Nasze przebiegi
u mnie przy 280 tys jak ustawiałem luz zaworowy to przy okazji wymieniłem podkładki na nowe ale nie dlatego że kopcił czy coś tylko tak na zaś bo miałem pokrywę zdjętą i powiem że nadal siedziały tam ori. kwiatki i były w porządku . teraz mam już 303 tyś a silnik chodzi jak nowy nie wiem co trzeba zrobić żeby ten silnik zajechać
Kety napisał(a):Z drugiej strony jak moze zatrzec sie silnik przy tak niskim przebiegu?
Nie tylko w Polsce się liczniki kręci
U nas nie tak łatwo licznik można cofnąć musimy mieć car-pass i tam jest podawany stan licznika przy przeglądach
- Od: 17 cze 2013, 19:17
- Posty: 215 (10/3)
- Skąd: Kraśnik/Antwerpia
- Auto: Była
viewtopic.php?f=331&t=157326
Jest BMW 525D F10
Madzia 2005r, przebieg 182.000 czy ori tego nie wiem, posiadam ją rok czasu, wymienione były tylko podkładki pod wtryskami bo już było widać ich żywot olej zmieniony i czyszczenie smoka. Na razie śmiga bezawaryjnie mam nadzieje ze tak dalej będzie
-
darkkrk
Moja ma aktualnie 255 tys na liczniku i poza nieszczęsną rdzą, nic się nie dzieje. Dodam że przy ok 140 tys. km poddałem silnik chip tuningowi, jak widać wcale nie wpłynęło to negatywnie na silnik. Powiem więcej, podczas ostatniej wymiany rozrządu u Jaksy, usłyszałem że silnik pracuje bardzo, bardzo spokojnie.
Przy 240kkm wymieniałem koło dwumasowe i sprzęgło.
Wg mnie w przypadku Mazdy, podstawą jest właściwe dbanie o silnik, czyli wymiana oleju co ok 10kkm i pilnowanie jego poziomu. Nagły ubytek najczęściej oznacza konieczność szybkiej wymiany podkładek pod wtryskiwaczami.
O ile pamiętam, w którymś numerze Auto Świat podawali teoretyczną żywotność silników, diesel Mazdy 6 oceniono na ok 430 kkm, a zatem całkiem przyzwoicie.
Przy 240kkm wymieniałem koło dwumasowe i sprzęgło.
Wg mnie w przypadku Mazdy, podstawą jest właściwe dbanie o silnik, czyli wymiana oleju co ok 10kkm i pilnowanie jego poziomu. Nagły ubytek najczęściej oznacza konieczność szybkiej wymiany podkładek pod wtryskiwaczami.
O ile pamiętam, w którymś numerze Auto Świat podawali teoretyczną żywotność silników, diesel Mazdy 6 oceniono na ok 430 kkm, a zatem całkiem przyzwoicie.
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
Podnosiłem moc w http://www.kreatormocy.pl w Warszawie, wykonali mi typowy chip tuning. Nie wiem jak jest teraz ale gdy ja wykonywałem modyfikację, to nie wszystkie silniki Mazdy dało się w ten sposób poprawić.
Jedynym minusem operacji jest trochę większe "dymienie" przy mocnym przyspieszaniu (mam wersję bez DPF), ale poza tym same plusy – silnik pracuje równomierniej, trochę nawet ciszej, auto ma zdecydowanie lepszą dynamikę przy czym w większości sytuacji spala mniej paliwa :–)
Jedynym minusem operacji jest trochę większe "dymienie" przy mocnym przyspieszaniu (mam wersję bez DPF), ale poza tym same plusy – silnik pracuje równomierniej, trochę nawet ciszej, auto ma zdecydowanie lepszą dynamikę przy czym w większości sytuacji spala mniej paliwa :–)
Ostatnio edytowano 14 gru 2013, 18:00 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
czyli wgrywali ci nowa mapę silnika tak . pytam bo ja tak samo robiłem 3 lata temu podniosłem moc do 180 kucy ale już mi to trochę mało i tak pytam szukam może weszły na rynek jakieś nowe sposoby lepsze do podniesienia mocy .
wujek116 napisał(a):czyli wgrywali ci nowa mapę silnika tak . pytam bo ja tak samo robiłem 3 lata temu podniosłem moc do 180 kucy ale już mi to trochę mało i tak pytam szukam może weszły na rynek jakieś nowe sposoby lepsze do podniesienia mocy .
