Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Pytanie – czy są jakieś przeciwwskazania, aby M6 stała 24 h bez akumulatora, w garażu? Na jutro mi przywiozą nowy, a stary wyjąłem, aby wszystko tam wyczyścić, masy, klemy etc. i nie chce mi się już go z powrotem wciskać na podstawkę, zakręcać klemy itd.
w Ibizie tak kiedyś zostawiłem i było ok, ale M, to M i wiadomo, skośne, więc może ma tam swoje jakieś fanaberie, przy nie dopływie prądu.
w Ibizie tak kiedyś zostawiłem i było ok, ale M, to M i wiadomo, skośne, więc może ma tam swoje jakieś fanaberie, przy nie dopływie prądu.
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
bart_82 napisał(a):dzięki koyot mam nadzieje że wyczyszczenie pomoże na 2 sekundowe zatrzymujące się obroty w zakresie 1,5-2tyś...przepustnice już wyczyściłem, więc oby to bylo to...
przepływomierz czyli te dwa druciki czyste... może ja się nie znam, więc pytam jak wam w benzynkach 2,0 schodzą obroty od 2000? bo mnie od tego zakresu duzo wolniej ... ?
macie jakieś pomysły? przeszukałem całe forum 3 razy...
mało tego mam porównanie z innym identycznym egzemplarzem i tam obroty chodzą góra-dół płynnie bez zawieszania się...
powrót do Japończyka....
- Od: 19 mar 2011, 01:29
- Posty: 55
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok
Czy mam w swojej Mazdzie DSC czy tylko TSC? nie mam wyłącznika DSC off i nie wiem czy posiadam ten system czy nie. Na stronie rosyjskiej odkodowywania VIN w wyposażeniu pisało W/O DSC nie mam pojecia co to znaczy.
- Od: 5 mar 2011, 17:33
- Posty: 51
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.
Sagitt napisał(a):Czy mam w swojej Mazdzie DSC czy tylko TSC? nie mam wyłącznika DSC off
inna sprawa, że w trzech ostatnich katalogach AutoŚwiat (2009,2010,2011) uparcie piszą, że DSC w poliftach było montowane standardowo, a Ty masz polifta, wiec tak naprawdę nie wiadomo – zapytaj najlepiej w ASO
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
jakiego silikonu używaliście do sklejania lamp po czyszczeniu soczewki w xenonie ,zwykły czy ten do szyb?
szejk78 napisał(a):jakiego silikonu używaliście do sklejania lamp po czyszczeniu soczewki w xenonie ,zwykły czy ten do szyb?
szejk78, wybacz, ale z tym pytaniem idz do watku o czyszczeniu soczewek...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Panowie, lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?? Czy rozkład hamowana w szóstce jest równomierny?
________________________
___________________
__________
So far so good
___________________
__________
So far so good
- Od: 4 lis 2010, 12:09
- Posty: 141
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(
Guiliano napisał(a):lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?
Conajmniej dziwne pytanie ...
Grzyby napisał(a):Guiliano napisał(a):lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?
Conajmniej dziwne pytanie ...
od kogoś kto nie ma o tym dużego pojęcia to normalne pytanie.
Odczuwam dość słabą moc hamowania. Niedawno wyminiłem klocki tylne, ale terazskończyły się przednie i jak przykładałem palce do tarczy to rant jest już nieźle zjechany, a jak mawiają amerykanie "Safety first"
________________________
___________________
__________
So far so good
___________________
__________
So far so good
- Od: 4 lis 2010, 12:09
- Posty: 141
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(
Guiliano napisał(a):od kogoś kto nie ma o tym dużego pojęcia to normalne pytanie.
Najgłupsza i najkosztowniejsza rzecz to wymiana tego – co jak się wydaje temu co się na tym nie zna za właściwe.
Nie prościej sprawdzić u mechanika co jest powodem słabego hamowania zamiast brać się za wymiany?
Może wymień zacisk bo to mooooże jest jego wina? No bez sensu.
To że tarcza jest nierówna nie oznacza że jest do wymiany. Generalnie należałoby sprawdzić jej grubość, bicie, sprawdzić czy zaciski się nie blokują, wymienić płyn hamulcowy (zakładam że nikt tego nie robił).
Dopiero wtedy można się zastanawiać co dalej. A nie na start pytanie o wymianę ...
Zresztą, Twoja kasa – Twoje podwórko
Witam – czy warto zainwestować w tuning silnika 2.0 diesel 121 KM? Jakie są zagrożenia w stosunk do ewentualnych korzyści? Zastanawiam sie czy nie warto wyciśnąć trochę więcej z jednostki napędowej, ok. 30 KM więcej – proszę o porady.
– tubapol
– tubapol
-
tubapol
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6