Strona 2 z 2

Re: Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy 6

PostNapisane: 28 lis 2014, 00:48
przez Danmazda
Nie ma różnicy czy to kolor ciemny lub jasny. Ja mam srebrny i widać że się różni.

Re: Odp: Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy 6

PostNapisane: 28 lis 2014, 06:07
przez Istreed
Przedni też :)
No i śruby w drzwiach czy nie były odkręcane ale to standard.
Za to jak macie przedni zderzak on od spodu przykręcony jest do pasa 2 śrubami. Zaraz za nimi są takie pionowe ograniczniki z plastiku. Tak że jeśli coś się działo z przodu to ograniczniki ścina zderzak :)

Re: Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy6

PostNapisane: 18 lip 2015, 16:55
przez wiecol_ino
Super poradnik, niestety niektóre zdjęcia się nie wyświetlają...Można prosić o uaktualnienie?

Re: Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy6

PostNapisane: 21 lip 2015, 21:09
przez dobrzyn22
Jeżeli ktoś jest w posiadaniu odpowiednio pasujących zdjęć do tematu, to chętnie je wrzucę

PostNapisane: 23 lip 2015, 11:38
przez MIRAS M6
Dodam jeszcze jedną informację dotyczącą silnika RF-5C którą przerabiałem na własnej skórze.
Jeżeli na górnej pokrywie silnika są widoczne zacieki nawet suche (już wyschnięte) rozciągnięte od korka wlewu chłodnicy w kierunku podszybia to sugeruję sprawdzenie stanu uszczelki pod głowicą. Ja przejeździłem z takim stanem 8tkm (zaraz po zakupie) ale na szczęście bez uszczerbku na silniku. Najprostszy sposób jaki byłem w stanie wymyślić to dopasowanie lejka który na ciasno (szczelnie) włożymy w otwór chłodnicy pod korkiem i nalewamy do niego płyn tak żeby był widoczny w samej rurce lejka i patrzymy na rozgrzanym i odpalonym silniku czy pokazuje nam się bulgotanie na wolnych obrotach (tylko i wyłącznie na wolnych). Jeżeli tak a do tego zbiornik wyrównawczy jest ciemny od wewnątrz to są to objawy już częściowo dmuchniętej uszczelki gdzie przedostaje się CO2 do układu chłodzenia i płyn brudzony jest sadzą ze spalin.

Re: Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy6

PostNapisane: 14 cze 2018, 16:54
przez dobrzyn22
popatrz w wątku o polecanych warsztatach i sprzedawcach, wg. swojego województwa

PostNapisane: 18 lut 2019, 09:56
przez ArturG
W temacie korozji warto też przyjrzeć się dokładnie drzwiom od wewnętrznej strony a także zobaczyć samochód od spodu.
Często też jest tak, że część blacharska z zewnątrz wygląda całkiem ładnie, ale jak się ja odkręci to widać że pod spodem wszystko totalnie zeżarte przez rdzę i trzyma się chyba tylko na lakierze. Dlatego też tam gdzie to możliwe (np na nadkolu) warto spróbować zerknąć (na ile się da) na wewnętrzną stronę blachy.