kalatos napisał(a):...przy 700 zrobionych kilometrach wskazówka od paliwa jest już centralnie na literze E. Pytanie czy przestawienie na +10 załatwi sprawę? Obecne spalanie pokazuje na poziomie 6.5 litra, według mnie za mało... Czy zmiana tej wartości ma także wpływ na wyliczanie zasięgu baku?
A co z dioda rezerwy? Zapala sie?
odp. na pytanie 1.... Komputer bedzie pokazywal wieksze spalanie... a tym samym mniejszy zasieg...
Chyba nie tedy droga...

... powinienes skorygowac spalanie wskazywane przez komputer do salania rzeczywistego, czyli z dystrybutora...
Jezeli zapala sie kontrolka rezerwy (zolta), to:
1. Zatankuj do pierwszego odbicia. Zresetuj odometr (A lub B)
2. Wyjezdz paliwo, az do ponownego zapalenia sie rezerwy.
3. Zatankuj ponownie do pierwszego odbicia... i zobacz ile km (ta wartosc z odometru) przejechales.
Uwaga:
Mozesz tankowac do 1-wszego odbicia lub pod korek...
byle zawsze tak samo 
i najlepiej na tej samej stacji i dystrybutorze...
Jak juz bedziesz wiedzial ile pali wg dystrybutora, wtedy skorygujesz wskazanie kompa... moze o +5% lub inna wartosc

Dopiero po takiej "kalibracji" mozesz polegac na wskazaniach kompa... w jakis 98%
Powodzenia i napisz cos o spalaniu rzeczywistym
