo siadł rozmiar z innego auta – bo do tej pory wszystkie "dedykowane" były do bani – w tym też Filtron
W sumie czym się różni (poza wymiarami) filtr od tych stosowanych kiedyś? Klapka jest razem z filtrem i dookoła jest plastikowy. Próbował ktoś zrobić w sposób jak jest to we wcześniejszych modelach czy innych markach? Na szybko wydaje się, ze wystarczy odciąć klapkę od starego filtra i zastosować jakiś filtr 19x20.
Warto kombinować? Hart WT388024 filtr kabinowy
Z tego co widzę to Blue Print ADBP250039 pasuje , na alledrogo są opinie które to potwierdzają
Ja się chyba na to skuszę
https://allegro.pl/oferta/filtr-kabinowy-mazda-cx-30-19-3-18-mx-30-20-12731529389
Ja się chyba na to skuszę

Pasuje,zmierzyłem mój orginalny i ma takie same wymiary jak filtr Hart. Wygląda na to że pasuje do jednego i drugiego modelu.
Za te 100 zł co zostanie z filtra to można dobrą flaszkę kupić np
A tak na poważnie, to ja nie lubię przepłacać za rzeczy które nie są warte swojej ceny, a tak jest w przypadku kawałka plastiku i włókniny za 200 zł z logiem mazda
Wracając do filtra to blueprint pasuje, właśnie zamontowałem, wizualnie/ jakościowo to samo.
A tak na poważnie, to ja nie lubię przepłacać za rzeczy które nie są warte swojej ceny, a tak jest w przypadku kawałka plastiku i włókniny za 200 zł z logiem mazda
Wracając do filtra to blueprint pasuje, właśnie zamontowałem, wizualnie/ jakościowo to samo.
Filtr powietrza w każdym aucie które miałem kosztował max 50 zł i 170 zł za oryginał to abstrakcja co za różnica ile kosztuje samochód , to nie Mercedes, każdy zdroworozsądkowy użytkownik się zbuntuje. Pozdrawiam normalnie myślących.
Zwykły filtr powinien kosztować max 30pln i nie chodzi o skąpienie na oryginał tylko o to by nie czuć się dymanym w
. Flaszka gratis jest tylko dodatkowym bonusem
Już kiedyś pisałem, że zamówiłem ze stanów 4 filtry Luber Finer CAF10055P, które jako pierwsze zamienniki pasowały idealnie do naszych mazd i miały wyjść po ok 50pln, ale niestety dowalili cło i wyszły coś ok 80. Tak czy inaczej zawsze taniej niż mazdowskie.
Swoją drogą wg mnie filtr węglowy powinien w takiej sytuacji kosztować nie 30 a 31pln. To jest jedna wielka ściema. Właśnie z ciekawości zważyłem nowy filtr i waży 110g z czego większość pewnie przedni plastik. Jak będzie węglowy to tego węgla będzie tam napylone może 10g – dla porównania popularne oczyszczacze domowe na X mają w filtrze ok 500g aktywnego węgla a są i oczyszczacze pro co mają 1000-3000g takiego węgla. Liczby mówią same za siebie. Pory tych 10g węgla zatkają się w moement.
Uważam, że zdecydowanie lepiej wymieniać co pół roku normalny filtr niż co rok węglowy

Już kiedyś pisałem, że zamówiłem ze stanów 4 filtry Luber Finer CAF10055P, które jako pierwsze zamienniki pasowały idealnie do naszych mazd i miały wyjść po ok 50pln, ale niestety dowalili cło i wyszły coś ok 80. Tak czy inaczej zawsze taniej niż mazdowskie.
Swoją drogą wg mnie filtr węglowy powinien w takiej sytuacji kosztować nie 30 a 31pln. To jest jedna wielka ściema. Właśnie z ciekawości zważyłem nowy filtr i waży 110g z czego większość pewnie przedni plastik. Jak będzie węglowy to tego węgla będzie tam napylone może 10g – dla porównania popularne oczyszczacze domowe na X mają w filtrze ok 500g aktywnego węgla a są i oczyszczacze pro co mają 1000-3000g takiego węgla. Liczby mówią same za siebie. Pory tych 10g węgla zatkają się w moement.
Uważam, że zdecydowanie lepiej wymieniać co pół roku normalny filtr niż co rok węglowy
Tyle, że węglowy niweluje też "zapachy" z zewnątrz. Poza tym filtry niewiadomego pochodzenia (z tego co rozumiem to Blue Print to jest "pakowacz" a nie producent) to tak naprawdę nie wiadomo przez co przepuszczasz to powietrze i nie wdychasz potem jakiegoś świństwa chemicznego. Ale każdy oszczędza, albo uważa, że nie jest w
na swój sposób.

Od nie przepuszczania tych zapachów są właśnie pory węgla. Jak będą działać dłużej niż dzień to będzie świętość. Mój oryginalny, mazdowski filtr węglowy przepuszczał zapachy od pierwszej sekundy.
Niech każdy sobie kupuje co tam uważa. W poprzedniej maździe byłem w stanie wydać ok 50-60pln na filtr manna zarówno z węglem jak i ze środkiem bakteriobójczym – ten taki żółtawy. Jak się pojawi taki pasujący do obecnych mazd to pomyślę...
Niech każdy sobie kupuje co tam uważa. W poprzedniej maździe byłem w stanie wydać ok 50-60pln na filtr manna zarówno z węglem jak i ze środkiem bakteriobójczym – ten taki żółtawy. Jak się pojawi taki pasujący do obecnych mazd to pomyślę...
tomekkrk napisał(a):Zależy czy węglowy czy zwykły ale Oryginał jest droższy od 70 do ok 100zł od blueprint
Oryginalny filtr z aktywnym węglem BDGG61J6X 9A kosztował w marcu br. 225 zł. Z tego, co wiem zwykłe, papierowe (a więc te 2x tańsze) nie są już w ASO oferowane.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: AndrewP5 i 6 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9