Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Elmerwawa » 30 sie 2012, 22:04

Witam,
Potrzebuje dość pilnej rady ponieważ za tydzień wybieram się do Francji, a przydało by się zabrać jakąś muzykę ze sobą więc zamierzam zakupić jakiś emulator zmieniarki(Xcarlink)
niestety nie wiem które urządzenie wybrać rozbieżność cenowa jest dość duża.
Bardzo prosił bym o rade zamieszczam linki :
http://allegro.pl/zmieniarka-sd-usb-xca ... 32438.html
http://allegro.pl/zmieniarka-mp3-usb-sd ... 64672.html
http://allegro.pl/zmieniarka-cyfrowa-xc ... 62031.html
http://allegro.pl/zmieniarka-adapter-em ... 85024.html
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez rdy » 30 sie 2012, 22:29

Xcarlink działa na pewno, kupiłem za chyba 329 z oficialnej strony
Nie jest to perfekcyjne i czasem sie zawiesi czy zgubi tracki czy posortuje dziwnie, ale działa
12 folderów po 99 piosenek można brać
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez brodaM6 » 1 wrz 2012, 09:31

jak zamontować to ze zdiecia spowrotem?, te otwory to wyglądają jakby były na zatrzaski, próba wciśniecia nic nie dała, może jakieś porady?sugestie?. Najechałem tyłem na słupek i takie buty <płacze>
Załączniki
zderzak.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 1 wrz 2012, 09:46

Odkręć srubę którą masz ukrytą pod osłoną nadkola i sprawdż czy uda ci się wcisnąć zderzak w ślizg jeżeli nie to masz urwany ząbek na ślizgu zderzaka.

tu masz zdj. gdzie śruba mocowania zderzaka jest za nadkolem
http://forum.mazda6club.com/exterior-mo ... ost2318755
Arkadius 73
 

Postprzez Wojtek » 1 wrz 2012, 09:54

Arkadius 73 napisał(a):Odkręć srubę, którą masz ukrytą pod osłoną nadkola...

dokladnie... na drugim zdjeciu widac zatrzask slizgu...
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez brodaM6 » 1 wrz 2012, 14:43

Podziekował. <ok>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Elmerwawa » 2 wrz 2012, 21:14

Panowie po wymianie kierownicy w swojej M6 nie włącza mi się kompletnie tempomat, sterowanie radiem działa bez problemu, czy problemem może być wymiana kierownicy z przyciskami od radia ze strzałką i przyciskiem "Prest" na kierownice która posiada strzałkę w górę i dół ?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez marex » 3 wrz 2012, 09:56

jak masz starą kierownicę na najprościej będzie przełożyć moduły sterowania radiem i tempomatem od starej kierownicy i sprawdzić może rezystancje na przyciskach są inne i stąd problemy.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez goran » 3 wrz 2012, 12:04

goran napisał(a):Cześć. Od kilku dni rano świeci mi się "check engine" później już się nie świeci. I co ciekawe tylko rano, po dłuższym postoju około 10 godzin. Ostatnio jazdę zakończyłem około 1 w nocy i rano około godziny 8mej po uruchomieniu kontrolka ta nie świeciła się. Dodam, że nie ma żadnej różnicy w jeździe, w porównaniu do jazdy przed świecącą kontrolką(moc, przyspieszanie,spalanie... itd. wszystko jest ok). Poprzedzając zaświecenie się w/w kontrolki było tak, że kilka razy pod rząd (jak nigdy wcześniej) auto jeździło na rezerwie. Po prostu żona, miała dużo załatwień i mało czasu 9jak to baba:) no i tankowała po 50-100zł. Zastanawiam się, czy nie zassało jakiegoś syfu. Dodam, że w tym roku wymieniałem wszystkie świece żarowe, wszystkie filtry i oleje. Tankuje VERWE na Orlenie(wiem,że nasze paliwa dają dużo do życzenia ale do tej pory nie narzekam).W między opisanymi tankowaniami auto było zatankowane na jakiejś innej "no name"stacji, oczywiście za 50zł. Póki co zalałem cały bak i wlałem środek czyszczący bebechy. Wiem, że najlepiej podłączyć pod "kompa"bo przyczyn może być wiele ale zaznaczam, że w chwili obecnej nie mam takiej możliwości, jednak zaznaczam, że zrobię to jak tylko będę miał sposobność. Dlatego dokładnie opisałem mój problem i jeżeli ktoś z forumowiczów miał takie jak moje objawy to proszę o podanie przyczyny, co było powodem. Jeszcze na koniec takie pytanie: czy jeżeli dojadę do ASO lub ogólnie do jakiegoś diagnosty celem podłączenia pod "komputer" a nie będzie w tym czasie świecić mi się w/w kontrolka to czy błąd będzie można odczytać?
pozdrawiam:)


