Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
witam , mam pytanko czy przedni bumper po lifcie od roku 2005, będzie pasował do tej przed liftem a dokładnie do 2004 diesel ( niestety nie mam informacji czy jest to bumper z diesla czy z benzyny , i wogóle czy to robi jaką różnice ) , dzieki
dardoc
- Od: 8 wrz 2012, 10:48
- Posty: 5
- Skąd: NOTTINGHAM
- Auto: MAZDA 6 GJ 2.2 DIESEL 2013
( MAZDA 6
2.0 l Diesel 136MPS – DO 02/2014)
witajcie,
jestem na kupnie madzi 6 – chcialem zapytac :
czy sa orginalnie naklejki na slupkach – widoczne po otwarciu drzwi np z vinem itp? bo ogladalem dwie mazdy i jedna byla bez naklejek a druga miala tylko jakies niemieckie ale nie zwiazane z mazda (u mnie w bj jest tam firmowa naklejka) i teraz nie wiem czy byly lakierowane? jakby ktos mogl zrobic fotke i wyslac mi jak to wyglada w oryginale?
drugie pytanie mam odnosnie zuzycia gałki zmiany biegów – wszystkie ktore widzialem byly dosc mocno wyeksploatowane i nie wiem czy to przez przebieg czy poprostu sa kiepskiej jakosci... a jesli to czy ktos wie przy jakiem przebiegu zaczynaja tracic lakier?
trzecie pytanie – zauważyłem rdze na wewnętrznej strronie klapy bagażnika – czy to norma? bo wiem ze nadkola siadaja a o klapie nic nie slyszalem...
dzieki za wszelką pomoc
jestem na kupnie madzi 6 – chcialem zapytac :
czy sa orginalnie naklejki na slupkach – widoczne po otwarciu drzwi np z vinem itp? bo ogladalem dwie mazdy i jedna byla bez naklejek a druga miala tylko jakies niemieckie ale nie zwiazane z mazda (u mnie w bj jest tam firmowa naklejka) i teraz nie wiem czy byly lakierowane? jakby ktos mogl zrobic fotke i wyslac mi jak to wyglada w oryginale?
drugie pytanie mam odnosnie zuzycia gałki zmiany biegów – wszystkie ktore widzialem byly dosc mocno wyeksploatowane i nie wiem czy to przez przebieg czy poprostu sa kiepskiej jakosci... a jesli to czy ktos wie przy jakiem przebiegu zaczynaja tracic lakier?
trzecie pytanie – zauważyłem rdze na wewnętrznej strronie klapy bagażnika – czy to norma? bo wiem ze nadkola siadaja a o klapie nic nie slyszalem...
dzieki za wszelką pomoc
Szerokiej drogi i gumowych drzew ;)
ad.1 u mnie nie ma żadnych naklejek
ad.2 jak kupowałem moja z przebiegiem 107tyś była lekko złuszczona. Przy 125 wymieniłem na nową bo nie mogłem na nią patrzeć tak farba zlazła
ad.3 moja dwa lata temu przeszła akcje serwisową "rdza". Ruda była prawie na wszystkich elementach. Pomalowali mi całe auto bez dachu i zderzaków Najbardziej zaatakowane były nadkola tył, przód, maska na rancie od wew strony, klapa tył na rancie od wew strony.
ad.2 jak kupowałem moja z przebiegiem 107tyś była lekko złuszczona. Przy 125 wymieniłem na nową bo nie mogłem na nią patrzeć tak farba zlazła
ad.3 moja dwa lata temu przeszła akcje serwisową "rdza". Ruda była prawie na wszystkich elementach. Pomalowali mi całe auto bez dachu i zderzaków Najbardziej zaatakowane były nadkola tył, przód, maska na rancie od wew strony, klapa tył na rancie od wew strony.
Ostatnio edytowano 13 lut 2013, 22:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
Witajcie.
