=> 3/5/6, Opinie o M6 – dziękuję
Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Tylko wersja MPS.
=> 3/5/6, Opinie o M6 – dziękuję
=> 3/5/6, Opinie o M6 – dziękuję
U mnie komputer pokazuje srednie spalanie non stop 7,6/ 7,7. Czy to miasto czy tez autostrada przy tempomacie i predkosci 150-160 (143KM DPF diesel). Ale suma sumarow nie jest zle. Dziwia mnie troche opnie uzytkownikow piszacych, ze udalo im sie zejsc ponizej 6L, no ale moze to ja nie doceniam auta
.
-
iskander1026
Szykuję sie do zmiany na M6 HB.
Czy ktoś orientuje sie w jakich wersjach występuje razem klima i szyberdach
chodzi o przyspieszanie na obrotach 1,8-3,5
czy coś więcej
jak jest z eksploatacją na gazie – warto zakładać instalację
Czy ktoś orientuje sie w jakich wersjach występuje razem klima i szyberdach
martinpl napisał(a):grabi7 mnie nastraszyl, a marek pocieszyl u mnie nie ma zadnych niepokojacych objawow, a silnik jest traktowany jak przystalo na turbo diesela
chodzi o przyspieszanie na obrotach 1,8-3,5
Karwoś napisał(a):Ja mam w gazie (ale nie mazdę) i nie narzekam. A mazdę 6 też mam ale bez gazu – i nie wiem czy bym wkładał w coś co ma zmienne fazy rozrządu – podobno to nie zdrowe!!Ale jedno co wiem to mazdą 6 jeździ się bardzo przyjemnie, jest cicha nawet na tych wysokich obrotach i dobrze przyśpiesza ja na tę masę (2,3l to jednak odpowiedni silnik do tego samochodu
jak jest z eksploatacją na gazie – warto zakładać instalację
sprzedam filtr paliwa znajdujacy się w zbirniku do BJ 1.3 16V
- Od: 30 mar 2008, 10:43
- Posty: 41
- Skąd: Pasłęk
- Auto: 323 (BJ) 1,3 16V 1998r.
PREMaCY 1,8 +lpg 2002r.
priester napisał(a):Szykuję sie do zmiany na M6 HB.
Czy ktoś orientuje sie w jakich wersjach występuje razem klima i szyberdach
W niemieckich wersjach przed fl, do Exclusive i TOP można było dokupić elektryczny szyberdach.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
lukasz5 napisał(a):Odnośnie How-To, właśnie zrobiłem modyfikację airbox'a – samochód lepiej reaguje na wciśnięcie gazu i trochę lepiej brzmi http://www.amity.org/~data/m6airboxmod/ zajmuje to ok 20-30 min i nic nie kosztuje. Niestety mazda pomimo swoich 160KM jest ślamazarna a po tej modyfikacji staje się troszkę bardziej żwawa.
Teraz w kolejce czeka upgrade filtra oleju http://www.mazda6tech.com/index.php?opt ... Itemid=105
poproszę o odświerzone linki
sprzedam filtr paliwa znajdujacy się w zbirniku do BJ 1.3 16V
- Od: 30 mar 2008, 10:43
- Posty: 41
- Skąd: Pasłęk
- Auto: 323 (BJ) 1,3 16V 1998r.
PREMaCY 1,8 +lpg 2002r.
Co sadzicie o kupnie Mazdy 6 za 35 tys.Na jakie wyposarzenie moge liczyc i jaki silnik:]Kupowac w Polsce czy w Niemczech?
Przepraszam za brak polskich liter ale pisze na kompie ktory takowych nie posiada.
Pozdrawiam: Michal
Przepraszam za brak polskich liter ale pisze na kompie ktory takowych nie posiada.
Pozdrawiam: Michal
- Od: 9 lut 2007, 22:50
- Posty: 40
- Skąd: Ustka
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM 04r.
Kluczi napisał(a):Co sadzicie o kupnie Mazdy 6 za 35 tys.Na jakie wyposarzenie moge liczyc i jaki silnik:]Kupowac w Polsce czy w Niemczech?
Przepraszam za brak polskich liter ale pisze na kompie ktory takowych nie posiada.