Mnie też wgrywali nową mapę, a właściwie to modyfikowali mi oryginalną.
Na rynku być może są nowsze metody, ale to nic nie da bo silnik już masz za stary ;–), oczywiście w sensie technologicznym.
U mnie długo siedzieli nad mapą, bo rzadko trafiają się Mazdy, i po kilku próbach stwierdzili, że 170-180 KM to jest rozsądne maksimum dla tego silnika. Można wyciągnąć nieco ponad 200 ale wówczas przebieg momentu zaczyna "wariować".
Być może nie masz już 180 kucy, a trochę mniej? Np nie do końca sprawny intercooler może powodować obniżenie mocy. Wymieniałeś go w swoim aucie? W naszych modelach miały wadę fabryczną i po jakimś czasie delikatnie pękały, była nawet akcja serwisowa.
Jeżeli mogę coś doradzić, to jedź na hamownię (najlepiej tam gdzie podnosiłeś moc) i zrób pomiar (różnica do 10KM jest dopuszczalna).
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
A moze jaki widzieliscie lub macie najwiekszy przebieg szostki?
Moja w przyszlym roku dobije do 300tys
Moja w przyszlym roku dobije do 300tys
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
- Od: 18 lut 2014, 10:32
- Posty: 68
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL
matthies napisał(a):i miała na budziku 630.000
A byl to diesel? Pamietasz rocznik?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kety napisał(a):A moze jaki widzieliscie lub macie najwiekszy przebieg szostki?
Znajomy mechanik opowiadał mi że jakiś czas temu zajechała do niego szóstka z grzejącym się kołem na szybką naprawę (gość w jakiejś delegacji czy coś), auto z zewnątrz jak i w środku podobno było już zmęczone życiem więc patrzy na licznik a tam 770 tyś. km. oczywiście był to diesel. Chciał bym ją zobaczyć i się nią przejechać
nie powiedział że to 626 była
6 nie dożyje połowy tego co GF/GW.
ja przy 180 mam już zaliczone wszystkie rolki, sprzęgło i zawór SCV.
teraz walka z rudą pozostaje.
podwozie zakonserwowane na tip-top w zeszłym roku.
a o nadkolach zapomniałem
6 nie dożyje połowy tego co GF/GW.
ja przy 180 mam już zaliczone wszystkie rolki, sprzęgło i zawór SCV.
teraz walka z rudą pozostaje.
podwozie zakonserwowane na tip-top w zeszłym roku.
a o nadkolach zapomniałem
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
pete14 napisał(a):nie powiedział że to 626 była
twierdził że sztuka taka jak moja
pete14 napisał(a):teraz walka z rudą pozostaje
Ja jestem właśnie na etapie usuwania wszystkich ognisk korozji z madzialeny, we wtorek po ponad dwóch tygodniach odbieram auto od lakiernika aż się boję rachunku
mi na dniach koleś w kufer wjechał.
jak dobrze zapłacą nie będę chyba robił nadkoli tylko sprzedam jak stoi bo tylko klapa do wymiany.
i wejdę w GH, chociaż nie podoba mi się praca wspomagania.
albo jakąś wypasioną GY po lifcie z symbolicznym przebiegiem.
chociaż tutaj boje się dpf
jak dobrze zapłacą nie będę chyba robił nadkoli tylko sprzedam jak stoi bo tylko klapa do wymiany.
i wejdę w GH, chociaż nie podoba mi się praca wspomagania.
albo jakąś wypasioną GY po lifcie z symbolicznym przebiegiem.
chociaż tutaj boje się dpf
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6