Witam. Wracając do mojego problemu, po podłączeniu pod kompa pokazało mi błąd P0380-Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction – "świeca żarowa/obwód grzałki "A" wadliwe działanie".
Czy to oznacza, że spalona jest świeca żarowa, czy też jakieś inne opisywane na forum problemy z całą tą elektryką związaną ze świecami żarowymi??? Dopiero w środę jadę do mechanika i będę wiedział po sprawdzeniu czy to faktycznie spalona świeca, ale w razie "W" wolę zapytać co to może być innego.
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 19:44
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM

Postprzez CLAU » 3 wrz 2012, 15:05

Błąd dotyczy całego obwodu więc równie dobrze może to być źle stykający przewód z kołnierzem przy samej świecy, albo wcześniej żyła gdzieś pękła itd. Nie jest to jednoznaczne wskazanie padniętej świecy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez Wojtek » 3 wrz 2012, 15:17

goran napisał(a):Czy to oznacza, że spalona jest świeca żarowa

nie bardzo... bardziej mi pasuje to do "klejenia" sie przekaznika tego obwodu...

a pytales sie o to w dziale diesel MZR-CD?
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez goran » 3 wrz 2012, 20:55

Zadałem pytanie w dziale MZR-CD, dopiero teraz. Zastanawia mnie dlaczego "check engine" pojawia się tylko na zimnym silniku?? Czy jeżeli walnięte było by coś innego niż świeca to dlaczego błąd pojawia się tylko na zimnym silniku i to po około 10godzinach postoju? Wg tego, na mój pusty rozum była by to świeca, ale tutaj zastanawia mnie, że przed wspomnianą wymianą świec, miałem trzy walnięte i nic mi nie pokazywało. Kolejna sprawa to to,że z reguły z tego co czytałem na necie to w przypadku problemów ze świecami świeci się lub mruga kontrolka świec żarowych, u mnie tego nie ma. Jak by nie było w środę pojadę to się przekonam i dam znać czy świeca była padnięta.
pozdrawiam:)
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 19:44
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM

Postprzez watz » 3 wrz 2012, 21:54

Mam nadzieje ze trafiłem do dobrego tematu. Znalazłem na otomoto Mazde 6
http://otomoto.pl/mazda-6-lifting-xenon-navi-skora-C25802126.html
z taka nawigacja jak w załączniku.
Czy ktoś z was wie co to za cudo?
Załączniki
C25802126_8.jpg
watz
 

Postprzez rdy » 3 wrz 2012, 22:17

Samoróbka? No chyba że w poliftach navi tak wygląda
btw: cena nierealna... Rok temu za więcej kupiłem 2003/2004 rocznik w wersji gorszej(tj bez skór, webasto i navi) i EKONOMICZNY,DYNAMICZNY SILNIK DIESLA
WYRÓŻNIA SIĘ NISKIM SPALANIEM

Kocham jak ktoś pisze coś o czym nie ma pojęcia
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez Wojtek » 3 wrz 2012, 22:47

watz napisał(a): taka nawigacja jak w załączniku.
Czy ktoś z was wie co to za cudo?

poszukaj watku o dodatkowym (nietypowym) wyposazeniu ;)

ps. jezeli chcesz (zamierzasz) kupic to auto, to zapraszam do dzialu pomocy i wsparcia:
Kupuje Mazde
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Zigi86 » 4 wrz 2012, 07:25

rdy napisał(a):btw: cena nierealna... Rok temu za więcej kupiłem 2003/2004 rocznik w wersji gorszej(tj bez skór, webasto i navi)


To, że przepłaciłeś nie oznacza, że każdy musi :D a tak na poważnie to ja w tym roku kupiłem w sedanie 2006 r również bez skór, webasto i navi i zapłaciłem sporo więcej :P no ale może ten egzemplarz to mega okazja ... albo ceny spadły zw na kryzys ? Who knows ...

Dopisano 4 wrz 2012, 07:27:

watz napisał(a):Mam nadzieje ze trafiłem do dobrego tematu. Znalazłem na otomoto Mazde 6
http://otomoto.pl/mazda-6-lifting-xenon-navi-skora-C25802126.html
z taka nawigacja jak w załączniku.
Czy ktoś z was wie co to za cudo?


Poproś o VIN
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez goran » 4 wrz 2012, 09:05

rdy napisał(a):Samoróbka? No chyba że w poliftach navi tak wygląda
btw: cena nierealna... Rok temu za więcej kupiłem 2003/2004 rocznik w wersji gorszej(tj bez skór, webasto i navi) i EKONOMICZNY,DYNAMICZNY SILNIK DIESLA
WYRÓŻNIA SIĘ NISKIM SPALANIEM

