Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
wiem szukalem , skorzystalem nawet z dekodera http://www.mazda-fun.net.ru/vin/ wszystko ładnie opisane, translator mi ładnie przetłumaczył dowiedzialem sie nawet że moja mazda była przeznaczona na Belgie. O silniku jednak nie ma wzmianki, że jest to silnik CiTD- glowne informacje to liczba cylindrow, moc, Typ( diesel) SOHC , 16 zaworowy cammon-rail, niskie podbicie ( nie wiem co to znaczy) i tyle. Wiec bede chyba ,musial babie usmyslowić, że mazda nie produkowała silników TDI 
- Od: 3 sty 2013, 14:08
- Posty: 14
- Skąd: pomorskie
- Auto: Mazda6 2,0 diesel 2003
niech mnie ktos poratuje mazda nie pali do ktorego watku mam sie odniesc za duzo tego tu jest i nie znalazlam nic co by tyczylo mojej lali od 3 m-cy po mechanikach jezdze noce nie przespane majatek zastawiony
z gory dziekuje
z gory dziekuje
- Od: 11 sty 2013, 01:00
- Posty: 8
- Auto: Mazda 6 2.0 TDI Kombi 2004r
myszka napisał(a): mazda nie pali do ktorego watku
Zapraszam do działu MZR-CD: viewforum.php?f=90
Do poczytania:
viewtopic.php?f=90&t=139814
viewtopic.php?f=90&t=146091
Napisz coś więcej jakieś kontrolki, czy kręci w ogóle?
wszystko tak przynajmniej mysle opisalam tu viewtopic.php?f=90&t=146091&p=2489797#p2489797 prosze o pomoc
- Od: 11 sty 2013, 01:00
- Posty: 8
- Auto: Mazda 6 2.0 TDI Kombi 2004r
matthies napisał(a):masz CiTD
jeżeli chciałbyś mieć to poprawnie, masz do tego pełne prawo. Po prostu musisz wypełnić odpowiedni wniosek o sprostowanie wpisu w dowodzie. Pewnie jakaś niewielka opłata do tego, ale niestety przeczuwam, że najwięcej to stracisz czasu i cierpliwości, tłumacząc tym tłumokom różnice i dlaczego chcesz tak mieć. Wielce prawdopodobne, że zostało to przepisane z poprzedniego dowodu czy jakiegokolwiek dokumentu auta.
Bardzo mnie ciekawi czy się tego podejmiesz. Jeżeli tak, podziel się z nami przebiegiem procedury.
wiec bylem w urzedzie i sprawa wyglada tak: aby miec zmiane w dowodzie i karcie pojazdu z TDI na CiTD musiłbym zrobic ponowne badanie techniczne co wiąże sie z dodatkowym kosztem koło 90zł. Dziwna sprawa bo z rozkodowania Vin w urzedzie wychodzi że jest to silnik TDI co jest bzdurą. Aby nie ponosić dodatkowych kosztów przecierpie rok czasu do następnego badania technicznego przy ktorym diagnosta wpisze mi CiTD i urząd naniesie poprawki w dowod. Poniose wowczas tylko koszt badania technicznego,ktore i tak trzeba zrobić. Szkoda tylko, że w tych naszych urzędach taki burdel maja ot Polska własnie...... Dziwne też ,że w brifie niemieckim nie ma nigdzie typu silnika jest tylko mazda 6 GY i takie zmiany bez typu silnika w urzedzie by naniesli no ale jak tu miec dowod i nie wiedziec jaki sie ma silnik czy benzyna czy diesel ehhhh burdel na kólkach!
- Od: 3 sty 2013, 14:08
- Posty: 14
- Skąd: pomorskie
- Auto: Mazda6 2,0 diesel 2003
matthies napisał(a):dziwne, ja mam benzyne 2.3 a mam wbite P
pewnie masz wymieniony silnik

A tak na poważnie:
Oznaczenie P.3 w dowodzie rejestracyjnym, oznaczające rodzaj paliwa:
P – Benzyna
ON lub D – Diesel
LPG – gaz LPG
EE – pojazd napędzany elektrycznie
maselek napisał(a):Oznaczenie P.3 w dowodzie rejestracyjnym, oznaczające rodzaj paliwa:
P – Benzyna
ON lub D – Diesel
LPG – gaz LPG
EE – pojazd napędzany elektrycznie
troche są niekonsekwentni zatem, ale z drugiej strony
marex napisał(a):ja mam wbite samo D i u nas w urzędzie jak jest diesel to jest D a jak benzyna to B sprawdziłem w kilku dowodach
a w twoim spisie maselek nie widzę B. tylko twoje przeoczenie czy po prostu kolejny dowód na bajzel w naszych ukochanych urzędach? idąc za schematem powinno być
PB lub B – benzyna
?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
niby powinni działać według schematu a robią co chcą bo niby skąd się wzięło tam TDI. Dużo wody w rzece jeszcze upłynie zanim będzie porządek w tej pięknej krainie. 

Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
matthies napisał(a):idąc za schematem powinno być
PB lub B – benzyna ?
P – benzyna, D – olej napędowy, M – mieszanka (paliwo-olej), LPG – gaz płynny (propan-butan), CNG – gaz ziemny sprężony (metan), LNG – gaz ziemny skroplony (metan), H – wodór, BD – biodiesel, E85 – etanol, EE – energia elektryczna, 999 – inne
marex napisał(a):niby skąd się wzięło tam TDI
też się nad tym zastanawiałem
Popatrz na ulice. W tym kraju albo jeździsz schmelzwagenem albo niczym (bo reszta według większości się nie liczy). I może już wystarczy, bo się robi OT
Ostatnio edytowano 12 sty 2013, 18:40 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6