Właśnie jestem po montażu i pierwszych testach, wszystko pięknie działa.
Korzystając z łopatek nie musimy zmieniać położenia lewarka w tryb manualny, wystarczy pociągnąć którąś do siebie i gotowe, jeżeli chcesz wrócić w tryb automatyczny przytrzymujesz zmianę biegu w górę.
Nie będę się rozpisywał jak to zrobić tylko wrzucam link do filmu gdzie jest to pokazane krok po kroku.
Na filmiku pokazana wymiana w opcji bez podgrzewanej kierownicy. Z podgrzewaną kierownicą należy wypiąć jedną wtyczkę więcej z kierownicy i przełożyć moduł ze starego tyłu kierownicy do nowego.
Tak wygląda kompletny zestaw:

Dwie najważniejsze informacje:
1. Trzeba wyciągnąć poduszkę, więc koniecznie przed zabawą odpinamy minus z akumulatora i musimy odczekać kilka minut.
2. W związku z tym, że kolory przewodów w otrzymanym zestawie mogą się różnić, na poniższym zdjęciu zaznaczyłem gdzie wpinamy, które przewody.
Środek to przewód wspólny, z jednej strony zmiana biegu w górę (+), z drugiej zmiana w dół (–)