Pozdrawiam: Michal
za 35 tys mozesz kupic z 2002-2003 wersje europejska lub 2004-2005 usa
- Od: 3 lip 2008, 22:22
- Posty: 51
- Skąd: Opole
- Auto: M6 L3 2005
loki77 napisał(a):Mam Mazde 6 2003r disel. W czasie jazdy i chwilowo po wyłączeniu silnika, słychać jakiś wyraźny szum spod maski silnikowej i nie jest to wentylator
Poczytaj na forum,ja tez mam od niedawna Mazde i mam to samo.Z tego co doczytałem to webasto sie tak odzywa
Witam szanownych kolegów.
Jestem tu nowy i nie chce od razu zaśmiecać forum.
Jako że jestem wśród znawców i miłośników mazdy to mam nadzieję że mi pomożecie.
Chciał bym kupić 6 kombi – wybieram się do DE w lutym.
Do tej pory chciałem kupić tylko Audi A4 ale po namowie znajomego mazda ma już 60% szans – poza tym z tego co widzę mazdy sa mniej awaryjne a do tego tańsze w zakupie – chyba w Audi za duzo płaci się za markę.
Do Was mam zasadnicze pytanie o silnik :
Samochod ma słuzyc w 80% do jazdy po mieście (Warszawa – 2h korków dziennie) oraz na weekendowe wypady nad morze oraz wakacyjne (Włochy itp). Zatem przebiegi to ok 6-7tyś km w trasach i jakieś 20tys w mieście co daje rocznie 25-27tyś.
Nie jestem sprinterem, nie chcę tuningować samochodu, bardziej zależy mi na wyposażeniu oraz utrzymaniu go w dobrym stanie. Do wydania mam na samochód ok 47tyś zł. lub 12,5 tys eur.
Interesuje mnie diesiel 2.0 136KMalbo po lifcie 143KM – doradźcie mi czy warto pchać się w ten poliftowy – podobno miewają problemy wieku dziecęcego
z drugiej strony bardziej mi sie podoba.
Czy w ogóle warto zastanawiac się nad benzyną – jesli tak to w jakiej konfiguracji
Bardzo dziękuję Wam za pomoc !
Jestem tu nowy i nie chce od razu zaśmiecać forum.
Jako że jestem wśród znawców i miłośników mazdy to mam nadzieję że mi pomożecie.
Chciał bym kupić 6 kombi – wybieram się do DE w lutym.
Do tej pory chciałem kupić tylko Audi A4 ale po namowie znajomego mazda ma już 60% szans – poza tym z tego co widzę mazdy sa mniej awaryjne a do tego tańsze w zakupie – chyba w Audi za duzo płaci się za markę.
Do Was mam zasadnicze pytanie o silnik :
Samochod ma słuzyc w 80% do jazdy po mieście (Warszawa – 2h korków dziennie) oraz na weekendowe wypady nad morze oraz wakacyjne (Włochy itp). Zatem przebiegi to ok 6-7tyś km w trasach i jakieś 20tys w mieście co daje rocznie 25-27tyś.
Nie jestem sprinterem, nie chcę tuningować samochodu, bardziej zależy mi na wyposażeniu oraz utrzymaniu go w dobrym stanie. Do wydania mam na samochód ok 47tyś zł. lub 12,5 tys eur.
Interesuje mnie diesiel 2.0 136KMalbo po lifcie 143KM – doradźcie mi czy warto pchać się w ten poliftowy – podobno miewają problemy wieku dziecęcego
Czy w ogóle warto zastanawiac się nad benzyną – jesli tak to w jakiej konfiguracji
Bardzo dziękuję Wam za pomoc !
- Od: 27 gru 2008, 20:33
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: waham się
Tu jest dokładnie na odwrót, polift ma mniej wad wrodzonych ale ma DPF, a miasto + DPF nie jest dobrym tandemem, a jeszcze Ty chcesz robiś większość km po mieście... Jeszcze jedna sprawa, że jeżeli chodzi o miasto to nie oczekuj dramatycznie mniejszego spalania diesla w porównaniu do benzyny. Mi GG 136KM w mieście brała spokojnie powyżej 9 l. Trasa już co innego. Ogólnie z tego co piszesz to raczej celowałbym w 2.0 lub 2.3 benzynę. Przy przebiegach rzędu 25 tys różnica w rocznym utrzymaniu będzie poniżej 1500 PLN co spokojnie Ci zrekompensuje niższa cena zakupu benzyny. Są to kompletnie bezobsługowe silniki (diesle jednak wolą więcej ceregieli). Na swojego diesla broń Boże nie narzekałem ale do jazdy w korkach wybrałbym benzynę na pewno. Zawsze to ciszej jak stoisz na luzie. W trasie już jest podobnie z hałasem, a dieslem się przyjemniej wyprzedza dzięki wielu Nm, no chyba, że masz turbo benzynę...Placek napisał(a):doradźcie mi czy warto pchać się w ten poliftowy – podobno miewają problemy wieku dziecęcego pytajnik z drugiej strony bardziej mi sie podoba.
