Strona 2 z 3

PostNapisane: 9 sty 2008, 21:56
przez Brt
Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?


przed,
lift był w okolicach sierpnia-października 2005

PostNapisane: 14 lut 2009, 00:03
przez jarecki01
Zmieniła sie też klapa bagażnika w kombi...min .brak zamka

PostNapisane: 26 gru 2009, 17:16
przez dyzioo
Na podanych linkach są fotki mazdy przed i po lifcie. Widać różnice czarne na białym dla szukających i pytających. Fotki są pożyczone z aukcji tak wiec sorki jak ktoś swoją rozpozna ;)
Na przykładzie są pokazane M6 KOMBI przed liftem i po lifcie

BOK
KONSOLA
tapicerka przód
silnik DIEASEL
tył
przód
FRONT

Pozdro600

PostNapisane: 26 gru 2009, 19:53
przez rafallg
czyli generalnie zmiany kosmetyczne :P :P :P

PostNapisane: 26 gru 2009, 23:58
przez Enduro
Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?

od 08/2005.
E.

PostNapisane: 27 gru 2009, 12:48
przez Maciej Loret
Enduro napisał(a):
Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?

od 08/2005.


Jeśli mówisz o dacie produkcji, to EPC podaje znacznie wcześniejsze daty w zależności od wersji... Luty, to na pewno sprzed liftingu...

PostNapisane: 27 gru 2009, 15:34
przez mcbeth
rafallg napisał(a):czyli generalnie zmiany kosmetyczne język język język


A dokładniej 785 zmian 'kosmetycznych':

http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=183

To raczej operacja plastyczna <lol>

Pozwolę sobie zacytować fragment:
So how is the new car improved?

One of the few criticisms of the original Mazda 6 was lack of refinement. It always handled well, but more road shocks and especially road surfaces fed through to the cabin than from the wheels of a Mondeo. So I’m pleased to report Seichi’s team has sorted that, and more pleased to tell you they’ve made the car handle even better.



http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/58712/mazda_6.html

Ultimately, Mazda has achieved in a single facelift what many car makers reserve for replacement models.

PostNapisane: 28 gru 2009, 19:42
przez rafallg
A dokładniej 785 zmian 'kosmetycznych':


coz z tego skoro tego nie widac :P
to czy bede jezdzil M6 02r za 30. czy 07r. za 60 tys nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne :P

PostNapisane: 28 gru 2009, 23:27
przez Globy
I całe szczęście, bo to piękne auto <usmiech> Szkoda tylko, że na polskich ulicach coraz więcej zniszczonych i zwieśniaczonych egzemplarzy z kołpakami z Biedronki od niemieckich Turków.

PostNapisane: 29 gru 2009, 01:13
przez Maciej Loret
rafallg napisał(a):coz z tego skoro tego nie widac :P
to czy bede jezdzil M6 02r za 30. czy 07r. za 60 tys nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne :P


Zewnętrzne może i tak. Jednak jakościowo wersja benzynowa po liftingu jest chyba znacznie lepsza... To mówiłem ja... Właściciel wersji przed liftingiem... Bez automatu i 4x4... ;)

PostNapisane: 29 gru 2009, 18:47
przez mcbeth
rafallg napisał(a):nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne język

Zależy, czy samochód kupujesz dla siebie, czy dla 'lansu' przed innymi. :] Dla mnie jednak lepsze wyciszenie, sztywniejsze nadwozie, 6 biegów – to istotne elementy.

PostNapisane: 30 gru 2009, 22:51
przez rafallg
ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D
mnie na pewno nie przekonaja te male poprawki :P ale nowy model
co do lansu to chyba kazdy lubi troche zablysnac i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna <zeby> )
wkoncu wiekszosc z nas jezdzi marka wyrozniajaca sie z tlumu ;)

PostNapisane: 30 gru 2009, 23:19
przez Maciej Loret
rafallg napisał(a):ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D


Ja byłbym zdecydowanie chętny. Na to co mam + 4x4 i automat.Tyle, że zbyt duża jest dopłata. No i auto nie trudne do upolowania oraz w cenie niemal MPSa...

rafallg napisał(a):mnie na pewno nie przekonaja te male poprawki


To ile musi być poprawek, żeby było dużo? 10E6 ?

rafallg napisał(a): ale nowy model
co do lansu to chyba kazdy lubi troche zablysnac i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna <zeby> )
wkoncu wiekszosc z nas jezdzi marka wyrozniajaca sie z tlumu ;)


A gdyby chodziło o wyeliminowanie chorób wieku dziecięcego? Bo czymże chcesz zabłysnąć skoro te auta niczym się nie różnią?

