Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Bardzo prosze o pomoc z tym wskaznikiem bo jest to niezmiernie wkur.... Juz serio wolalbym miec tuleje alboamortyzator do wymiany bo bym pojechal, kupil i wymienil a tu dzien w dzien jak jade wpieniam sie bo ciagle mi pokazuje pelny bak. Pozycze komus auto, pojedzie i stanie w polu no bo przeciez pokazywalo, ze jest paliwo...
CLAU napisał(a):Bardzo prosze o pomoc z tym wskaznikiem bo jest to niezmiernie wkur.... Juz serio wolalbym miec tuleje alboamortyzator do wymiany bo bym pojechal, kupil i wymienil a tu dzien w dzien jak jade wpieniam sie bo ciagle mi pokazuje pelny bak. Pozycze komus auto, pojedzie i stanie w polu no bo przeciez pokazywalo, ze jest paliwo...
U mnie też tak pokazuje. Zalałeś do pełna, zrób jeszcze z 200 to zleci
- Od: 14 kwi 2012, 02:05
- Posty: 22
- Skąd: Letterkenny, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8 Benzyna, 2003
Husarz napisał(a):CLAU napisał(a):Bardzo prosze o pomoc z tym wskaznikiem bo jest to niezmiernie wkur.... Juz serio wolalbym miec tuleje alboamortyzator do wymiany bo bym pojechal, kupil i wymienil a tu dzien w dzien jak jade wpieniam sie bo ciagle mi pokazuje pelny bak. Pozycze komus auto, pojedzie i stanie w polu no bo przeciez pokazywalo, ze jest paliwo...
U mnie też tak pokazuje. Zalałeś do pełna, zrób jeszcze z 200 to zleci
No ale co to za rozwiązanie – po to ona tam jest i ma podziałkęaby informować mnie na bieżąco a nie kiedy ma kaprys. Na co mi lać 60 litrów jak mi ma pokazywać nagle co 200km stan. No nie róbmy sobie jaj, żeby w aucie z 2003r. nie działało prawidłowo takie urządzonko jak wskażnik paliwa a w 18 letnim golfiem wszystko było ok. No szanujmy się trochę.
Samochód jest dla mnie a nie ja dla samochodu i chcę to naprawić.
CLAU napisał(a):Bardzo prosze o pomoc z tym wskaznikiem bo jest to niezmiernie wkur....
a szukal kolega watkow o wskaznikach?
one wskazuja, a nie mierza... bylo juz to poruszane...
btw.
Husarz napisał(a):U mnie też tak pokazuje. Zalałeś do pełna, zrób jeszcze z 200 to zleci
u mnie tez tak bylo...
a jak przeszkadza, to niech kolega poszuka watku o kalibracji wskazowek...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtku, Clau czytał różne tematy o wskażnikach a były ze 3 różne i każdy rozdrobniony o czym innym i tak naprawdę w żadnym nie było żadnego DIY albo opisu z fixem na 100 % aby działało...
Aktualnie sprawa ma się tak:
1. zrobiłem test wskazówek zegarów, między innymi test wskażnika paliwa i wszystko płynnie się porusza i testuje się poprawnie. Na tej podstawie na amerykańskich forach o M6 mogę na szczęście wykluczyć problem z zegarami.
2. Nalatane 243 kilometry ale wskażnik ani drgnął.
W takim razie pozostaje mi klapka pod tylną kanapą. Mam nadzieję, że to wina jakiejś źle dopiętej kostki a jak nie to będę diagnozował pływak. Może w następny weekend zrobię z tego fotostory więc poproszę wtedy o przypięcie tego do FAQ.
Wybaczcie moją irytację, ale krew człowieka zalewa kiedy ma "nowe" auto, które śmiga pięknie ale w czasie jazdy jak nie ciągle pracuje silniczek prawego reflektora bo jest zepsuty, to wskażnik nie działa i są to takie głupoty ale przed samymi oczami, że strasznie kłują i tym samym irytują na potęge. Do tego między 1000 a 2000rpm jak chcę mocno przyśpieszyć, np. z drugiego biegu to silnik ma szarpnięcia. I teraz nie wiem czy jakiś filtr paliwa, czy świece, czy kable, czy aparat zapłonowy czy co tam jeszcze może być w Mazdzie. Auto w czerwcy po przeglądzie w ASO i wymianie filtrów i oleju na OE Mazdy (sprawdziłem przy okazji rozkręcenia przodu i zdjęcia zderzaka) i mi poszarpuje.
Aktualnie sprawa ma się tak:
1. zrobiłem test wskazówek zegarów, między innymi test wskażnika paliwa i wszystko płynnie się porusza i testuje się poprawnie. Na tej podstawie na amerykańskich forach o M6 mogę na szczęście wykluczyć problem z zegarami.
2. Nalatane 243 kilometry ale wskażnik ani drgnął.
W takim razie pozostaje mi klapka pod tylną kanapą. Mam nadzieję, że to wina jakiejś źle dopiętej kostki a jak nie to będę diagnozował pływak. Może w następny weekend zrobię z tego fotostory więc poproszę wtedy o przypięcie tego do FAQ.
