Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
potrzebuje taki metalowy zaczep czy jak to nazwać moge do półki tył mazda 6 liftback gdzie go znajde i jak to fachowo nazwać
2. Jak chcę wymienić sprężyny na dłuższe bo teraz auto ciągnie mi sie po asfalcie to musze wymieniać amortuzatory czy to niema wpływu?
2. Jak chcę wymienić sprężyny na dłuższe bo teraz auto ciągnie mi sie po asfalcie to musze wymieniać amortuzatory czy to niema wpływu?
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 22:47 przez pawe999, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 lip 2013, 16:39
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 1.8 2002
Shaarky napisał(a):Dziś podczas grzebania przy aucie zauważyłem coś iż schodzi "farba" ze znaczka Mazda6 na tylnej klapie. Miał ktoś podobnego? Jak sobie z tym poradził?
Też tak miałem . ale nowy znaczek na alegro kupiłem za 30 zł . tasma m2 klejąca dwustronna odtłuszczacz i po sprawie . pamietaj o dobrym odtłuszczeniu lakieru przed naklejeniem nowego logo plus rada podgrzej trochę lakier suszarką do włosów lepiej będzie trzymać klej z taśmy.
A teraz z innej beczki , jestem właśnie w trakcie wymiany radia fabrycznego na radio 2 DIN które ma możliwość podłączenia pod seryjne sterowanie z kierownicy i moje pytanie czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi konkretnie które z kabli we wtyczce oryginalnego radia są od sterowania z kierownicy ?


nie wiem co to są za skróty "UART. CAN.ST.SW itp
A to schemat podłączenia mojego radia , ale nic a nic z niego nie rozumiem , może ktoś coś pomoże ?
wujek116 napisał(a):Też tak miałem . ale nowy znaczek na alegro kupiłem za 30 zł . tasma m2 klejąca dwustronna odtłuszczacz i po sprawie . pamietaj o dobrym odtłuszczeniu lakieru przed naklejeniem nowego logo plus rada podgrzej trochę lakier suszarką do włosów lepiej będzie trzymać klej z taśmy.
Dzięki wielkie. Znalazłem już znaczek i jutro kupuje na allegro. Taśmę mam w robocie megamocną
A jak usunąłeś stary znaczek?? masz jakiś dobry sposób?
stary znaczek podważyłem delikatnie kawałkiem plastiku i oderwałem . pozostałości starej taśmy usuwałem szmatka nasączoną benzyną ekstrakcyjną tarłem tak długo aż cały klej zszedł , nie ma innej opcji .
wujek116 napisał(a):stary znaczek podważyłem delikatnie kawałkiem plastiku
ja do jego demontażu użyłem żyłki
Witam
Chciałem się zapytać o poradę. Jakis czas temu ( zima) miałem problem z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach i po dolaniu dodatku do paliwa czyszczącego wtryski problem ustąpił. W zeszłym tygodniu problem znowu powrócił i do tego auto zaczęło kopcić i tracić moc po wciśnięciu gazu więcej niż do polowy. Dolałem znowu tego samego płynu i problem znowu ustąpił, wolne obroty stabilne i brak spadków mocy. Moze z miesiąc temu pojawiła się kontrolka check engine i po odczytaniu wyszło P0404 co chyba jest związane z zaworem ERG. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z ostatnimi problemami ale kiedy kontrolka zaświeciła pierwszy raz nie zauważyłem żadnych problemów z silnikiem.
Moje pytanie jest takie, co może powodować problemy z obrotami i brakiem mocy ? Czy coś się gdzieś zapycha ze po dolaniu dodatku do paliwa problem znika ? Najlepiej bym pojechał do mechanika z tym ze mieszkam w UK i tu pewnie zaczną wymieniać wszystko po kolei a nie znam nikogo zaufanego.
Z góry dzięki za poradę.
Edit:
Zapomniałem dodać ze auto to Mazda 6 2005 przed liftingiem Diesel 2.0
Chciałem się zapytać o poradę. Jakis czas temu ( zima) miałem problem z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach i po dolaniu dodatku do paliwa czyszczącego wtryski problem ustąpił. W zeszłym tygodniu problem znowu powrócił i do tego auto zaczęło kopcić i tracić moc po wciśnięciu gazu więcej niż do polowy. Dolałem znowu tego samego płynu i problem znowu ustąpił, wolne obroty stabilne i brak spadków mocy. Moze z miesiąc temu pojawiła się kontrolka check engine i po odczytaniu wyszło P0404 co chyba jest związane z zaworem ERG. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z ostatnimi problemami ale kiedy kontrolka zaświeciła pierwszy raz nie zauważyłem żadnych problemów z silnikiem.
Moje pytanie jest takie, co może powodować problemy z obrotami i brakiem mocy ? Czy coś się gdzieś zapycha ze po dolaniu dodatku do paliwa problem znika ? Najlepiej bym pojechał do mechanika z tym ze mieszkam w UK i tu pewnie zaczną wymieniać wszystko po kolei a nie znam nikogo zaufanego.
Z góry dzięki za poradę.
Edit:
Zapomniałem dodać ze auto to Mazda 6 2005 przed liftingiem Diesel 2.0
- Od: 3 mar 2009, 20:49
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 TS 136 2005 RHD
Panowie jak sprawdzić poziom oleju? Ja sprawdzałem wkładając do końca, jednak gdzieś na forum wyczytałem, że sprawdzać olej należy opierając bagnet o wystający cypel. Czy to prawda? Pytam bo przy moim pomiarze mam jakby nadmiar oleju i się zastanawiam czy poprawnie mierzę to. Czy jeśli faktycznie mam nadmiar to pozostaje tylko wyjazd do mechanika lub ASO?
Jakie są objawy nadmiaru oleju lub jego zbytniego rozrzedzenia?
Jakie są objawy nadmiaru oleju lub jego zbytniego rozrzedzenia?
módl się, żebyś tego ostatniego nie miał, bo może np pić płyn chłodniczy, a to już może być droga zabawa.
Ja zawsze jak sprawdzam to bagnet do oporu, bo w takiej pozycji zawsze jest przecież.
Ja zawsze jak sprawdzam to bagnet do oporu, bo w takiej pozycji zawsze jest przecież.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Strzykawka + rurka i odciągnij nadmiar przez bagnet i tyle a tego co Ci wpompował za dużo za jajka i na wycieczkę do lasu 
-
Grucha
Troche mnie postraszyliście... Jutro odciągam nadmiar i zobaczę co będzie dalej...
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 21:57 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6