PostNapisane: 31 gru 2009, 00:46
przez krzych
Maciej Loret napisał(a):Zewnętrzne może i tak. Jednak jakościowo wersja benzynowa po liftingu jest chyba znacznie lepsza... To mówiłem ja... Właściciel wersji przed liftingiem... Bez automatu i 4x4... oczko

Di-zel tez jest sporo poprawiony z tego co mi mowia ludzie co na nich zeby zjedli. Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia. Wygladem tez bardziej mi odpowiada polift.

PostNapisane: 31 gru 2009, 08:30
przez Maciej Loret
krzych napisał(a):Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia.


A brak DPF ?

PostNapisane: 31 gru 2009, 09:37
przez kobyll
Po-lift:
– zderzak przedni bardzo ładny chciałbym u siebie taki mieć
– lampy w polifcie ładniejsze, ale bez szału
– konsola ładniejsza niż w przedliftem
– tył nie widać czasami w ogóle różnicy w lampach
– felgi bardzo ładne (kupiłem sobie od polifta do swojej), przed liftem w ogóle mi się nie podobają i jak piszą na forum ludzie, że strasznie odpryskuje lakier (tego nie wiem z doświadczenia mi się po prostu nie podobały)
– skrzynia 6-biegów zależy dla kogo, w trasę super na miasto już nie
– szkoda że Mazda nie robi M6 w dieslu albo benzynie (nie wliczam MPS albo 3.0) wersji 4x4 jak np AUDI Quattro

rafallg napisał(a):ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D

Jak kupowałbym polifta to raczej już kupiłbym benzynę niż diesla ze względu na DPF (czasami robię długie trasy, a czasami przez 2-3 miesiące bardzo krótkie 20-50km przez cały dzień), albo jakieś AUDI Quattro benzyna (mam A4 2000r 1,8 benzyna 125KM i jestem zadowolony, a słabe zawieszenie wielo-wachaczowe to mit).

PostNapisane: 31 gru 2009, 11:44
przez mcbeth
rafallg napisał(a):i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna zabki )

Zapewniam Cię, że nie wszyscy tak myślą. Sądzę, że przesiadka na BMW albo Audi da Ci większe perspektywy w tym obszarze. :D

krzych napisał(a):Di-zel tez jest sporo poprawiony

To jest RF7J, mocno inny silnik niż RF5C. RF7J jest przecież stosowany w GH.

PostNapisane: 31 gru 2009, 21:30
przez krzych
Maciej Loret napisał(a):
krzych napisał(a):Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia.

A brak DPF ?

Zakladajac, ze awarie DPF sa na skutek awarii silnika, czyli krotko mowiac, ze przy sprawnym silniku DPF nie jest awaryjny, brak DPFu to maly plus.

mcbeth napisał(a):
rafallg napisał(a):i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna zabki )

Zapewniam Cię, że nie wszyscy tak myślą. Sądzę, że przesiadka na BMW albo Audi da Ci większe perspektywy w tym obszarze. :D

Stanowczo.

mcbeth napisał(a):
krzych napisał(a):Di-zel tez jest sporo poprawiony

To jest RF7J, mocno inny silnik niż RF5C. RF7J jest przecież stosowany w GH.

Osprzetowo. Sam silnik nie jest tak bardzo inny jak sie wydaje ;), ale to nie moja dzialka, wiec nie bede wkraczal w polemike ;)

Re: Zakres face-liftingu – jesień 2005

PostNapisane: 26 gru 2012, 12:25
przez DDrogba
A mam pytanie do zawieszenia.. Czy w Maździe przed i po lifcie jest zawieszenie wielowahaczowe czy jak ?

[Usunięte]

PostNapisane: 26 gru 2012, 15:21
przez mucha2005
PostTen post został usunięty przez mucha2005 26 gru 2012, 15:32.