Wiosna przyszła to się delektują jazdąadamsko napisał(a):ojoj widzę że coś forum siadło w temacie szóstki... Mieć nadzieję że to z powodu samych zachwytów użytkowników i nie mają czasu pisać
Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Myjk napisał(a):Chciałem jeno napisać, że po przejechanych 3000 km skrzynka się już całkiem ładnie wyrobiła...
Fakt 7000. Skrzynia chodzi miodzio. Wszelkie dolegliwości zniknęły.

- Od: 20 sty 2006, 16:37
- Posty: 183
- Skąd: Krypa
- Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)
To 3 ma chyba jakąś inną skrzynię, bo mam 9,5 tys. i tak samo byle jak chodzi. W przyszłym tyg. umówię się do wymiany oleju to "poskarżę" się na skrzynię, chociaż odpowiedź już znam- skrzynia chodzi dobrze, nie zauważyliśmy żadnych niepokojących objawów, pewnie moja wina i takie tam 
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
Myjk napisał(a):Ej! Jakim cudem wykręciłeś ponad dwa razy tyle co ja jeżdżąc 10km do pracy?
Podróż do Wiednia (1600 z jazdą po mieście) i z powrotem, ostatnio do Bazylei i z powrotem (cała podróż ponad 3300, oczywiście z bujaniem się z Hotelu w Niemczech na targi)

- Od: 20 sty 2006, 16:37
- Posty: 183
- Skąd: Krypa
- Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)
To ja ino dorzucę do pieca. Od jakiegoś czasu zauważyłem jakieś takie świerczenie przy odpalaniu i na niskich obrotach ale że nie miałem czasu tego sprawdzić, stwierdziłem, że jak pojadę do Jaksy na wymianę klocków hamulcowych to się okaże.
No i się okazało dziś, że rolka alternatora się poszła kochać i pociągnęła za sobą pasek i napinacz. Zestawik nówka tych trzech elementów to jakieś pewnie 2,5 tysia z robocizną. Polecam zatem sprawdzić rolkę alternatora i jakby co ją wymienić zanim zacznie rypać po napinaczu. Może pozwoli to Wam zaoszczędzić conieco.
No i się okazało dziś, że rolka alternatora się poszła kochać i pociągnęła za sobą pasek i napinacz. Zestawik nówka tych trzech elementów to jakieś pewnie 2,5 tysia z robocizną. Polecam zatem sprawdzić rolkę alternatora i jakby co ją wymienić zanim zacznie rypać po napinaczu. Może pozwoli to Wam zaoszczędzić conieco.
Madzia i Misiek to zgrana para.
- Od: 27 maja 2007, 16:03
- Posty: 237
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 diesel kombi
U mnie też rolka zdechła/zdycha.
Powinna być zalecana wymiana tego usrojstwa razem z rozrządem. Tylko szkoda że kosztuje prawie 900.
Temat dotyczy (z tego co wiem) wszystkich wersji silnikowych w M6.
Ale na pocieszenie dodam że nie tylko Mazda ma ten ból. Większość marek wprowadziła takie udziwnienie z alternatorem i wszędzie to się sypie.
Powinna być zalecana wymiana tego usrojstwa razem z rozrządem. Tylko szkoda że kosztuje prawie 900.
Temat dotyczy (z tego co wiem) wszystkich wersji silnikowych w M6.
Ale na pocieszenie dodam że nie tylko Mazda ma ten ból. Większość marek wprowadziła takie udziwnienie z alternatorem i wszędzie to się sypie.
Myśle ze chyba u siebie tez wymienię aby nie było powtórki z rozrywki ....Dortann napisał(a):rolka alternatora się poszła kochać i pociągnęła za sobą pasek i napinacz

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wiesz....to kółko działa poprawnie ale nigdy nie wiadomo kiedy zdechnie , mam w te wakacje wyjazd po europie – nie lubie tego typu niespodzianek ktore dopadają gdzies na autostradzieDortann napisał(a):Znaczy się, że oszukałeś mnie Jaksa mówiąc, że już wszystko u siebie wymieniłeś
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ciezko to dokładnie zweryfikowac jak działa.domin1979 napisał(a):Nie daje żadnych objawów
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Objawem jedynym słyszalnym jest świerczenie pod maską a jak stoisz z zewnątrz to czasem odgłosy tarcia jak już rolka sknoci napinacz. Jak rano odpalałem autko i słyszałem ten taki klekot silnika na zimno to nie zauważyłem też, że brakuje odgłosu rozpędzania alternatora. Ale to już wówczas jest dość późny i drogi objaw 

Madzia i Misiek to zgrana para.
- Od: 27 maja 2007, 16:03
- Posty: 237
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 diesel kombi
Dortann napisał(a):Objawem jedynym słyszalnym jest świerczenie pod maską
to też już dosyć późno (przynajmniej dla rolki alternatora)
TiaGrzyby napisał(a):Nowoczesność

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ja teraz będę zmienial rozrzad, w sklepie internetowym powiedzieli mi 960zl + koszty wysylki a u mnie w miesice za komplet tzn bez pompy bo co druga wymiane paska to z rabacikiem 695zl oryginał mazdy.
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
No i po pierwszym przeglądzie
Koszt 850
Z problemów które zgłosiłem do update oprogramowania. Pisałem w innym watku o tym szarpnięciu po odpuszczeniu i ponownym dodaniu gazu.
Powiedziałem równiez że miałem problem , z poziomowaniem lewego ksenona. Jakiez moje było zdziwienie gdy serwisant powiedział. "Nie ma problemu juz zamawiam, wymienimy na nowy
"
Zdarzyło mi się że dwa razy mi się ziwiesił

Koszt 850
Z problemów które zgłosiłem do update oprogramowania. Pisałem w innym watku o tym szarpnięciu po odpuszczeniu i ponownym dodaniu gazu.
Powiedziałem równiez że miałem problem , z poziomowaniem lewego ksenona. Jakiez moje było zdziwienie gdy serwisant powiedział. "Nie ma problemu juz zamawiam, wymienimy na nowy

Zdarzyło mi się że dwa razy mi się ziwiesił


- Od: 5 kwi 2007, 09:04
- Posty: 98
- Skąd: Łódź
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6