Domin 1979 bardzo dziękuje Ci za odpowiedź !
No właśnie tego się obawiałem.
jedyne co mnie przy dieslu trzyma to jego Nm w trasie, w chwili obecnej mam okazje śmigać trochę dieslem Forda Focusa 2006 r i powiem że nawet jego 115 km jest super a sam chciał bym mieć radochę z trasy kiedy lecę 150-170 i nie ma stresu że głośno ze się dławi itd – po prostu chcę spokoju.
Piszesz że różnica to 1500zł rocznie co daje w ciągu 3-4 lat ok 5kzł a to już różnica zakupu, do tego dochodzi jeszcze lepsza opcja odsprzedaży diesla zatem chyba tu jest porównywalnie ....
Do tego Twoim zdaniem różnica w spalaniu miejskim to jest niewielka – tzn ile
No właśnie tego się obawiałem.
jedyne co mnie przy dieslu trzyma to jego Nm w trasie, w chwili obecnej mam okazje śmigać trochę dieslem Forda Focusa 2006 r i powiem że nawet jego 115 km jest super a sam chciał bym mieć radochę z trasy kiedy lecę 150-170 i nie ma stresu że głośno ze się dławi itd – po prostu chcę spokoju.
Piszesz że różnica to 1500zł rocznie co daje w ciągu 3-4 lat ok 5kzł a to już różnica zakupu, do tego dochodzi jeszcze lepsza opcja odsprzedaży diesla zatem chyba tu jest porównywalnie ....
Do tego Twoim zdaniem różnica w spalaniu miejskim to jest niewielka – tzn ile
- Od: 27 gru 2008, 20:33
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: waham się
Placek napisał(a):Do tej pory chciałem kupić tylko Audi A4 ale po namowie znajomego mazda ma już 60% szans – poza tym z tego co widzę mazdy sa mniej awaryjne a do tego tańsze w zakupie – chyba w Audi za duzo płaci się za markę.
Jeśli myślisz o o KM/PLN, to Mazda pewnie tańsza....
Placek napisał(a):Samochod ma słuzyc w 80% do jazdy po mieście (Warszawa – 2h korków dziennie) oraz na weekendowe wypady nad morze oraz wakacyjne (Włochy itp). Zatem przebiegi to ok 6-7tyś km w trasach i jakieś 20tys w mieście co daje rocznie 25-27tyś.
Jeśli koniecznie diesel, to chyba raczej przed fl.
Placek napisał(a):Do wydania mam na samochód ok 47tyś zł. lub 12,5 tys eur.
Interesuje mnie diesiel 2.0 136KMalbo po lifcie 143KM
Lepiej zajrzyj do kantoru, bo w przypadku posiadania złotówek, licz 1k euro mniej.
O kupnie diesla po fl w tej cenie raczej bym zapomniał, chyba że stan techniczny ani przebieg Cię ni interesuje....
Placek napisał(a):Czy w ogóle warto zastanawiac się nad benzyną – jesli tak to w jakiej konfiguracji
Każdej?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Z odsprzedażą diesla, co wiem po sobie, nie ma żadnego problemu o ile masz całą historię auta. Ja miałem kupca praktycznie w dniu ogłoszenia więc nie najgorzejPlacek napisał(a):Piszesz że różnica to 1500zł rocznie co daje w ciągu 3-4 lat ok 5kzł a to już różnica zakupu, do tego dochodzi jeszcze lepsza opcja odsprzedaży diesla zatem chyba tu jest porównywalnie ....
Jeżeli już diesel to tak jak u góry raczej przedlift bo ciężko Ci będzie kupić pewnego polifta w Twojej cenie. Z DPF może i byś dał radę skoro piszesz, że często masz wypady weekendowe to może i byś dał radę go regularnie wypalać. Poza tym polift ma skrzynię 6-tkę i ładniejszą konsolę + parę więcej gadżetów. No ale raczej musiałbyś dołożyć, a okazje z Polski radzę omijać szeroooookim łukiem. Widzę, że i tak skłaniasz się ku ropniakowi, a przebiegi robisz na tyle duże, że możesz się zastanawiać. Tylko na korki to już diesel nieciekawy, twardsze sprzęgło, krótsza jedynka i głośniej w kabinie.
