Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

Mazda6 2002–2007

Postprzez Grucha » 27 sie 2009, 16:31

Grucha
 

Postprzez Krisek » 27 sie 2009, 19:16

Arek_78 napisał(a):To bardziej elektrody jak świece. Ktoś wie co ile km się je powinno wymienić? Jakaś informacja z serwisu?

I jedno co zauważyłem na tym forum – każdy chce poprawiać fabrykę. Dokładać filtry, zmieniać wszystko na długo przed zalecaną zmianą. Albo jesteśmy bardziej wykształceni niż ta banda japońców, których auta uważane są za jedne z najmniej awaryjnych albo przerastają nas nasze własne ambicje i wyobraźnia.
Skoro producent zaleca serwisowanie co xx km to po jakiego diabła robić to wcześniej jeżeli z autem jest wszystko ok i części sprawne. Nie poprawiajmy za dużo bo okaże się że wyjdzie Polska wersja M6.


Bo japonce to nie wruzki I nie wiedza w jakich warunkach samochud bedzie exploatowany ...

U jednego filtr powietrza trzeba wymieniac po 10 tys a u innego po 30tys

a u innego po 15 tys silicon w oleju bedzie katastroficzny co oznacza zle filtrowanie ..

No .. niestety jak widac sa lepsi czasami ... zwykle chlopy znalazly sposob ka kopcace MAzdy Speed 3 Poprawka Ukladu PCV ....

nie mozna przeginac ale nie mozna wszystkiego zgodnie z instrukcja bo czasami mozna sie przejechac
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 06:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez lukasgr » 28 sie 2009, 00:16

Do trzech pozostałych musisz zdjąć kolektor – niestety- dlatego polecam przy wymianie platyny bo na dłużej starczają szczególnie że przy gazowni musisz częściej zmieniać (jak ja )– Nie wiem jak masz założony gaz ale jego przewody wcale nie pomagają w demontażu kolektora :| . Dużo rozbierania nie ma:

– zdejmujesz rurę od powietrza przepustnicy
– odkręcasz przepustnicę (4 śrubki) – uważaj na wężyki od wody – mocowania nie wyglądają solidnie
– egr -musisz odkręcić dwie śrubki (klucz 10)– nie odkręcaj tych co wchodzą do plastiku)
– zdejmujesz z tyłu trzy wężyki dochodzące do kolektora min. od zaworka PCV plus jeden pod przepustnicą
– no chyba już pozostają tylko śrubki od samego kolektora ( 12 sztuk na klucz 8)

ja przez cała plątaninę przewodów od gazowni nie wyciągałem kolektora tylko go podniosłem z tyłu tam gdzie świece i podparłem śrubokrętem tak żeby był dostęp do świec.

Powodzenia

No cóż niepotrzebnie się rozpisałem – nie zauważyłem że jest już druga strona w tym temacie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Krisek » 28 sie 2009, 00:36

lukasgr napisał(a):Do trzech pozostałych musisz zdjąć kolektor – niestety- dlatego polecam przy wymianie platyny bo na dłużej starczają szczególnie że przy gazowni musisz częściej zmieniać (jak ja )– Nie wiem jak masz założony gaz ale jego przewody wcale nie pomagają w demontażu kolektora :| . Dużo rozbierania nie ma:

– zdejmujesz rurę od powietrza przepustnicy
– odkręcasz przepustnicę (4 śrubki) – uważaj na wężyki od wody – mocowania nie wyglądają solidnie
– egr -musisz odkręcić dwie śrubki (klucz 10)– nie odkręcaj tych co wchodzą do plastiku)
– zdejmujesz z tyłu trzy wężyki dochodzące do kolektora min. od zaworka PCV plus jeden pod przepustnicą
– no chyba już pozostają tylko śrubki od samego kolektora ( 12 sztuk na klucz 8)

ja przez cała plątaninę przewodów od gazowni nie wyciągałem kolektora tylko go podniosłem z tyłu tam gdzie świece i podparłem śrubokrętem tak żeby był dostęp do świec.

Powodzenia

No cóż niepotrzebnie się rozpisałem – nie zauważyłem że jest już druga strona w tym temacie


ja mysle ze duzo ludzi bedzie wdziecznych bo co w swoim jezyku to w swoim .. :)
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 06:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez wanbart » 28 sie 2009, 07:42

Dobra juz wiem jak wymienić te świece, ale dalej niestety nie wiem jakie swiece wybrac, w serwisie za orginaly chca 120 zł ;/ POMOCY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2009, 21:59
Posty: 33
Skąd: Legnica
Auto: MAZDA 6 3.0 V6

