Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez matthies » 26 lut 2013, 00:29

albo to prowokacja albo przegiąłeś :)
właśnie jest nawet przyklejony temat TUTAJ jakieś dwa scrolle w dół i masz poradnik o zakupie.
polecam też lekturę działu KUPUJĘ MAZDĘ, tam masz wiele porad.

porada ode mnie: rozważ na poważnie czy nie lepiej 2.0, bo spalanie jest niemalże na takim samym poziomie co przy 1.8.
Ostatnio edytowano 26 lut 2013, 12:15 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez t34567 » 26 lut 2013, 01:09

prowokacja? wybacz ale kilka ogólników:

Kod: Zaznacz cały
Na co zwracać uwagę podczas oględzin używanej "szóstki? Bolączki i samodzielne naprawy.
Niestety nie ma możliwości sprawdzenia rzeczywistego przebiegu używanej M6, gdyż Mazda w Europie dopiero od 2006 roku ma centralną bazę danych dotyczącą serwisowania swoich aut. Możemy jednak zadzwonić do serwisu, w którym wykonywano wpisy przeglądowe.



nie wyjaśnia zbyt wiele...

A co do działu "Kupuję Mazdę" – nie zauważyłem go wcześniej. Idę czytać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez CLAU » 26 lut 2013, 09:44

Wpadł mi pedał sprzęgła. Jaka jest pojemnośc układu hamulcowego/sprzegłowego abym wiedział ile kupić DOTa na zapas z odpowietrzaniem ?


Dodatkowo płyn w układzie sprzegła uzupełnia się sam automatycznie dolewając do tego jednego zbiorniczka pod maską ? Bo czytałem że tam gdzieś jest osobna komora i jak wycieknie ze sprzegła to w niej jest pusto a w hamulcowym jest normalnie. Dzisiaj sprawdzałem i niewidziałem tej komory.

W zbiorniczku na podziałce jest prawie MAX a jego tylna częśc która wchodzi pod krawędź karoserii w kierunku podszybia jest białą czyli niewypełniona ale tam nie ma podziałki i nie wiem czy tam miał być ten płyn ale już wyciekł czy może on tam jest poprostu pusty fabrycznie ?


Proszę o szybką odpowiedź bo auto stoi i muszę jechać coś kupić zaraz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez zagiell » 26 lut 2013, 10:11

Po kupnie samochodu zrobiłem sobie notatki ile czego kupić w razie czego i mam zapisane, że do wymiany płynu hamulcowego wystarczy 1l, a jak pamiętam, to wchodzi coś ok. 900-950ml. Mam zapisany płyn ATE SL6. Mam co prawda polifta, ale myślę, że w przedlifcie będzie podobnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 16:56

nastepujące błedy wykryłem Proscanem 5.9 p0102,p0171,p0113,p0103,przerabiał ktoś ?
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dobrzyn22 » 26 lut 2013, 17:05

brodaM6 napisał(a):przerabiał ktoś ?

wpisz w wyszukiwarkę forumową -trochę tego jest <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Arkadius 73 » 26 lut 2013, 17:08

coś z mafem i iat sensorem , a czyściłeś kiedyś maf sensor?
http://forum.mazda6club.com/2-3l-i-4/14 ... ost2037836
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 17:17

tydzien temu czyściłem i pomogło na 1 dzien check sam zgas, drugie czyszczenie nie pomogło wcale
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 26 lut 2013, 17:19

http://www.flex-innovations.com/maf.htm
rozumiem że maf też czyściłeś nie tylko iat
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 17:22

:D tylko iat :) ,lece czyść maf
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 26 lut 2013, 17:23

sprawdż jeszcze jak wyglądają pidy mafa czy nie mają jakiegoś nalotu
jeszcze jedno :rozumiem że reset robiłeś na zimnym silniku
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 17:47

wyczyszczony maf :D ,piny byly zaśniedziałe oprócz środkowego świeci jak pusu.......Reset tak błedy kasowałem na zinmym silniku
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 26 lut 2013, 17:53

jak odpalisz auto po resecie zostaw na jałowym na jakieś 20 minut nic z elektryki nie włączając , a potem w drogę
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 19:09

5 min stał na jałowym zrobiłem ze 15km i narazie <jupi>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 26 lut 2013, 19:30

po przejechaniu 100 mil sprawdż w scanxl wartości dla maf-a , idle to zakres 3.8-4.0 , mając dzwignię w pozycji P zwiększ obroty do 2500 i powinieneś mieć między 10.5-11.4 , oczywiście na rozgrzanym silniku
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 26 lut 2013, 20:42

znowu mi wywaliło :D check :D sprawdzałem scanem XL elm-pisalo coś takiego
– p0171.uboga mieszanka?Warto skailbrować ustawić jakoś tak mieszanke paliwa(blok.cyl.1)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dobrzyn22 » 26 lut 2013, 20:48

Panowie, nie róbcie z "szybkich pytań" czatu... :> wątki dot.maf i iat są, wiadomo gdzie trzeba szukać, co zrobić więc... <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Sebcio » 27 lut 2013, 00:12

Cześć.

Jestem tu nowy jak widać, a pojawiłem się tu w sprawie lampki ciśnienia oleju. Przekręcam kluczyk tak, aby zrobiło się kolorowo i podświetla się ta lampka razem z lampką kontrolną silnika. Czy u Was też widnieje taka sytuacja, czy może coś mi się spieprzyło i muszę się tym zainteresować?

Podczas jazdy nic się nie świeci, nie miga.

W sprawie motoryzacji jestem laikiem... pardon.


Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 26 lut 2013, 23:59
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG, 2003 r., 1.8 benzyna 120km (L813).

Postprzez bieski » 27 lut 2013, 00:16

Krótko na temat. Lampka gaśnie po odpaleniu, kontrolka silnika również gaśnie po odpaleniu.

Problem jest jak DSC nie gaśnie.

Łącze z szybkimi pytaniami.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Sebcio » 27 lut 2013, 00:25

Dzięki Ci bardzo, mogę spać spokojnie, a kontroli trakcji nie posiadam w tym modelu :)
Początkujący
 
Od: 26 lut 2013, 23:59
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG, 2003 r., 1.8 benzyna 120km (L813).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6