Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez fish99 » 29 cze 2013, 11:54

Ja mam takie pytanie czy wychodzily auta z korbkami zamiast elektrycznych szyb? Jak tak to czy ktos ma zdjecia jak to wygladalo.
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2012, 14:20
Posty: 38
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD
2004r

Postprzez Mandey » 29 cze 2013, 21:25

damian1s napisał(a):Na zderzaku mam czujniki, ale myślałem, że to tylko atrapy. Gdzie znajduję lub powinien się znajdować sterownik i "pikacz"?

Zobacz, czy od czujników wychodzą przewody, wtedy będziesz wiedział, czy to atrapy :P
Sterownik powinien znajdować się na drugim końcu przewody ze zdjęcia. Natomiast pikacz w samym sterowniku lub na końcu innego przewodu wychodzącego z centralki.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Arkadius 73 » 30 cze 2013, 06:36

brodaM6 napisał(a):455 wyciek oparów paliwa


sprawdziłeś układ dolotowy pod względem nieszczelności lub pęknięty któryś z wężyków podciśnienia? , jak dolot w porządku to myślę jeszcze nad sprawdzeniem purge valve ,

http://www.mazda3forums.com/showpost.ph ... ostcount=5

od korka wlewu błąd to P0456

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=p ... NuFpg-hVZg
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 30 cze 2013, 11:22

Dzięki chłopy ,a o tym korku to zasięgnełem stąd : viewtopic.php?f=60&t=95240&p=1680738&hilit=p0455#p1680738
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez doktor » 30 cze 2013, 11:25

Witam,
Mam szybkie pytanie związane z dziwnym dźwiękiem (buczy jak transformator?) w środku i pod maską.
(dodam M6 SW, GY, diesel 2l, 120 km)
Wygląda to tak
– po przekręceniu kluczyka, bez odpalenia pojawia się dźwięk.
– źródło dobiega jakby gdzieś zza deski na środku, jak otworzy się maskę odgłos dobiega zza silnika niby bliżej strony kierowcy i jest wyraźniejszy niż w środku.
– dźwięk jest jednostajny (czasami minimalnie skoczy amplituda, ale nie da się odtworzyć momentu, np zauważyłem to przy włączeniu klimy, zmianie prędkości wentylatorów, albo przy włączeniu webasto... ale nie powtarza się to zawsze więc może być to przypadkowe)
– po odpaleniu dźwięk nadal jest i nie ważne czy zimny czy ciepły silnik
– komputer nie wyrzuca błędów i wszystko działa jak powinno
Może ktoś wie co wywołuje ten dźwięk.
Proszę ewentualnie o naprowadzenie mnie na źródło ( przeszukałem forum znalazłem podobne tematy ale nie w szóstce i nie do końca pokrywające się z tym jak to opisałem ). Z góry dzięki.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2013, 11:00
Posty: 6
Auto: M^6 SW – GY (RF-5C) – 2004

Postprzez matthies » 30 cze 2013, 11:53

a to nie pompa paliwa przypadkiem już zaczyna pracować po przekręceniu kluczyka?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez doktor » 30 cze 2013, 13:11

matthies napisał(a):a to nie pompa paliwa przypadkiem już zaczyna pracować po przekręceniu kluczyka?


no niby tak, ale czy tak głośno, że jest wyraźnie słyszalna w środku?
Szośtkę mam od 2 tygodni więc trudno mi ocenić czy tak powinno być/było.
W moim drugim samochodzie, hondzie – pompa jest niemal niesłyszalna z kabiny... po otworzeniu maski, może trochę; ale to benzyna.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2013, 11:00
Posty: 6
Auto: M^6 SW – GY (RF-5C) – 2004

Postprzez brodaM6 » 30 cze 2013, 16:42

napewno nie pompa,pod deską :> ,ja bym obstawiał audio,dmuchawa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez doktor » 30 cze 2013, 16:50

Trudno tak sprawdzić... brzmi jak transformator na zwarciu, dlatego też na początku obstawiałem audio i dmuchawę; a i czujnik temperatury, ale pod maską dźwięk ten jest wyraźniejszy – to mnie zbiło z tropu.
Nic tylko sprawdzić element po elemencie... :(
Początkujący
 
Od: 30 cze 2013, 11:00
Posty: 6
Auto: M^6 SW – GY (RF-5C) – 2004

Postprzez brodaM6 » 30 cze 2013, 17:07

pod maską w dieslu jest tego wiecej niż w pb ustal dokładne połżenie dzwieku bedziesz miał odpowiedź,pod deską to już wróżenie bylo, pod maską bedzie łatwiej tak dumam

Dopisano niedziela, 30 czerwca 2013, 17:21:

zemoj napisał(a): Próbowałeś najprostszego, czyli odłączyć aku na chwilę?.

