Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez rclmati » 12 mar 2013, 13:29

brodaM6 napisał(a):to załóż temat luźne pogaduchy na temat M6


Dobry pomysł. Jestem za
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez WarunekPL » 12 mar 2013, 14:43

Na szybko. Ten przegub będzie pasował do mojej??

http://moto.allegro.pl/polos-lewa-przeg ... tabsAnchor

http://allegro.pl/polos-lewa-przegub-ma ... 08809.html

i ten nowy przypasuje?
http://allegro.pl/przegub-przeguby-mazd ... 15157.html

jaka jest ilość frezów na przegubie 136 i 143 konnym (silnik 2.0 CiTD)??? Czy jest taka sama>?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2010, 19:51
Posty: 133
Skąd: Łapy
Auto: M5 CR 2009r,
2.0B+LPG 146 KM

Postprzez matthies » 12 mar 2013, 18:02

Warunek ja nie pomogę, bo nie wiem.

brodaM6 napisał(a):to załóż temat luźne pogaduchy na temat M6

stawiam krate, że i tak zostanie usunięty, więc po co :) jakby miał być, to by nie została zmodyfikowana nazwa tegoż tematu.

ale hola hola, panowie, pisałem parę postów wcześniej o pomoc, co oprócz przepustnicy w L3 wypadałoby poczyścić na wiosnę, lecz żadnej odpowiedzi nikt nic zero nada :(
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Wojtek » 12 mar 2013, 18:09

przeplywomierz ;P
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez KrzychuM6 » 12 mar 2013, 19:24

matthies napisał(a): brodaM6 napisał(a):to załóż temat luźne pogaduchy na temat M6


stawiam krate, że i tak zostanie usunięty, więc po co :) jakby miał być, to by nie została zmodyfikowana nazwa tegoż tematu.


Mnie tez brakuje tego slowa... Nie wiem czy trzeba przeprowadzic komisji sledczej aby dowiedziec sie kto doprowadzil do usuniecia takiego sformulowania. Moze byc afera na skale Rywingate :P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 11:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez katzuhero » 12 mar 2013, 20:18

Jak to jest z ściąganiem M6 w prawo. Kupiłem niedawno samochód i w trakcie przeglądu mechanik powiedział mi że ściąganie w prawo jest bolączką wersji przedliftowych, a te po lifcie nie powinny mieć z tym problemów, gdyż problem ten został rozwiązany. Z góry dzięki za odpowiedź.
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2012, 22:27
Posty: 8
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Auto: Mazda 6 '06r. 2.0i 147KM

Postprzez wujek116 » 12 mar 2013, 20:28

ja nie wiem co ci mechanik nagadał (może faktycznie coś takiego występuje w 6 choć nie chce mi się wierzyć) ale ja mam przedlifta i nie z ciąga mi w żadna stronę . puszczam kierownice i jedzie prosto jak po szynach . (kiedyś miałem honde bitą z prawej strony , po remoncie z ciągało ją w prawo :D )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez katzuhero » 12 mar 2013, 20:47

Generalnie przed zakupem samochodu i lekturą forum wyczytałem,ze ściąganie w prawo jest bolączką Mazdy 6 (z tego co pamiętam chodzi o wadliwe łożyska na kolumnach). Wszystkie jakie oglądałem ciągnęły w prawo. Samochód sprowadzał mi znany na tym forum Pan Bartek z Carpasji i jak sam stwierdził "ten typ tak ma" o czym w sumie wiedziałem. Dlatego zdziwiłem się jak mechanik powiedział mi, że poliftowych nie powinno ciągnąć w prawo. A co do samego ściągania samochodu, to problem ma miejsce przy v>100km/h.
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2012, 22:27
Posty: 8
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Auto: Mazda 6 '06r. 2.0i 147KM

Postprzez marex » 12 mar 2013, 21:24

Też zależy od opon. U mnie na zimówkach trochę ciągnie w prawo a na letnich jedzie jak strzała prosto, Wiec też do końca nie zgadniesz
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez WarunekPL » 12 mar 2013, 21:59

Nikt z przegubem nie pomoże?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2010, 19:51
Posty: 133
Skąd: Łapy
Auto: M5 CR 2009r,
2.0B+LPG 146 KM

Postprzez matthies » 12 mar 2013, 22:54

można by powiedzieć, że ten typ tak ma, albowiem ma baaardzo czułe zawieszenie, a u nas w Polsce przeważnie drogi kładą tak, że nie ma idealnie płaskiej jezdni, lecz od środka jezdni na zewnętrzne strony jest pochylenie aby woda i inne syfy spływały do krawęznika/rowu melioracyjnego. Niektórzy w UK natomiast twierdzili, że im ściąga w lewo :P
najlepiej sprawdz kilka razy na różnych drogach, również na lewym pasie. Podstawą tutaj jest porządne wyważenie kół oraz ustawienie zbieżności. Mi też po zakupie ściągała, ale chwile po tym zmieniłem koła na zimowe i ściąganie ustało.

