Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez agnostyk » 20 maja 2011, 16:01

Pytanie – czy są jakieś przeciwwskazania, aby M6 stała 24 h bez akumulatora, w garażu? Na jutro mi przywiozą nowy, a stary wyjąłem, aby wszystko tam wyczyścić, masy, klemy etc. i nie chce mi się już go z powrotem wciskać na podstawkę, zakręcać klemy itd.

w Ibizie tak kiedyś zostawiłem i było ok, ale M, to M i wiadomo, skośne, więc może ma tam swoje jakieś fanaberie, przy nie dopływie prądu.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Grzyby » 20 maja 2011, 17:19

Może stać, efekt ten sam co po odpięciu na 5 minut.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez agnostyk » 20 maja 2011, 18:51

Dzięki! :)
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez bart_82 » 20 maja 2011, 22:40

bart_82 napisał(a):dzięki koyot mam nadzieje że wyczyszczenie pomoże na 2 sekundowe zatrzymujące się obroty w zakresie 1,5-2tyś...przepustnice już wyczyściłem, więc oby to bylo to...

przepływomierz czyli te dwa druciki czyste... może ja się nie znam, więc pytam jak wam w benzynkach 2,0 schodzą obroty od 2000? bo mnie od tego zakresu duzo wolniej ... ?


macie jakieś pomysły? przeszukałem całe forum 3 razy...
mało tego mam porównanie z innym identycznym egzemplarzem i tam obroty chodzą góra-dół płynnie bez zawieszania się...
powrót do Japończyka....
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 01:29
Posty: 55
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 FL liftback
2.0/147KM
2005 rok

Postprzez gmg » 23 maja 2011, 14:53

Pytanie: Jaki rozmiar nasadki jest potrzebny do odkrecenia kierownicy w m6 po lifcie?
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2010, 00:00
Posty: 24
Skąd: York, Anglia
Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD, 2006

Postprzez Sagitt » 23 maja 2011, 18:02

Czy mam w swojej Mazdzie DSC czy tylko TSC? nie mam wyłącznika DSC off i nie wiem czy posiadam ten system czy nie. Na stronie rosyjskiej odkodowywania VIN w wyposażeniu pisało W/O DSC nie mam pojecia co to znaczy.
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 17:33
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 CiTD 121KM GY 2007r.

Postprzez bieski » 23 maja 2011, 18:16

Sagitt napisał(a):W/O DSC


Without DSC – czyli bez DSC
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez agnostyk » 24 maja 2011, 09:34

Sagitt napisał(a):Czy mam w swojej Mazdzie DSC czy tylko TSC? nie mam wyłącznika DSC off


inna sprawa, że w trzech ostatnich katalogach AutoŚwiat (2009,2010,2011) uparcie piszą, że DSC w poliftach było montowane standardowo, a Ty masz polifta, wiec tak naprawdę nie wiadomo – zapytaj najlepiej w ASO ;)
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez szejk78 » 25 maja 2011, 22:19

jakiego silikonu używaliście do sklejania lamp po czyszczeniu soczewki w xenonie ,zwykły czy ten do szyb?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 20:21
Posty: 82 (0/2)
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Auto: Jest DAF XF 460 ADR,było Mondeo IV,Mazda 6 Sport Wagon MZR-CD 2004r.136ps
Mazda 323F BA
Focus MK I TDCI 115ps

Postprzez Wojtek » 25 maja 2011, 22:34

szejk78 napisał(a):jakiego silikonu używaliście do sklejania lamp po czyszczeniu soczewki w xenonie ,zwykły czy ten do szyb?


szejk78, wybacz, ale z tym pytaniem idz do watku o czyszczeniu soczewek...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez szejk78 » 26 maja 2011, 21:27

żadnego nie użyłem było dość sporo starego :D
67igor1 wybacz ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 20:21
Posty: 82 (0/2)
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Auto: Jest DAF XF 460 ADR,było Mondeo IV,Mazda 6 Sport Wagon MZR-CD 2004r.136ps
Mazda 323F BA
Focus MK I TDCI 115ps

Postprzez Wojtek » 26 maja 2011, 23:31

szejk78 napisał(a):67igor1 wybacz


... wybaczam :P <spoko>
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Guiliano » 27 maja 2011, 20:43

Panowie, lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?? Czy rozkład hamowana w szóstce jest równomierny?
________________________
___________________
__________
So far so good
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 12:09
Posty: 141
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(

Postprzez szejk78 » 27 maja 2011, 20:50

<co?> najlepiej 4 szt :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 20:21
Posty: 82 (0/2)
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Auto: Jest DAF XF 460 ADR,było Mondeo IV,Mazda 6 Sport Wagon MZR-CD 2004r.136ps
Mazda 323F BA
Focus MK I TDCI 115ps

Postprzez krystiano » 27 maja 2011, 20:51

z tego co sie orientuje rozklad hamowania jest 70 do 30 (przod -tyl)
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2020, 00:45
Posty: 656 (20/17)
Skąd: UK
Auto: Mazda 3 BM 2.2 2014 skyactive technology

Postprzez szejk78 » 27 maja 2011, 21:00

oczywiście że lepiej przód ale wym. te które zużyte,krystiano dobrze się orientujesz :D <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 20:21
Posty: 82 (0/2)
Skąd: Hamm(D)/Bielsko Biała
Auto: Jest DAF XF 460 ADR,było Mondeo IV,Mazda 6 Sport Wagon MZR-CD 2004r.136ps
Mazda 323F BA
Focus MK I TDCI 115ps

Postprzez Grzyby » 27 maja 2011, 21:38

Guiliano napisał(a):lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?

Conajmniej dziwne pytanie ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Guiliano » 27 maja 2011, 21:42

Grzyby napisał(a):
Guiliano napisał(a):lepiej wymienić tarcze hamulcowe przednie czy tylne?

Conajmniej dziwne pytanie ...


od kogoś kto nie ma o tym dużego pojęcia to normalne pytanie.
Odczuwam dość słabą moc hamowania. