Zakres face-liftingu – jesień 2005

Mazda6 2002–2007

Postprzez Brt » 9 sty 2008, 20:56

Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?


przed,
lift był w okolicach sierpnia-października 2005
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez jarecki01 » 13 lut 2009, 23:03

Zmieniła sie też klapa bagażnika w kombi...min .brak zamka
jarecki01
 

Postprzez dyzioo » 26 gru 2009, 16:16

Na podanych linkach są fotki mazdy przed i po lifcie. Widać różnice czarne na białym dla szukających i pytających. Fotki są pożyczone z aukcji tak wiec sorki jak ktoś swoją rozpozna ;)
Na przykładzie są pokazane M6 KOMBI przed liftem i po lifcie

BOK
KONSOLA
tapicerka przód
silnik DIEASEL
tył
przód
FRONT

Pozdro600
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 12:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez rafallg » 26 gru 2009, 18:53

czyli generalnie zmiany kosmetyczne :P :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2007, 12:13
Posty: 67
Auto: Mazda CX-7 2,3 07 r.
bylo 323f 1,8 (97r),6 2,0 (02r) benzin :)

Postprzez Enduro » 26 gru 2009, 22:58

Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?

od 08/2005.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Maciej Loret » 27 gru 2009, 11:48

Enduro napisał(a):
Piogron napisał(a):A czy ktoś wie od kiedy te Mazde są po Faceliftingu.Mnie interesuje Mazdeczka z 2005 roku z lutego, czy ona jest przed, czy po?

od 08/2005.


Jeśli mówisz o dacie produkcji, to EPC podaje znacznie wcześniejsze daty w zależności od wersji... Luty, to na pewno sprzed liftingu...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez mcbeth » 27 gru 2009, 14:34

rafallg napisał(a):czyli generalnie zmiany kosmetyczne język język język


A dokładniej 785 zmian 'kosmetycznych':

http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=183

To raczej operacja plastyczna <lol>

Pozwolę sobie zacytować fragment:
So how is the new car improved?

One of the few criticisms of the original Mazda 6 was lack of refinement. It always handled well, but more road shocks and especially road surfaces fed through to the cabin than from the wheels of a Mondeo. So I’m pleased to report Seichi’s team has sorted that, and more pleased to tell you they’ve made the car handle even better.



http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/58712/mazda_6.html

Ultimately, Mazda has achieved in a single facelift what many car makers reserve for replacement models.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 13:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez rafallg » 28 gru 2009, 18:42

A dokładniej 785 zmian 'kosmetycznych':


coz z tego skoro tego nie widac :P
to czy bede jezdzil M6 02r za 30. czy 07r. za 60 tys nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2007, 12:13
Posty: 67
Auto: Mazda CX-7 2,3 07 r.
bylo 323f 1,8 (97r),6 2,0 (02r) benzin :)

Postprzez Globy » 28 gru 2009, 22:27

I całe szczęście, bo to piękne auto <usmiech> Szkoda tylko, że na polskich ulicach coraz więcej zniszczonych i zwieśniaczonych egzemplarzy z kołpakami z Biedronki od niemieckich Turków.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Maciej Loret » 29 gru 2009, 00:13

rafallg napisał(a):coz z tego skoro tego nie widac :P
to czy bede jezdzil M6 02r za 30. czy 07r. za 60 tys nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne :P


Zewnętrzne może i tak. Jednak jakościowo wersja benzynowa po liftingu jest chyba znacznie lepsza... To mówiłem ja... Właściciel wersji przed liftingiem... Bez automatu i 4x4... ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez mcbeth » 29 gru 2009, 17:47

rafallg napisał(a):nie wielu odrozni dla niewtajemniczonych beda to 2 takie same modele bo zewnetrznie roznice sa minimalne język

Zależy, czy samochód kupujesz dla siebie, czy dla 'lansu' przed innymi. :] Dla mnie jednak lepsze wyciszenie, sztywniejsze nadwozie, 6 biegów – to istotne elementy.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 13:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez rafallg » 30 gru 2009, 21:51

ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D
mnie na pewno nie przekonaja te male poprawki :P ale nowy model
co do lansu to chyba kazdy lubi troche zablysnac i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna <zeby> )
wkoncu wiekszosc z nas jezdzi marka wyrozniajaca sie z tlumu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2007, 12:13
Posty: 67
Auto: Mazda CX-7 2,3 07 r.
bylo 323f 1,8 (97r),6 2,0 (02r) benzin :)

Postprzez Maciej Loret » 30 gru 2009, 22:19

rafallg napisał(a):ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D


Ja byłbym zdecydowanie chętny. Na to co mam + 4x4 i automat.Tyle, że zbyt duża jest dopłata. No i auto nie trudne do upolowania oraz w cenie niemal MPSa...

