Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez volf31 » 29 wrz 2013, 11:56

Bez przesady – ten plastik poddaje sie obróbce przy niewielkiej temperaturze. U siebie robiłem – nagrzewnica nie za blisko i ładnie się dopasowało – nie miałem gdzie wypełniać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2008, 14:36
Posty: 96 (1/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: 6 2.0 MZR-CD 136KM 2004 GY
121 (B) 50KM 2001

Postprzez Hubix » 29 wrz 2013, 12:20

Mówisz o takiej ręcznej opalarce typowej ?

Czy o wielkiej nagrzewnicy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez volf31 » 29 wrz 2013, 12:39

Taka zwykła elektryczna Agojama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2008, 14:36
Posty: 96 (1/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: 6 2.0 MZR-CD 136KM 2004 GY
121 (B) 50KM 2001

Postprzez michassss » 29 wrz 2013, 13:21

Gdzie można kupić miskę olejową do RF5C ? Na allegro tylko używki a w żadnym sklepie nie mogę znaleźć.
Początkujący
 
Od: 15 lis 2011, 23:02
Posty: 7
Auto: Mazda 6 sportcombi 2.0 CiTD 121 km

Postprzez pawe999 » 29 wrz 2013, 16:24

potrzebuje taki metalowy zaczep czy jak to nazwać moge do półki tył mazda 6 liftback gdzie go znajde i jak to fachowo nazwać


2. Jak chcę wymienić sprężyny na dłuższe bo teraz auto ciągnie mi sie po asfalcie to musze wymieniać amortuzatory czy to niema wpływu?
Załączniki
20130928_172423.jpg
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 22:47 przez pawe999, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 14 lip 2013, 16:39
Posty: 25
Auto: Mazda 6 1.8 2002

Postprzez wujek116 » 29 wrz 2013, 19:49

Shaarky napisał(a):Dziś podczas grzebania przy aucie zauważyłem coś iż schodzi "farba" ze znaczka Mazda6 na tylnej klapie. Miał ktoś podobnego? Jak sobie z tym poradził? <płacze>


Też tak miałem . ale nowy znaczek na alegro kupiłem za 30 zł . tasma m2 klejąca dwustronna odtłuszczacz i po sprawie . pamietaj o dobrym odtłuszczeniu lakieru przed naklejeniem nowego logo plus rada podgrzej trochę lakier suszarką do włosów lepiej będzie trzymać klej z taśmy.



A teraz z innej beczki , jestem właśnie w trakcie wymiany radia fabrycznego na radio 2 DIN które ma możliwość podłączenia pod seryjne sterowanie z kierownicy i moje pytanie czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi konkretnie które z kabli we wtyczce oryginalnego radia są od sterowania z kierownicy ?
Obrazek
Obrazek

nie wiem co to są za skróty "UART. CAN.ST.SW itp
A to schemat podłączenia mojego radia , ale nic a nic z niego nie rozumiem , może ktoś coś pomoże ?
Załączniki
sterowanie.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Shaarky » 29 wrz 2013, 20:53

wujek116 napisał(a):Też tak miałem . ale nowy znaczek na alegro kupiłem za 30 zł . tasma m2 klejąca dwustronna odtłuszczacz i po sprawie . pamietaj o dobrym odtłuszczeniu lakieru przed naklejeniem nowego logo plus rada podgrzej trochę lakier suszarką do włosów lepiej będzie trzymać klej z taśmy.


Dzięki wielkie. Znalazłem już znaczek i jutro kupuje na allegro. Taśmę mam w robocie megamocną :)

A jak usunąłeś stary znaczek?? masz jakiś dobry sposób?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez wujek116 » 29 wrz 2013, 21:11

stary znaczek podważyłem delikatnie kawałkiem plastiku i oderwałem . pozostałości starej taśmy usuwałem szmatka nasączoną benzyną ekstrakcyjną tarłem tak długo aż cały klej zszedł , nie ma innej opcji .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez dobrzyn22 » 30 wrz 2013, 09:45

wujek116 napisał(a):stary znaczek podważyłem delikatnie kawałkiem plastiku

ja do jego demontażu użyłem żyłki ;) potem zwykły rozpuszczalnik i nie było śladu po starej taśmie
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Shaarky » 30 wrz 2013, 10:32

dobrzyn22 napisał(a):ja do jego demontażu użyłem żyłki


<spoko> Tak zrobię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez TeGiO » 30 wrz 2013, 13:42

