Pierwszy przegląd po zakupie M6

Mazda6 2002–2007

Postprzez grzegolas » 30 mar 2010, 13:03

"inspekcję serwisową oleju"chcę skasować po wymianie...czy o to ci chodziło kristofc...pisząc że w ASO Wa-wa tyle biorą?czy to IDS to co innego?
Ja też gregg bronie sie rękami i nogami przed ASO ;)
Ostatnio edytowano 30 mar 2010, 13:08 przez grzegolas, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 20:49
Posty: 21
Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r

Postprzez Grucha » 30 mar 2010, 13:05

To cena podpięcia pod kompa w ASO
Grucha
 

Postprzez Gregg » 30 mar 2010, 13:08

No, po wymianie oleju. A jak? Przed? :>
A skasować trzeba – o ile wiem. Przy czym w ASO za samo podłączenie do kompa biorą już chyba ok. 100 zł (ale może się mylę...).
Mój warsztat: MazVagTech. Jak będę chciał jechać do ASO, to niech mnie ktoś porządnie stuknie w głowę...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2009, 20:35
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: M6 GY MZR-CD 2.0 | 143 KM | 2006

Postprzez Tobo » 30 mar 2010, 13:09

Grzyby napisał(a):Masz DPF? Dziwne gdybyś nie miał.
I masz się za świadomego użytkownika?
No to mnie zaskoczyłeś.


Hmm. No to mnie zaskoczyliście. A czym objawia się nie skasowanie inspekcji? Co może się stać? Faktycznie nie wiedziałem o tym, że coś należy skasować.
Wymianę oleju robiłem 5k km temu więc tragedii raczej jeszcze nie ma.
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 08:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez grzegolas » 30 mar 2010, 13:16

Za bardzo się nie znam ale na mój rozum to ta serwisuwka czy jak to tam zwią...oblicza zużycie oleju i w końcu jakaś lampka się zapali na blacie czyż nie?
Niech fachowcy się wypowiedzą... ;P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 20:49
Posty: 21
Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r

Postprzez s4v4g3 » 30 mar 2010, 13:21

A to też się zdziwiłem :P
Kasowanie jest również w Madzi przed liftem? <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 23:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 13:24

Stac to Ci sie nic nie stanie, ale w pewnym momencie ECU (PCM, zwal jak zwal, komputer pokladowy) uzna ze masz za duzo oleju napedowego w oleju silnikowym, obetnie moc i bedzie czekac na wymiane. Jesli jej nie dokonasz (a dokladnie skasowanie statusu wymiany, bo wymiany robic nie musisz), pewnie calkiem odmowi wspolpracy (ale tego nie wiem, bo nei sprawdzalem).

kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez s4v4g3 » 30 mar 2010, 13:26

krzych napisał(a):kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.


Heh ale fajnie napisałeś :D
Tzn. że co? Wszystkich – wszystkich? <diabełek> <
Czy tylko po lifcie, czyli z DPF <faja>
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 23:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 13:33

Tzn ze we wszystkich wszystkich poliftach z DPF, a ze wszystkie wszystkie maja DPF to we wszystkich wszystkich ;P :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez s4v4g3 » 30 mar 2010, 13:39

aaaa nooo to teraz kumam :P
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a :D
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 23:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez grzegolas » 30 mar 2010, 13:40

hahaha
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 20:49
Posty: 21
Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r

Postprzez grzegolas » 30 mar 2010, 13:43

Ciesz sie ciesz... bo mnie denerwuje już ten DPF...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 20:49
Posty: 21
Skąd: Ryki/Mińsk Mazowiecki
Auto: MAZDA 6 SPORT Hatchback 2.0 CITD 2006r

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 13:58

s4v4g3 napisał(a):aaaa nooo to teraz kumam :P
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a :D

No Twoja tak, Tobo juz ma to badziewie na pokladzie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Tobo » 30 mar 2010, 14:09

Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 08:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 14:12

Tobo napisał(a):Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?

Raczej byc nie powinna. Nadal musisz skasowac.

Po czasie ktory ECU uzna za stosowne. Ocenia to na podstawie wtryskiwanego paliwa podczas wypalania jak sadze.

PS. U mnie np. ocenil o tyle zle, ze przejechalem 17 tysiecy km zamiast "ustawowe" 20.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Tobo » 30 mar 2010, 14:26

krzych napisał(a):U mnie np. ocenil o tyle zle, ze przejechalem 17 tysiecy km zamiast "ustawowe" 20.


I objawem był drastyczny brak mocy?
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 08:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 14:45

Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy

Ja z migajacym DPFem dojechalem spokojnie ponad 400 km bez obciecia mocy. Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem ;P (bo sam nie doswiadczylem)
Ostatnio edytowano 30 mar 2010, 14:53 przez krzych, łącznie edytowano 1 raz
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Tobo » 30 mar 2010, 14:51

krzych napisał(a):Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy

A więc nie ma się czym martwić :)
Czy takim uniwersalnym złączem diagnostycznym (nie pamiętam jak się to nazwa fachowo) będzie szło skasować tą inspekcję? Czy jednak tylko super hiper mega master blaster ASO będzie potrafiło to zrobić?
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 08:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez krzych » 30 mar 2010, 14:55

Tylko hiper-duper-mega-IDS.

PS. Moze kiedys dojde jak swoim softem to zrobic, ale jeszcze nie czas, musze poukladac pewne rzeczy najpierw.
PS2. Maxkls ma IDSa, daleko nie masz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Gregg » 30 mar 2010, 16:46

krzych napisał(a):Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem ;P (bo sam nie doswiadczylem)

Obcina, obcina! :)
Mój warsztat: MazVagTech. Jak będę chciał jechać do ASO, to niech mnie ktoś porządnie stuknie w głowę...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2009, 20:35
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: M6 GY MZR-CD 2.0 | 143 KM | 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6