rafallg napisał(a):mnie na pewno nie przekonaja te male poprawki


To ile musi być poprawek, żeby było dużo? 10E6 ?

rafallg napisał(a): ale nowy model
co do lansu to chyba kazdy lubi troche zablysnac i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna <zeby> )
wkoncu wiekszosc z nas jezdzi marka wyrozniajaca sie z tlumu ;)


A gdyby chodziło o wyeliminowanie chorób wieku dziecięcego? Bo czymże chcesz zabłysnąć skoro te auta niczym się nie różnią?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez krzych » 30 gru 2009, 23:46

Maciej Loret napisał(a):Zewnętrzne może i tak. Jednak jakościowo wersja benzynowa po liftingu jest chyba znacznie lepsza... To mówiłem ja... Właściciel wersji przed liftingiem... Bez automatu i 4x4... oczko

Di-zel tez jest sporo poprawiony z tego co mi mowia ludzie co na nich zeby zjedli. Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia. Wygladem tez bardziej mi odpowiada polift.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Maciej Loret » 31 gru 2009, 07:30

krzych napisał(a):Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia.


A brak DPF ?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez kobyll » 31 gru 2009, 08:37

Po-lift:
– zderzak przedni bardzo ładny chciałbym u siebie taki mieć
– lampy w polifcie ładniejsze, ale bez szału
– konsola ładniejsza niż w przedliftem
– tył nie widać czasami w ogóle różnicy w lampach
– felgi bardzo ładne (kupiłem sobie od polifta do swojej), przed liftem w ogóle mi się nie podobają i jak piszą na forum ludzie, że strasznie odpryskuje lakier (tego nie wiem z doświadczenia mi się po prostu nie podobały)
– skrzynia 6-biegów zależy dla kogo, w trasę super na miasto już nie
– szkoda że Mazda nie robi M6 w dieslu albo benzynie (nie wliczam MPS albo 3.0) wersji 4x4 jak np AUDI Quattro

rafallg napisał(a):ciekawe ilu posiadaczy M6 z przed lifta przesiadzie sie za jakis czas na M6 po lifcie :D

Jak kupowałbym polifta to raczej już kupiłbym benzynę niż diesla ze względu na DPF (czasami robię długie trasy, a czasami przez 2-3 miesiące bardzo krótkie 20-50km przez cały dzień), albo jakieś AUDI Quattro benzyna (mam A4 2000r 1,8 benzyna 125KM i jestem zadowolony, a słabe zawieszenie wielo-wachaczowe to mit).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2008, 21:01
Posty: 182
Skąd: okolice Radomia
Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM

Postprzez mcbeth » 31 gru 2009, 10:44

rafallg napisał(a):i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna zabki )

Zapewniam Cię, że nie wszyscy tak myślą. Sądzę, że przesiadka na BMW albo Audi da Ci większe perspektywy w tym obszarze. :D

krzych napisał(a):Di-zel tez jest sporo poprawiony

To jest RF7J, mocno inny silnik niż RF5C. RF7J jest przecież stosowany w GH.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 13:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez krzych » 31 gru 2009, 20:30

Maciej Loret napisał(a):
krzych napisał(a):Podobno przedlift di-zel ma nieco wiecej kopyta (strange, byc moze tylko odczucie), ale to chyba jedyne co za nim przemawia.

A brak DPF ?

Zakladajac, ze awarie DPF sa na skutek awarii silnika, czyli krotko mowiac, ze przy sprawnym silniku DPF nie jest awaryjny, brak DPFu to maly plus.

mcbeth napisał(a):
rafallg napisał(a):i wzbodzic zazdrosc (mina sasiada bezcenna zabki )

Zapewniam Cię, że nie wszyscy tak myślą. Sądzę, że przesiadka na BMW albo Audi da Ci większe perspektywy w tym obszarze. :D

Stanowczo.

mcbeth napisał(a):
krzych napisał(a):Di-zel tez jest sporo poprawiony

To jest RF7J, mocno inny silnik niż RF5C. RF7J jest przecież stosowany w GH.

Osprzetowo. Sam silnik nie jest tak bardzo inny jak sie wydaje ;), ale to nie moja dzialka, wiec nie bede wkraczal w polemike ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez DDrogba » 26 gru 2012, 11:25

A mam pytanie do zawieszenia.. Czy w Maździe przed i po lifcie jest zawieszenie wielowahaczowe czy jak ?
Początkujący
 
Od: 21 paź 2012, 10:17
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Aktualnie: Opel Astra I 1.6i

PostTen post został usunięty przez mucha2005 26 gru 2012, 14:32.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6