Strona 24 z 24

Re: Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

PostNapisane: 1 sie 2017, 15:34
przez Tito01
Wczoraj moja nie odpaliła, w trybie awaryjnym na lpg odpala bez problemu.
Sprawdziłem na wtyczce do pompy paliwa jest impuls po włączeniu stacyjki, podaje ciągły w momencie próby odpalenia, podejrzewam, że pompa paliwa się skończyła bo nie słychać jej przy próbie odpalenia.
Orientuje się ktoś czy wystarczy mi pompa od wersji europejskiej ??

Re: Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

PostNapisane: 8 paź 2017, 19:22
przez misiek6a12
Podejdzie europejski silnik 2.3 do amerykańca? Jeśli tak, to lepiej wymieniać razem z wiązką i komputerem silnika czy goły słupek a elektronikę z czujnikami zostawić oryginalną swoją? Mam taką możliwość i dawce, ale obawy, czy komputer skrzyni At z mojego będzie grał z europejskim komputerem silnika dawcy. Szukałem tu na forum ale nie znalazłem

PostNapisane: 26 paź 2017, 22:45
przez mikiosowa
Tito01 napisał(a):Wczoraj moja nie odpaliła, w trybie awaryjnym na lpg odpala bez problemu.
Sprawdziłem na wtyczce do pompy paliwa jest impuls po włączeniu stacyjki, podaje ciągły w momencie próby odpalenia, podejrzewam, że pompa paliwa się skończyła bo nie słychać jej przy próbie odpalenia.
Orientuje się ktoś czy wystarczy mi pompa od wersji europejskiej ??


Odkręć dekiel pod tylną kanapą płaskim śrubokrętem i młotkiem , odkręcisz zabezpieczenie wyjmij całą pompe i wyciągnij z niej silniczek kup sobie Engitech ENT100010 pasuje idealnie kosztuje około 100 zł w (Intercars) dostaniesz . Przy okazji wyczyść sobie filtr paliwa domestos daje rade :). Ja tak zrobiłem bo mój silniczek pompy robił zwarcie i nie mogłem odpalić fury :/.

Re: Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

PostNapisane: 30 paź 2017, 21:15
przez tqr_us
Inne ecu ja przekladasz to wszystko wiazke i kompa