Spróbowałem wczoraj zmieniłem też uszczelke na korku i dziś rano bylo ok bez wachań

Dopisano niedziela, 30 czerwca 2013, 17:25:

doktor napisał(a):. brzmi jak transformator na zwarciu, ale pod maską dźwięk ten jest wyraźniejszy :(

szukaj elementów elekt. gdzieś między grodźą tak dumam
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez doktor » 30 cze 2013, 21:23

dzięki za sugestie, juro posprawdzam dokładnie pod maską.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2013, 11:00
Posty: 6
Auto: M^6 SW – GY (RF-5C) – 2004

Postprzez newuser » 30 cze 2013, 21:43

Arkadius 73 napisał(a):
brodaM6 napisał(a):455 wyciek oparów paliwa


sprawdziłeś układ dolotowy pod względem nieszczelności lub pęknięty któryś z wężyków podciśnienia? , jak dolot w porządku to myślę jeszcze nad sprawdzeniem purge valve ,

http://www.mazda3forums.com/showpost.ph ... ostcount=5

od korka wlewu błąd to P0456

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=p ... NuFpg-hVZg


co do tego purge solenoid valve ja co prawda nie w mazdzie tylko w innym aucie wymienialem go wczoraj a mailem blad p441 u mnie nic nie falowaly obroty tylko po kazdym tankowaniu paliwa auto gaslo wiec trzeba bylo dodawac gazu przez 3-5 sek zeby utrzymalo obroty, wczoraj zawor wymieniony i po pierwszym tankowaniu bylow wsio ok wiec zobaczymy co dalej bo ze mnie taki mechanik jak z koziej pupy trabka :D
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 01:08
Posty: 167 (0/2)
Auto: mazda 3S 2,3 2006

Postprzez grabekart » 1 lip 2013, 00:02

doktor napisał(a):Trudno tak sprawdzić... brzmi jak transformator na zwarciu, dlatego też na początku obstawiałem audio i dmuchawę; a i czujnik temperatury, ale pod maską dźwięk ten jest wyraźniejszy – to mnie zbiło z tropu.
Nic tylko sprawdzić element po elemencie... :(


U mnie też tak się dzieje chociaż mam benzynę, zauważyłem to lekkie "buczenie" zimą w garażu. Do tej pory nie ustaliłem źródła i sam jestem ciekaw co to jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2012, 20:43
Posty: 69 (0/1)
Skąd: Kulesze K./Wysokie Maz.
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 benz. 141 KM, 2002r.

Postprzez Bogdan_WGM » 1 lip 2013, 10:33

Witam, może ktoś gdzie można kupić Koło pasowe wału korbowego MAZDA 6 2.0 GY (121 KM). Mam problem z kupnem wspomnianego poza sklepem ASO gdzie krzykneli 1600 zł. Proszę o pomoc.
Bogdan_WGM
 

Postprzez dobrzyn22 » 1 lip 2013, 10:46

masz PW
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez brodaM6 » 1 lip 2013, 12:29

Arkadius 73 napisał(a): myślę jeszcze nad sprawdzeniem purge valve

Poszedłem w tę strone i ewidętnie słuchać syk powietrza dość głośny na tym zaworku ,a jak zaciskam wężyk za zaworem bliżej grodzi syk ustaje i silnik zaczyna sie mniej trząść wręcz bym powiedział że niewidać że pracuje :)
Ostatnio edytowano 1 lip 2013, 14:28 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez zigu18 » 1 lip 2013, 13:25

brodaM6 napisał(a):Poszłem w tę strone..

Poszedłem ;–)

Wysłane z mojego HTC Desire X za pomocą Tapatalk 2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez mick » 1 lip 2013, 13:46

Poszedłem ;–)

no i ty poszłeś :D :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 15:43
Posty: 296 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez brodaM6 » 1 lip 2013, 14:32

I po sprawie poprawione, dzieki za zwrócenie uwagi :)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grucha » 1 lip 2013, 15:25

brodaM6 napisał(a):ewidętnie


jednak poszłeś <rotfl>
Grucha
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6