Wybaczcie moją irytację, ale krew człowieka zalewa kiedy ma "nowe" auto, które śmiga pięknie ale w czasie jazdy jak nie ciągle pracuje silniczek prawego reflektora bo jest zepsuty, to wskażnik nie działa i są to takie głupoty ale przed samymi oczami, że strasznie kłują i tym samym irytują na potęge. Do tego między 1000 a 2000rpm jak chcę mocno przyśpieszyć, np. z drugiego biegu to silnik ma szarpnięcia. I teraz nie wiem czy jakiś filtr paliwa, czy świece, czy kable, czy aparat zapłonowy czy co tam jeszcze może być w Mazdzie. Auto w czerwcy po przeglądzie w ASO i wymianie filtrów i oleju na OE Mazdy (sprawdziłem przy okazji rozkręcenia przodu i zdjęcia zderzaka) i mi poszarpuje.
CLAU napisał(a):tak naprawdę w żadnym nie było żadnego DIY albo opisu z fixem na 100 % aby działało...
zmiana podswietlenia zegarow w M6 – tuning optyczny... masz opis zw zdjeciami...
a u nas gdzies opisalem jak kalibrowac
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam Potrzebuje pomocy!!!
Mam dziwne objawy i dziwną prace silnika.Jak utrzymuje stałe obroty to odcina prąd na cewce na jakąś sekundę, obrotomierz spada o jakieś 1000-1500 obr. po czym podnosi się z powrotem i na nowo spada i się podnoszą.Takie zachowanie jest w zakresie 2500-7000, nie zależnie jakie zadane są obroty co dziwne jak jednostajnie podnosze obroty to jest ok aż do końca zakresu. Poza tym przy tych wahaniach wskazówka obrotomierza często jak by żyła własnym życiem to spada do zera to się podnosi.
błędy na kompie: p0340 i c1119
czujnik położenia wałka wymieniony na nowy org. i nic żadnej poprawy.
wyczyściłem przepustnice,zawór egr, przepływkę, sprawdzone wszystkie wtyczki do czujników,podłożona cewka zapłonowa i nic, żadnej poprawy!!!
co może być przyczyną tak dziwnej pracy???
Mam dziwne objawy i dziwną prace silnika.Jak utrzymuje stałe obroty to odcina prąd na cewce na jakąś sekundę, obrotomierz spada o jakieś 1000-1500 obr. po czym podnosi się z powrotem i na nowo spada i się podnoszą.Takie zachowanie jest w zakresie 2500-7000, nie zależnie jakie zadane są obroty co dziwne jak jednostajnie podnosze obroty to jest ok aż do końca zakresu. Poza tym przy tych wahaniach wskazówka obrotomierza często jak by żyła własnym życiem to spada do zera to się podnosi.
błędy na kompie: p0340 i c1119
czujnik położenia wałka wymieniony na nowy org. i nic żadnej poprawy.
wyczyściłem przepustnice,zawór egr, przepływkę, sprawdzone wszystkie wtyczki do czujników,podłożona cewka zapłonowa i nic, żadnej poprawy!!!
co może być przyczyną tak dziwnej pracy???
- Od: 26 sie 2012, 13:57
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 liftback 2002r.
2,3 benzyna manual
Zastanawia mnie jedno koleś z serwisu(USA) ustalał poziom oleju,nawet robił rónde próbną ,a było to 3 tydognie temu ,to albo z niego taki fach., zrobił mnie na 1,5 litra oleum,ewentualnie wyparował,bo jak dobrze pamietam to robił to na zapalonym silniku ,ja dziś tak 1 raz zmierzyłem poziom oleju i mnie zdziwiło,no chyba że trzeba było dać 11L.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Podłącz ScanXL złap te 57 stopni bodajże i zmierz poziom , z doświadczenia wiem że takie pomiary na oko mogą być niemiarodajne
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Grucha
Co myślicie o CHIP Tuningu silnika benzynowego 2.0 147 KM np. tutaj ?
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mazda-6-I
Czy gra jest warta świeczki ?
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mazda-6-I
Czy gra jest warta świeczki ?
- Od: 22 lip 2012, 14:58
- Posty: 274
- Skąd: Łdz
- Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM
torba9 napisał(a):może ktoś z szanownych kolegów mnie pokieruje
dzial diesel MZR-CD jak juz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
No i masz babo placek.Jezdziłem dziś pół dnia M6 postawiłem ją na jakieś 2-3 godzinki ,musiałem do slkepu podskaczyć i wszystko był ok, ale po wyjściu ze sklepu i odpaleniu M6 nie chce mi zgasnąć check engine,przejrzałem pare wątków i jedno wiem na 100% musze go pod kompa podpiąć jutro, masakra już sie boje choć może to być błachostka
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Mozecie polecic jakies nadkola, ktore beda plastikowe lub z tworzywa twardego?
W "szukaj" nic ciekawego na ten temat nie znalazlem, a musze wymienic bo te co obecnie mam wchlaniaja wode i dlugo ja oddaja...
Na tyl takie beda pasowac?
http://allegro.pl/nadkole-nadkola-mazda-6-tylne-tyl-2002-2008-i2584648887.html
Na przod tez potrzebuje...
Pomozcie
W "szukaj" nic ciekawego na ten temat nie znalazlem, a musze wymienic bo te co obecnie mam wchlaniaja wode i dlugo ja oddaja...
Na tyl takie beda pasowac?
http://allegro.pl/nadkole-nadkola-mazda-6-tylne-tyl-2002-2008-i2584648887.html
Na przod tez potrzebuje...
Pomozcie
hej mam pytanko do osób posiadających silnik 1.8 przed liftem posiadacie pedał przyśpieszenia na lince czy elektroniczny? Występuje w waszych autach tempomat?
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6