Kocham jak ktoś pisze coś o czym nie ma pojęcia



"Perełka" no i jeszcze cena do negocjacji:). No cóż, ceny spadają ale bez przesady ja też za swoją więcej zapłaciłem a ze skóry to mam tylko kierownicę i buty na jesień:) Jedno jest pewne – nie napalaj się. Ja przed zakupem chciałem 2005r. Po oglądnięciu kilkudziesięciu "perełek" kupiłem tą którą mam. Lepiej kupić czasem starszą niż jeździć nowszą ... ale do warsztatu. Nie jest to jednak reguła i pewności nigdy do końca nie ma. Czytałem kiedyś na necie jak dziennikarze kupili książkę serwisową do VW, zrobili w niej odpowiednie wpisy,pieczątki, podpisy itd. Pojechali do salonu, żeby im sprawdzili czy to oryginalna książka i tamci stwierdzili, że tak. Nie pamiętam czy te wpisy zgadzały się ze stanem faktycznym czy nie ale książka była podrobiona perfekcyjnie. Czasami sprzedawca zapewnia, że książka jest oryginał i żeby zadzwonić do salonu w np. Niemiec to potwierdzą. No i niektórzy potwierdzą pomimo, że licznik był cofnięty itd. , bo sprzedawca skupuje od nich samochody, które to np. w rozliczeniu oddają klienci, często po kolizjach. Mnie podoba się opis "bezwypadkowy", ale to, że auto brało udział w "kolizji" i złożyli go później z dwóch innych no cóż to nie był "wypadek", więc sprzedawca mówił prawdę.Nie mówię o w/w Maździe ale ogólnie. No i może akurat ta Mazda jest w porządku:) Generalnie przed zakupem bądź czujny, sprawdzaj wszystko, ale nie na stacji diagnostycznej ,którą proponuje ci sprzedawca i nie daj się omamić jego piękną gadką, przyjacielskim uśmiechem itd.
pzdr.
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 19:44
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM

Postprzez watz » 4 wrz 2012, 15:40

W "kupuje mazde" już byłem :) Tej nie mam zamiaru kupić, zainteresowała mnie tylko ta nawigacja. Nie spotkałem się z taką seryjnie, wiec podejrzewam ze to tylko uchwyt do np TomToma, co może być ciekawym rozwiązaniem.

A z okazji to wczoraj oglądałem w 100%"bezwypadkową" która wszędzie poza dachem miała ok 300nm grubości lakieru. A do tego poduszkę pasażera dyskretnie przymocowaną 3 śrubkami. Bezpieczeństwo przede wszystkim! ;)
watz
 

Postprzez goran » 4 wrz 2012, 19:15

goran napisał(a):Zadałem pytanie w dziale MZR-CD, dopiero teraz. Zastanawia mnie dlaczego "check engine" pojawia się tylko na zimnym silniku?? Czy jeżeli walnięte było by coś innego niż świeca to dlaczego błąd pojawia się tylko na zimnym silniku i to po około 10godzinach postoju? Wg tego, na mój pusty rozum była by to świeca, ale tutaj zastanawia mnie, że przed wspomnianą wymianą świec, miałem trzy walnięte i nic mi nie pokazywało. Kolejna sprawa to to,że z reguły z tego co czytałem na necie to w przypadku problemów ze świecami świeci się lub mruga kontrolka świec żarowych, u mnie tego nie ma. Jak by nie było w środę pojadę to się przekonam i dam znać czy świeca była padnięta.
pozdrawiam:)


Byłem dzisiaj u mechanika, wszystkie świece sprawne. Zastanawia mnie jak poznać, który to jest obwód "A"? Która to świeca zasilana(jak rozumiem) jest z obwodu "A"? I jak myślicie posprawdzać coś samemu czy po prostu jechać do elektryka? Jeżeli mogę coś sprawdzić sam to od czego zacząć? Ewentualnie , który bezpiecznik może za ten cały obwód odpowiadać i gdzie jest?
pzdr.
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 19:44
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM

Postprzez mnieteczek » 4 wrz 2012, 19:58

[quote="watz"]W "kupuje mazde" już byłem :) Tej nie mam zamiaru kupić, zainteresowała mnie tylko ta nawigacja. Nie spotkałem się z taką seryjnie, wiec podejrzewam ze to tylko uchwyt do np TomToma, co może być ciekawym rozwiązaniem.

Kolego jeśli chodzi o tę nawigację(ta otwierana zamiast schowka) to jest to GPSTAR40 montowany do aut w wiekszości na rynek holenderski(a nie jakaś samoróba,jak ktoś pisał wcześniej),jeśli trafisz autko z takim sprzętem polecam,napewno o niebo lepsza od seryjnej navi.Na GPstar40 oryginalnie dawali navigona na sd,ale spokojnie urządzenie można odblokować i wrzucić dowolny program nawigacyjny(AM,IGO itp).Sprzęt jest na systemie Windows CE 5.0 z prockiem 400mhz.Pozdro MK :)
Obrazek

Niestety ex właściciel M6 A+ ,została skradziona 17.12.2013.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 19:00
Posty: 115
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Auto: Opel Insignia 2014 ST Cosmo Elite

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6