Witam,
czy mając pilota z 2 przyciskami, mogę doprogramować pilota z 3 przyciskami? i czy transponder z kluczyka od innej "6" mogę doprogramować do swojego immobilasera?
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2013, 15:32
Posty: 86 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 1.8 2003r. LPG

Postprzez wisiu » 30 wrz 2013, 16:15

Witam

Chciałem się zapytać o poradę. Jakis czas temu ( zima) miałem problem z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach i po dolaniu dodatku do paliwa czyszczącego wtryski problem ustąpił. W zeszłym tygodniu problem znowu powrócił i do tego auto zaczęło kopcić i tracić moc po wciśnięciu gazu więcej niż do polowy. Dolałem znowu tego samego płynu i problem znowu ustąpił, wolne obroty stabilne i brak spadków mocy. Moze z miesiąc temu pojawiła się kontrolka check engine i po odczytaniu wyszło P0404 co chyba jest związane z zaworem ERG. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z ostatnimi problemami ale kiedy kontrolka zaświeciła pierwszy raz nie zauważyłem żadnych problemów z silnikiem.
Moje pytanie jest takie, co może powodować problemy z obrotami i brakiem mocy ? Czy coś się gdzieś zapycha ze po dolaniu dodatku do paliwa problem znika ? Najlepiej bym pojechał do mechanika z tym ze mieszkam w UK i tu pewnie zaczną wymieniać wszystko po kolei a nie znam nikogo zaufanego.

Z góry dzięki za poradę.

Edit:

Zapomniałem dodać ze auto to Mazda 6 2005 przed liftingiem Diesel 2.0
Początkujący
 
Od: 3 mar 2009, 20:49
Posty: 9
Auto: Mazda 6 TS 136 2005 RHD

Postprzez Shaarky » 30 wrz 2013, 19:26

Panowie jak sprawdzić poziom oleju? Ja sprawdzałem wkładając do końca, jednak gdzieś na forum wyczytałem, że sprawdzać olej należy opierając bagnet o wystający cypel. Czy to prawda? Pytam bo przy moim pomiarze mam jakby nadmiar oleju i się zastanawiam czy poprawnie mierzę to. Czy jeśli faktycznie mam nadmiar to pozostaje tylko wyjazd do mechanika lub ASO?

Jakie są objawy nadmiaru oleju lub jego zbytniego rozrzedzenia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez matthies » 30 wrz 2013, 20:17

módl się, żebyś tego ostatniego nie miał, bo może np pić płyn chłodniczy, a to już może być droga zabawa.
Ja zawsze jak sprawdzam to bagnet do oporu, bo w takiej pozycji zawsze jest przecież.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rdy » 30 wrz 2013, 20:37

Sprawdzam też zawsze do oporu, nigdy nie miałem nadmiaru, zawsze idealnie tyle ile powinno być. O nadmiarze w poliftach poczytaj bo z tego co się orientuje to niezbyt dobrze rokuje
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez Shaarky » 30 wrz 2013, 20:47

<płacze> OK, a skoro już mam nadmiar to teraz co radzicie? spuścić całość, zalać nowy i wtedy monitorować, czy jak? Sprawdzałem teraz poziom płynu chłodniczego i mam pod full.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez Grucha » 30 wrz 2013, 20:53

Strzykawka + rurka i odciągnij nadmiar przez bagnet i tyle a tego co Ci wpompował za dużo za jajka i na wycieczkę do lasu :D
Grucha
 

Postprzez Shaarky » 30 wrz 2013, 20:59

Troche mnie postraszyliście... Jutro odciągam nadmiar i zobaczę co będzie dalej...
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 21:57 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez matthies » 30 wrz 2013, 21:09

dokladnie, odessac i obserwowac zmiany.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez aqua39 » 1 paź 2013, 10:48

Witam
Czy ktokolwiek słyszał o alternatorze, który pasowałby do mazdy 6 diesel przedlift a jednocześnie miał wydajność prądową większą od oryginalnych 90A. Pasowałoby coś koło 150A.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 08:57
Posty: 31
Auto: mazda 6, 04r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6