Postprzez Damon » 28 sie 2009, 08:22

Ja bylem w stanie znalesc na szybko tylko swiece Bosch'a FR7DCX za ok 220PLN za komplet. Co do swiec NGK – takie wlasnie byly oryginalnie zamontowane w mojej 6tce ...
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 08:39
Posty: 12

Postprzez justus83 » 28 sie 2009, 09:12

Ja kupiłem platyny NGK V-LINE w intercarsie, cena coś kolo 50zl za sztukę. Podobno maja starczyć na 100tys km ale jeżdżę na gazie więc pewnie je zmienię przy 60tys. Mam przy okazji pytanie o filtr kabinowy i filtr powietrza ponieważ nic nie moglem dobrać to powietrza kupiłem oryginalny a kabinówkę przyciąłem od golfa, ale ktoś pisał ze od laguny pasuje moglibyście napisać dokładne wymiary tych zamienników filtrów oraz czy ktoś wie skąd wziąć klocki na tył bo w servisie wołają 400zl a zamienników nigdzie nie ma, przynajmniej do mojej. Numer oryginalnych to GPYA-26-43ZC tylne, GPYB-33-23Z przednie bo z tymi tez jest problem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 20:25
Posty: 59 (0/1)
Skąd: Sochaczew/Łódź
Auto: Mazda 6S 3.0 v6 2006 AT

Postprzez Grucha » 28 sie 2009, 09:38

Ja włożyłem na tył Kashiyama C23014 , przód robię na dniach wiec poinformuje o zamienniku
Grucha
 

Postprzez Krisek » 28 sie 2009, 19:30

chlopaki zbierzcie sie do kupy to wam wysle paczke swieczek z tad ... ( Orginalow )
Lukas ile Swieczki kosztowaly bo nie pamietam ?
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 06:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez lukasgr » 29 sie 2009, 01:51

Krisek napisał(a):Lukas ile Swieczki kosztowaly bo nie pamietam ?

140zł za komplet o ile dobrze zapisałem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Grucha » 29 sie 2009, 10:31

No ja bardzo chetnie pare gratów bym wziął

edit
Justus: wg http://www.finishlineperformance.com/st ... hp?cat=364 do rocznika 2006 idą takie na przód
GPYB-33-28ZF-MV lecz niestety nie znalazlem zamiennika w PL , wiec pozostaje tylko import z US

edit
he he pasuja klocki z GH textar2458202
Grucha
 

Postprzez Globy » 29 sie 2009, 12:28

Ja mam oryginalne Motorcrafty, 150 zł komplet.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grucha » 29 sie 2009, 12:31

kupowałeś w PL?
Grucha
 

Postprzez Globy » 29 sie 2009, 13:52

Tak, tzn. mechanik w hurtowni kupił, chyba nawet stricte od Mondeo.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez perthro » 29 sie 2009, 17:38

Witam wszystkich.
Mam problem z klockami hamulcowymi do 6-tki 3.0 (amerykańska wersja).
Byłem dziś w AutoCrew – sprowadzili mi klocki od europejskiej 6-tki 2.3l i były całkiem inne.
Jakaś podpowiedź, gdzie mogę dostać pasujące klocki (może oznaczenie modelu)?
Ło jezusicku, jak to jeździ!!
Początkujący
 
Od: 25 sie 2009, 10:05
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GG AJ

Postprzez Arek_78 » 30 sie 2009, 09:58

W Intercars mają klocki do naszych M6. Ale to raczej podróby.
A już myślałem, że nam się uda bo jak tarcze pasują od 2.3 to i klocki powinny. A życie spłatało figla :)
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 05:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez bull » 30 sie 2009, 10:11

Do roczników 03-05 napewno pasują od EU.
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 13:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez Arek_78 » 30 sie 2009, 11:05

Może jest tak samo po lifcie 2005-2007 – trzeba sprawdzić klocki i tarcze od 2.3 w tych latach.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 05:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez wanbart » 30 sie 2009, 12:52

U mnie podeszły przednie klocki hamulcowe z EU 2.3l benzyny rocznik mojej 6 to '03
A jak z tymi świecami wszyscy macie oryginalne czy ktoś może zmieniał i wziął coś z EU proszę podajcie symbol i model do naszych V6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2009, 21:59
Posty: 33
Skąd: Legnica
Auto: MAZDA 6 3.0 V6

Postprzez perthro » 30 sie 2009, 16:54

Moja 6 jest z 2006 i panowie w serwisie byli mocno zdziwieni, że te klocki nie pasują.
Zaproponowali mi ASO, ale tam pewnie krzykną za komplet z wymianą z 800-900 zł.
Spawdze jutro w Inter Cars (na ich stronie www klocki do 6 3.0l z 2006 mają inny kształt, niż te założone u mnie).
Ło jezusicku, jak to jeździ!!
Początkujący
 
Od: 25 sie 2009, 10:05
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GG AJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6