Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?
Każdy możliwy ELM
NIE DZIAŁA
Diesle z 2002, Diesle z pierwszej połowy 2003
MOŻE DZIAŁAĆ, MOŻE NIE
Diesle z drugiej połowy 2003, Diesle z początków 2004(roczniki 2003)
DZIAŁA
Diesle 2004 wzwyż
Najlepiej podjechać do kogoś i sprawdzić. Albo kupić, sprawdzić i ewentualnie zwrócić(10 dni jest na to), to zwykle przychodzi w zwykłej kopercie bez jakiegokolwiek opakowania, także nie będzie śladów używania
NIE DZIAŁA
Diesle z 2002, Diesle z pierwszej połowy 2003
MOŻE DZIAŁAĆ, MOŻE NIE
Diesle z drugiej połowy 2003, Diesle z początków 2004(roczniki 2003)
DZIAŁA
Diesle 2004 wzwyż
Najlepiej podjechać do kogoś i sprawdzić. Albo kupić, sprawdzić i ewentualnie zwrócić(10 dni jest na to), to zwykle przychodzi w zwykłej kopercie bez jakiegokolwiek opakowania, także nie będzie śladów używania
rdy napisał(a):Każdy możliwy ELM
NIE DZIAŁA
Diesle z 2002, Diesle z pierwszej połowy 2003
Działa ale na tym programiku co tu był zapodany kilka stron wcześniej
- Od: 12 lut 2013, 22:51
- Posty: 26
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003
A czy da się za pomocą tego interfejsu oprócz kasowania błędów włączyć pipczyk sygnalizujący niezapięcie pasów? Mam domyślnie go wyłączonego i wyczytałem na forum, ze żeby włączyć go z powrotem trzeba jechać do serwisu...
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
pawel-sc napisał(a):A czy da się za pomocą tego interfejsu oprócz kasowania błędów włączyć pipczyk sygnalizujący niezapięcie pasów?
dobrzyn22 napisał(a):nie da się
dokladnie... a i bledy tylko ogolne... chyba, ze bedzie dobry program, to bedzie "info" o SRS, ASB i ABS ... ale i tak nie da sie wszystkiego ogarnac...
sa bledy, ktore tylko da rade IDS'em...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Czy ktoś potrafi coś z tych wykresów wyczytać?
Ja dopiero rozgryzam ten program wiec tez i malo odczytów, ale coś to może powidzieć. (tzn ostatni to prędkość, ale już wrzuciłem z rozpędu)
PS. nie wiem czy dobry temat, ale nie ma takiego ogólnego do odczytu danych diagnostycznych.
Ja dopiero rozgryzam ten program wiec tez i malo odczytów, ale coś to może powidzieć. (tzn ostatni to prędkość, ale już wrzuciłem z rozpędu)
PS. nie wiem czy dobry temat, ale nie ma takiego ogólnego do odczytu danych diagnostycznych.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
heheh.
Co bys chcial jeszcze tam odczytywac? wszystko wiadomo przeciez
Co bys chcial jeszcze tam odczytywac? wszystko wiadomo przeciez
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
matthies napisał(a):Generalnie chyba dobrze to wygląda co?
tak...
tylko napisz mi po co to Tobie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam. Przymierzam się do zakupu interfejsu do madzi i mam pytanko czy może miał ktoś styczność z tym interfejsem Interfejs FORD MAZDA VCM IDS MINI USB OBD2 96-2011. Czy w naszych mazdach można zrobić coś więcej nim czy tylko nadaje się do forda.
http://allegro.pl/interfejs-ford-mazda- ... 15155.html
http://allegro.pl/interfejs-ford-mazda- ... 15155.html
- Od: 22 lis 2013, 22:19
- Posty: 21
- Auto: MAZDA 5 , silnik 2.0 diesel 81kW, 2006rok
Wojtek napisał(a):po co to Tobie...
a taki tam bajer
martii raczej na pewno zadziała, nawet sprzedawca napisał że do mazdy pasuje. Osobiście uważam że nie warto płacić tyle pieniędzy, szczególnie gdy za 1/3 ceny masz na Bluetooth.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Właśnie myślałem,że ktoś z forumowiczów mi coś powie na ten temat, czy ten mini ids potrafi coś więcej od ELMA. Zastanawiam się nad tym kabelkiem. Ale jeszcze myślę o zakupie na klona idsa na http://www.aliexpress.com tylko znowu nasuwa się pytanie czy jak wydam 250$ na klona czy on będzie potrafił to co jego oryginalny kolega.
- Od: 22 lis 2013, 22:19
- Posty: 21
- Auto: MAZDA 5 , silnik 2.0 diesel 81kW, 2006rok
Też o to pytałem. Nawet pisałem do Chińczyków większość klonów ids do 280$ nie obsługuje kalibracji wtrysków i nie ma możliwości kodowania kluczy. Myślę że nie warto inwestować 250$ w klona rotunda ids, która nie daje możliwości np. kalibracji wtrysków. Tylko kilku sprzedawców na aliexpress odpisało mi że ich klony obsługują wszystkie funkcje. Wydatek na takie cacko oscyluje w granicach 320$-410$ w zależności od sprzedawcy i wersji ids
pozdrawiam,
samson
pozdrawiam,
samson
samson
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6