Strona 48 z 48

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 3 lut 2019, 14:55
przez cfka
Witam, czy jest jakakolwiek szansa, jakimkolwiek programem połączyć się przez kabel, który jest załączony na zdj. z Mazdą 6 2004r diesel 136KM ? chciałbym sprawdzić co w nim "piszczy"

PostNapisane: 5 lut 2019, 02:20
przez pawwroc
Jest,takim kablem łączę się z mazdą mojego syna ,ma identyczną jak twoja.
Wystarczy forscan,gdybyś miał komunikat że program wykrył podróbkę elma wykonaj czynności jak tu :
https://aveoworklogs.pl/pl2303hx-instal ... htbox-3/0/

PostNapisane: 5 lut 2019, 21:41
przez cfka
No właśnie odpalałem forscana i krzyknal komunikat o podróbie. Dzięki bardzo. Poza tym na win 7 wszelkie sterowniki USB instalowałem żeby mi poprawnie kabel działał, ale nic z tego znak zapytania jest przy USB w men. urządzeń

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 6 lut 2019, 01:04
przez pawwroc
Zastosuj się dokładnie do linku powyżej,wykrzyknik na pewno zniknie.

PostNapisane: 6 lut 2019, 08:50
przez cfka
A czy przez kabel micro usb do telefonu da radę? Chodzi mi dokładniej o adapter micro usb do telefonu i przez elm się połączyć w tel z programem na android, czy przejdzie takie coś?

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 7 lut 2019, 00:11
przez pawwroc
Cześć ,niestety aż takim orłem to ja nie jestem.Próbuj przecież nic się nie stanie jak nie zabangla.

PostNapisane: 18 lut 2019, 10:23
przez ArturG
Ja kupiłem w Chinach (przez aplikację JOOM) coś takiego jak Launch X431. Koszt – niecałe 500PLN.
Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Czyta i kasuje kody w mojej Mazdzie 6 Diesel 2003r. bez problemu.
Nie jest to może super profesjonalny sprzęt, taki jak mają warsztaty samochodowe, ale dla zwykłego użytkownika aby zrobić na szybko diagnostykę mogę śmiało polecić.
Tym bardziej że jak kiedyś byłem w warsztacie ze świecącą kontrolką (nie podam w jakim, aby antyreklamy nie robić), to za głupie podłączenie komputera i zczytanie kodu błędu skasowali mnie 200PLN. :(
Lepiej więc zapłacić 2,5 razy tyle i nie martwić się zdziercami w serwisach.

PostNapisane: 18 lut 2019, 12:44
przez CLAU
A wystarczyło zapytać o koszt takiej usługi i nie godzić się na 200zl, pojechać gdzie indziej. Mnóstwo osób ma profesjonalne urządzenia i liczą sobie mniej za kasowanie błędów.

Z drugiej strony, ile ludzi tyle opinii, są i tacy dla których nawet 30zl to będzie hurr durr zdzierstwo bo ktoś wtyczkę wsadził w gniazdo i kliknął dwa razy w komputerze.

PostNapisane: 6 mar 2019, 14:01
przez digit6
Kupowalem ten chinski elm na bluetooth i tragedia, bardziej jako zabawka niz cos sensownego do diagnostyki. Teraz mam kabel vscan od viaken za jakies 100zl i smiga az milo w polaczeniu z forscanem

PostNapisane: 1 kwi 2019, 23:44
przez Marcis
Czy można za pomocą forscana obniżyć obroty silnika na zimnym w benzynie? W focusie lub mondeo w 2.0 obroty na zimnym są około 1200.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 9 kwi 2019, 22:39
przez wrobel79
Witam.
Panowie czy ktoś może wyjaśnić różnice pomiędzy elm w wersji 1.5 i 2.1. Który z nich i dlaczego będzie lepszy do M6 GJ z 2015r? Oczywiście pod kątem forscana, a dokładniej odblokowania funkcji typu ryglowanie drzwi itp.

PostNapisane: 23 kwi 2019, 19:12
przez Marcis
Zarejestrowałem forscana i mam teraz wersję rozszerzoną.
Łącze się przez BT z adapterem za parę groszy. Odczyt błędów itp. Działa bezproblemowo, ale jeśli chodzi o funkcje programowania, tablicy IC pojawia się problem i pokazuje się informacja w logu, że połączenie zostało przerwane.
Czy jest to wina samego podłączenia przez tani elm, czy wina może leżeć gdzieś indziej?

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 23 cze 2019, 20:32
przez grappa01
Witam,
chłopaki formatowałem dysk i przepadł mi software do chinskiego IDSa czy byłby ktoś tak uprzejmy podesłać mi instalke pod chinsiego IDS VCM I ?

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 14 kwi 2020, 17:48
przez paolus78
Witam, sorry ze odgrzewam temat, ale przy próbie połączenia wyskakuje taki błąd i czy może to być związane z tym że mam wycięty pdf i zmienione oprogramowanie, czy ktoś z kolegów miał podobny problem?
Dodam że ten sam komunikat wyskakuje również na Forscanie na laptopie niby łączy ale wyskakuje takie coś.

PostNapisane: 14 kwi 2020, 18:12
przez Mr_Bartek
Musisz wpisać oryginalny numer części komputera silnika.

PostNapisane: 15 lis 2020, 02:20
przez bizarr1
Interface ELM 327 v.1.3 STN 1170 od viaken plus program forscan oraz elm config dają według mnie ogromne możliwości, jak na takie urządzenia diagnostyczne i za tak w sumie niewielką cenę. Skoro da się nawet wtryski np na przelew sprawdzić czy dokonać kalibracji to chyba nie muszę przekonywać, że błędy silnika, ABS, poduszek i wiele innych bez problemu obsłużą. Takie moje zdanie na podstawie własnych doświadczeń.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 9 lut 2022, 10:12
przez Galipette
Cześć. Jaki aktualnie kabelek polecacie do komunikacji z mazdą 6 GH ? Głównie zależy mi na zakodowaniu zapasowego inmmo w kluczyku. Nie uśmiecha mi się wydawać 600-700 zł na kluczyk w punkcie dorabiania kluczy.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 11 lut 2022, 19:10
przez PitrekT
Kodowałem kluczyk w modelu BK przy użyciu zwykłego interfejsu ELM327 na USB z przełącznikiem i nie było żadnych problemów.
Jednym z polecanych intefejsów jest od VIAKEN-a na chipie STN gdzie jest automatyczny przełącznik HS/MS CAN.