@ Warunek, musisz troche dłużej poczekać, niekoniecznie byli online ci , co to wiedzą. Cierpliwości ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez guzu » 13 mar 2013, 15:38

u mnie ściągało bardzo, po zamianie tył-przód opon zimowych kierunkowych ściąga troszkę mniej, ale czuć to nadal

zbieżność ustawiona

zobaczę jak będzie na letnich
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez brodaM6 » 13 mar 2013, 15:41

może koła źle wyważone,mniej powietrza w jednym.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez guzu » 13 mar 2013, 15:47

powietrze we wszystkich 2.2 :)

koła na pewno będą wyważane przy wymianie na letnie
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez xadox » 13 mar 2013, 16:10

Witam,

Potrzebuję części do tylnego zawieszenia – zaznaczone na zdjęciach

Mazda 6 rocznik 2003 kombi benzyna 2.0

Możecie mi napisać jak te elementy w ogóle się nazywają (ewentualnie nr katalogowy)?
Jaka jest cena tych elementów?

Trzeba wymieniać od razu obie strony?
Można wymienić same tuleje czy trzeba wymieniać cały ten długi metalowy element?

Problem polega na tym, że właśnie stamtąd słyszę stuki (tylne zawieszenie, strona kierowcy) i po wizycie na szarpaku dowiedziałem się, że te elementy (wg diagnosty gumowe) są już sparciałe i trzeba wymienić żeby pozbyć się tych stuków.

Gdzie można coś takiego dostać w miarę tanio?

Z góry dzięki za pomoc
Załączniki
DSC07256.JPG
DSC07255.JPG
Początkujący
 
Od: 21 paź 2010, 11:29
Posty: 17
Auto: Mazda 6 Kombi
silnik 2.0 rok 2003
wersja comfort

Postprzez brodaM6 » 13 mar 2013, 16:15

Mam prośbę do posiadaczy 2.3L I4 AT 5b zróbcie nagranie elm monitor danych na jakimś dystansie najbardziej pasuje mi do odtwożonego zapisu program scanXL ELM.,ale jak coś to sie do stosuje co do nagrania i programu, ważne nagranie :)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Istreed » 13 mar 2013, 18:45

Ja również mam szybkie pytanie...

Jak rozebrać dźwignię ręcznego w GY 2003 ?
Mam na myśli konkretnie uchwyt i przycisk jedno jak i drugie nadaje się do delikatnej renowacji :(
Początkujący
 
Od: 28 paź 2011, 14:16
Posty: 27
Skąd: Katowice
Auto: M6 – 2003

Postprzez lukste87 » 13 mar 2013, 19:19

Koledzy powie mi ktoś jaki rozmiar klucza szesciokatnego potrzebny jest by odkręcić tą dokładkę nad filtrem oleju w 2.0. Benzyna. To ta co na nią przykrycia się filtr i jaki moment przyłożyć żeby ją z powrotem przekręcić w nm dzięki
Początkujący
 
Od: 7 lis 2011, 20:08
Posty: 13
Skąd: bristol
Auto: mazda 6 GG 2.0 2004

Postprzez wujek116 » 13 mar 2013, 19:47

Istreed napisał(a):Ja również mam szybkie pytanie...

Jak rozebrać dźwignię ręcznego w GY 2003 ?
Mam na myśli konkretnie uchwyt i przycisk jedno jak i drugie nadaje się do delikatnej renowacji :(


wyciągasz uchwyt na kubki , plastik w raz ze skórą jest nasadzony i trochę przyklejony na metalowy korpus ręcznego ( musisz użyć siły i rozruszać go wtedy gładko zejdzie ) a jeżeli chodzi o chromowany przycisk to u mnie był wykręcany a u kumpla nie dało rady go zdjąć (wiec nie wiem jak będzie u ciebie) tylko uważaj przy rozmontowywaniu bo łatwo uszkodzić pręcik na który jest wkręcony przycisk .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Istreed » 13 mar 2013, 20:47

Sam ręczny to nie problem, mnie chodziło o zdjęcie skórki.
Na razie odszedłem do tego że wykręca się przycisk.
I dalej stanąłem :(
Początkujący
 
Od: 28 paź 2011, 14:16
Posty: 27
Skąd: Katowice
Auto: M6 – 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6