Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
matthies napisał(a):tak przy okazji, kolega zaliczył przesiadkę z 323 na 6
Tak, ale eFke dalej posiadam

- Od: 4 gru 2010, 14:42
- Posty: 101
- Skąd: Okolice Krosna
- Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.
kliza777 napisał(a):Czy jest możliwość zastąpienia oryginalnego czytnika DVD jakimś zamiennikiem tak aby można było odtwarzać filmy na orginalnym wyświetlaczu?
w prosty sposób nie ma.
możesz tylko wywalić wszystko i wykorzystać monitorek.
ale:
1. straszna rzeźba jak czytałem.
2. kiszkowata rozdzielczość tego fabrycznego monitora.
lepiej jak masz siano na zbyciu coś takiego kupić:
http://www.ebay.com/itm/HD-Car-DVD-GPS-Navi-Headunit-For-MAZDA-6-2003-2008-Free-Special-Camera-4G-SD-MA-/181192478363?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item2a2fe9ce9b
http://www.ebay.com/itm/ETO-Mazda-6-Sat-Nav-GPS-Navigation-DVD-Player-Bluetooth-iPod-Mazda6-Multimedia-/270935843099?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item3f1508e11b
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Dzisiaj wyciągnąłem uchwyty na napoje i moim oczom ukazały się 3 przewody (niebieski, żółty, czarny) owinięte taśmą izolacyjną. Widać, że nie jest to fabryczna izolacja.
Ktoś orientuje się co to za kable?
Ktoś orientuje się co to za kable?
bieski napisał(a):Strzelam że idzie to do radia albo do gniazda zapalniczki.
Prawdopodobnie ktoś sobie założył kabel do ładowania w skrytce.
Jutro posprawdzam je miernikiem. Jeśli miały być one do dodatkowego zasilania to czy nie powinny iść tylko 2 kable?
shuler napisał(a):spinki do obudowy filtra powietrza
A one nie są standardowe jak w większości samochodów?
Nawet w maluchu takie były przy filtrze powietrza
A to zdjęcie to uuuu... Czysto ja na ołtarzu
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i ... i to chyba wszystko.


misiek89 napisał(a):te spinki można sobie dorobić z kawałka blachy albo pojechać na szrot i pogrzebacz trochę
z kawałkiem blachy może być słabo ze sprężystością, szrot muszę odwiedzić ale wątpię że opchają spinki bez obudowy
Janoszka napisał(a):shuler napisał(a):spinki do obudowy filtra powietrza
A one nie są standardowe jak w większości samochodów?
Nawet w maluchu takie były przy filtrze powietrza
A to zdjęcie to uuuu... Czysto ja na ołtarzu
hehe, to fota z googli
sp1808 napisał(a):2.3l 162KM AWD w instrukcji pisało że wchodzi 3.5l
W moim mniejszym pisze 4.3 dziwne ,że w twoim 3.5 L ?
u mnie pisze 3,7L 166PS.
Był poruszony wątek że niektóre mają 4,2 cyz coś podobnego, niby było to zależne od VIN'u, ale nikt nie potrafił tego potwierdzić.
Do przeniesienia do pytań lub opinii.
Był poruszony wątek że niektóre mają 4,2 cyz coś podobnego, niby było to zależne od VIN'u, ale nikt nie potrafił tego potwierdzić.
Do przeniesienia do pytań lub opinii.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Będę wdzięczny za sugestie:
Coś u mnie ostatnio w tylnym kole gwiżdżeć zaczęło. Nie brzmi jak łożysko. Jak dłużej pojeżdżę to jest trochę ciszej, natomiast po kilkudniowym postoju wyje głośniej... Najbardziej słyszalne jest przy powolnym toczeniu, przy wyższych prędkościach praktycznie nie słychać. Co dziwne, przy cofaniu również raczej nie słychać.
Moje odczucie jest takie, jakby jakiś syf dostał się między klocek i tarczę lub tarczę a osłonę... Hamulce się nie grzeją, a auto na luzie toczy się prawidłowo. W tym tygodniu planuję jeszcze wymianę oleju, więc przy okazji trzeba to zdiagnozować i ogarnąć.
Macie jakieś pomysły?
Coś u mnie ostatnio w tylnym kole gwiżdżeć zaczęło. Nie brzmi jak łożysko. Jak dłużej pojeżdżę to jest trochę ciszej, natomiast po kilkudniowym postoju wyje głośniej... Najbardziej słyszalne jest przy powolnym toczeniu, przy wyższych prędkościach praktycznie nie słychać. Co dziwne, przy cofaniu również raczej nie słychać.
Moje odczucie jest takie, jakby jakiś syf dostał się między klocek i tarczę lub tarczę a osłonę... Hamulce się nie grzeją, a auto na luzie toczy się prawidłowo. W tym tygodniu planuję jeszcze wymianę oleju, więc przy okazji trzeba to zdiagnozować i ogarnąć.
Macie jakieś pomysły?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6