Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Elmerwawa » 24 paź 2012, 20:27

Panowie jest ktoś chętny na okazje z Niemiec od pierwszego właściciela z małym przebiegiem?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ma ... res=EXPORT
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez xZealoTx » 24 paź 2012, 22:11

Panowie szybkie pytanie... na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu (wiem ze tak nie mozna ale) gdy chce dobć do 2000rpm jest taki symptom jakby sonda lambda (podobnie miałem w 200sx 1.8) odcinała paliwo (poprostu obroty zatrzymują się)
gdy poczynie tak około 3 razy, (3razy sie zatrzymają w okolicach 1500rpm) kolejne razy juz działają (prawie ) normalnie...
oraz na zimnym silniku słychać jakby ktoś żwiru nasypał do cylindrów... jak wskazówka temp ruszy, wszystko jest normalnie fajnie i wogole

Mazda 6 2005r 2.0 Diesel 136ps

Mam to auto tydzien i jestem zielony jak światło na przejsciu :)
xZealoTx
 

Postprzez matthies » 24 paź 2012, 22:50

totalnei nie kminię diesela, ale z tego co wyczytalem na forum to moga byc luzy na zaworach, a blokada obrotow moze celowo jest zrobiona ze nie wskocza wysokie dopóki się olej nie rozprowadzi należycie ??
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 24 paź 2012, 23:06

matthies napisał(a):totalnei nie kminię diesela

eee to błąd <lol> ;)
matthies napisał(a):a blokada obrotow moze celowo jest zrobiona ze nie wskocza wysokie dopóki się olej nie rozprowadzi należycie ??

nie ma takiej opcji, no chyba że check się świeci...

xZealoTx napisał(a):na zimnym silniku słychać jakby ktoś żwiru nasypał do cylindrów..

nagraj to czymkolwiek i wrzuć na forum – będzie łatwiej o diagnozę ;)
PS. o żadnych kontrolkach nie wspominasz...ale może podłącz go pod kompa i zobacz czy są jakieś błędy ??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5239 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matthies » 24 paź 2012, 23:10

dobrzyn22 napisał(a):
matthies napisał(a):totalnei nie kminię diesela

eee to błąd <lol> ;)

raczej nie będę jezdzic autem które wydaje dzwięki jakby się popsuło :P
jestem wierny PB (bez lpg) od samego początku i tak pozostanie. gaz toleruję tylko w zapalniczkach, a diesela bym zamęczył na odcinkach które robię codziennie.
a az tak wszechstronnej wiedzy posiadac nie muszę ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 24 paź 2012, 23:12

matthies napisał(a):raczej nie będę jezdzic autem które wydaje dzwięki jakby się popsuło :P

<lol> 10/10 <spoko>
diesela bym zamęczył na odcinkach które robię codziennie.

to Cię tłumaczy i rozgrzesza, wśród rzeszy dieslowców :P ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5239 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez xZealoTx » 24 paź 2012, 23:39

jutro przysiade z telefonem i cos nagram :)
xZealoTx
 

Postprzez KrzychuM6 » 25 paź 2012, 16:08

dobrzyn22 napisał(a): matthies napisał(a):a blokada obrotow moze celowo jest zrobiona ze nie wskocza wysokie dopóki się olej nie rozprowadzi należycie ??


nie ma takiej opcji, no chyba że check się świeci...


Wiem, ze w nowych autach(szczegolnie dostawczakach) jest taka blokada na turbo, ze nie zalaczy sie poki silnik nie uzyska danej temperatury
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 11:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez marex » 25 paź 2012, 18:55

Ale jaka blokada na turbo bo nie rozumiem.
Turbo przecież chodzi cały czas jedynie w zależności od wysokości wytwarzanego ciśnienia zmienia się wówczas również geometria łopatek przez co na wyższych obrotach gdzie więcej dmucha z kolektora wylotowego pracuje jakby to ująć troszkę słabiej.
Po za tym taka blokada na turbo jest bez sensu sensu bo zimą silniki potrafią nagrzewać się i 20min i dłużej a przez 20 min na trasie to można zrobić z 30km, a jak jechać przez 20 min bez turbo (ja sobie tego nie wyobrażam)
Czy możesz coś więcej w tym temacie napisać ??
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez asda_1987 » 25 paź 2012, 19:24

asda_1987 napisał(a):Witam forumowiczów, dziś zauważyłem dziwna rzecz po usłudze przełożenia kierownicy z angola na europe zauważyłem na serwie hamulcowym wtyczkę z uciętym kablem, wie ktoś może co to za wtyczka to jest zdjęcie zapozyczone z allegro
Obrazek

to zdjęcie mojego serwa(angola) z ta samą wtyczką ale po drugiej stronie

Obrazek
Obrazek



ktoś pomoże w tym watku;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2012, 09:15
Posty: 46
Skąd: bb
Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r

Postprzez Zigi86 » 25 paź 2012, 20:42

może najpierw popraw zdjęcia, bo nic się nie wyświetla
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez matthies » 25 paź 2012, 20:47

u mnie działają.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez DymeK » 25 paź 2012, 21:06

dobrzyn22 napisał(a):
CLAU napisał(a):same blaszki mocujące klocek firmy Quickbrake.

ale kolega pytał o druciki, a nie o blaszki ;)

EDIT
sprawdziłem – mają komplety blaszki+druciki ;)


sprawdzałem na stronce i nie widze z drucikami masz może linka
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez dobrzyn22 » 25 paź 2012, 21:12

te linki ze strony IC średnio działają :P
Masz na przykładzie M6:
układ hamulcowy--->hamulce tarczowe-->części montażowe hamulca tarczowego

i kosztuje taki zestawik blaszki + sprężynki ok. 30 zł

Zigi86 napisał(a):może najpierw popraw zdjęcia, bo nic się nie wyświetla

zdjęcia działają...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5239 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez DymeK » 25 paź 2012, 21:18

Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez andrzej1234 » 25 paź 2012, 21:38

Do posiadaczy 6 diesla 121km
czy wasze auto też jest takie zamulone przy ruszaniu? No normalnie nie moge jak ruszam i seicento mnie bierze... Rozumiem, że buda jest duża i masa też, ale ilość koni też nie jest zbyt mala, dlatego chciałbym się dowiedzieć czy to standard w tym samochodzie, czy może z moim jest coś nie tak? Jest jakaś alternatywa? Czip czy coś w ten deseń? Jak mnie czasem coś strzela to jeżdze na dsc off ale też d... nie urywa(znaczy jest podobnie jak z włączonym). ps.sory. że napisane w takim stylu...
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2012, 20:51
Posty: 16
Auto: Mazda 6 2.0 121km

Postprzez smile » 25 paź 2012, 22:02

andrzej1234 napisał(a):czy może z moim jest coś nie tak?

Zdecydowanie coś jest nie tak.
andrzej1234 napisał(a): Czip

Po co Ci to?! Najpierw odzyskaj serię :)

PS. Sugeruję sprawdzić sterowanie geometrią turbiny.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Wojtek » 25 paź 2012, 22:15

smile napisał(a):Po co Ci to?! Najpierw odzyskaj serię :)

<spoko>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 26 paź 2012, 09:33

andrzej1234 napisał(a):Do posiadaczy 6 diesla 121km

dopisz to do profilu
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5239 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Premium_83 » 26 paź 2012, 09:38

Mam takie szybkie pytanie koledzy jaki jest rozmiar klucza i jaki typ do korka spustu oleju w silniku a jaki w skrzyni biegów <co?> .
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 15:01
Posty: 10
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 6 2.0 Benzyna GG\GY 2003r. + LPG Stag4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6