Edit: różnica w spalaniu to średnio ok. 1.5 litra
Ostatnio edytowano 27 gru 2008, 21:43 przez domin1979, łącznie edytowano 1 raz
Maciej Loret napisał(a):Placek napisał:
Do tej pory chciałem kupić tylko Audi A4 ale po namowie znajomego mazda ma już 60% szans – poza tym z tego co widzę mazdy są mniej awaryjne a do tego tańsze w zakupie – chyba w Audi za dużo płaci się za markę.
Jeśli myślisz o o KM/PLN, to Mazda pewnie tańsza....
No właśnie nie jest to moim wyznacznikiem, chcę mieć samochód od 130KM wzwyż ale za to porządnie utrzymany, bez skrzypień, trzasków i innych plastikowych historii – zastanawia mnie czy w Audi płacę właśnie za tą wygodę czy za 4 kółka na logo
Maciej Loret napisał(a):Placek napisał:
Samochod ma słuzyc w 80% do jazdy po mieście (Warszawa – 2h korków dziennie) oraz na weekendowe wypady nad morze oraz wakacyjne (Włochy itp). Zatem przebiegi to ok 6-7tyś km w trasach i jakieś 20tys w mieście co daje rocznie 25-27tyś.
Jeśli koniecznie diesel, to chyba raczej przed fl.
Diesel nie koniecznie a przed Fl dlatego że kokpit znacznie bardziej mi pasuje ten czarny niż srebrny:) a tak na poważnie jak napisał wcześniej domin1979 , ta po FL ma już mniej usterek – potwierdzisz
Maciej Loret napisał(a):Placek napisał:
Do wydania mam na samochód ok 47tyś zł. lub 12,5 tys eur.
Interesuje mnie diesiel 2.0 136KMalbo po lifcie 143KM
Lepiej zajrzyj do kantoru, bo w przypadku posiadania złotówek, licz 1k euro mniej.
O kupnie diesla po fl w tej cenie raczej bym zapomniał, chyba że stan techniczny ani przebieg Cię ni interesuje....
Posiadam już 10kE więc nawet deczko zarobiłem na walucie. Mówisz że diesel po FL w cenie ok 45kzł to fikcja
Maciej Loret napisał(a):Placek napisał:
Czy w ogóle warto zastanawiac się nad benzyną – jesli tak to w jakiej konfiguracji pytajnik
Każdej?
Widzę że jako własciciel 2.3 doradzasz benzynę – każdy silnik?? chyba tylko coś z 141 lub 147KM
Pozdrawiam
- Od: 27 gru 2008, 20:33
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: waham się
Weż od razu poprawkę, że Maciej Loret nienawidzi diesli (prawdopodobnie dla zasady bo z tego co pisał za wiele nimi nie jeździł).Placek napisał(a):Widzę że jako własciciel 2.3 doradzasz benzynę – każdy silnik?? chyba tylko coś z 141 lub 147KM pytajnik
Może nie fikcja ale dostajesz to za co płacisz. Z pewnością otworzysz później parę tematów w dziale diesel, a Maciej będzie miał z Ciebie pożywkęMówisz że diesel po FL w cenie ok 45kzł to fikcja pytajnik jest kilka aukcji na mobile oraz otomoto .
domin1979 napisał(a):Jeżeli już diesel to tak jak u góry raczej przedlift bo ciężko Ci będzie kupić pewnego polifta w Twojej cenie. Z DPF może i byś dał radę skoro piszesz, że często masz wypady weekendowe to może i byś dał radę go regularnie wypalać. Poza tym polift ma skrzynię 6-tkę i ładniejszą konsolę + parę więcej gadżetów. No ale raczej musiałbyś dołożyć, a okazje z Polski radzę omijać szeroooookim łukiem. Widzę, że i tak skłaniasz się ku ropniakowi, a przebiegi robisz na tyle duże, że możesz się zastanawiać. Tylko na korki to już diesel nieciekawy, twardsze sprzęgło, krótsza jedynka i głośniej w kabinie.
No właśnie po to skierowałem do Was pytanie. To że skłaniam ise ku ropniakowi jest spowodowane tylko i wyłącznie jego 6-tym biegiem – w trasie to bajka – czy w benzynie tez moge liczyc na taki komfort wyprzedzania
A co do korków to faktycznie czeka mnie w nich sporo godzin – jak pewnie wszyscy chce miec wtedy względny spokój w kabinie ale też w portfelu.
Co począć??
- Od: 27 gru 2008, 20:33
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: waham się
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6