I znowu szybkie pytanie-dziś moją uwagę przykuła taka oto sytuacja:jak przekręcam kluczyk na pozycję on, to zapala się kontrolka ABS oraz "sprężynka"-jak zgaśnie "sprężynka" to dopiero zapala się kontrolka silnika-czy u Was jest tak samo??Miałem do tej pory kilka diesli i nie zauważyłem czegoś takiego.
Ot tak przykuło to moją uwagę
I znowu szybkie pytanie-dziś moją uwagę przykuła taka oto sytuacja:jak przekręcam kluczyk na pozycję on, to zapala się kontrolka ABS oraz "sprężynka"-jak zgaśnie "sprężynka" to dopiero zapala się kontrolka silnika-czy u Was jest tak samo??Miałem do tej pory kilka diesli i nie zauważyłem czegoś takiego.
Ot tak przykuło to moją uwagę
- Od: 23 lis 2012, 17:59
- Posty: 26
- Skąd: Marki
- Auto: Mazda 6, GY, 2,0 citd 121 KM, rok produkcji:2003
Broda poprawiłem ci te obrazki i musiałem zablokować post, bo co je zrobiłem to ty mi je nadpisywałeś
Następnym razem musisz kliknąć prawym przyciskiem na obrazku, wybrać "Kopiuj adres obrazu" i wtedy to wklejasz pomiędzy [ img] [ /img]
Następnym razem musisz kliknąć prawym przyciskiem na obrazku, wybrać "Kopiuj adres obrazu" i wtedy to wklejasz pomiędzy [ img] [ /img]
Panowie, ze wzgledu na to, ze moja madzia ma juz ponad 120tys przymierzam sie do wymiany tarcz i klockow, oraz amortyzator. Podrzucie mi, najlepiej z wlasnych doswiadczen, jakie marki tych podzespolow wybrac, czy moze ory (http://www.fox.rzeszow.p allegro l) ?
- Od: 21 lip 2012, 21:23
- Posty: 116
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG
Powiem Ci Broda że istna hydrozagadka z tym modułem u Ciebie
Pozdrawiam i informuj co i jak
Qwerty bierz KYB
Pozdrawiam i informuj co i jak
Qwerty bierz KYB
-
Grucha
Jeśli coś tańszego to tarcze ZIMMERMANN a jeśli droższe to ATE i klocki do tego ATE. A jeśli taniej to TRW komplet.
Balor napisał(a): to zapala się kontrolka ABS oraz "sprężynka"-jak zgaśnie "sprężynka" to dopiero zapala się kontrolka silnika-czy u Was jest tak samo??
u mnie check engine zapala się na razem ze wszystkimi a później po kolei gasną oprócz checka. A jak u Ciebie z kontrolką airbag?? w ogóle istnieje?
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
marex napisał(a):w ogóle istnieje?
istnieje i ma się dobrze Wszystkie kontrolki giną jak się należy-zaciekawiło mnie tylko,że check engine zaświeca się dopiero po sprężynce-w każdym aucie do tej pory zaświecały się wszystkie razem
- Od: 23 lis 2012, 17:59
- Posty: 26
- Skąd: Marki
- Auto: Mazda 6, GY, 2,0 citd 121 KM, rok produkcji:2003
Dzieki bieski ,może sie ktoś wypowie kto ma 2,3 silnik gdzie sie mieśc fan control module,bo jak zaczne po elektromagikach jedzić to drukarke bede musiał nową nabyć do szmalu.Wole sam postawić diagnoze, a naprawe zlecić ,pierdoły w postaci właśnie tu poszukiwanego FCM sam zrobić.Dużo tu na forum człowiek zdobywa informacj
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Troche przekopałem net i faktycznie FCM jest zaraz pod wężem chłodnicy widać z góry,nawet są odpowiednie otwory, tylko czemu u mnie nie ma i jakim cudem M6 to znosi ,a pozatym to dalej stoje w martwym punkcie i nie wiem co dalej,a może FCm ma oddzielna wiązke-dokładana wraz z FCM chyba juz zabardzo kombinuje .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6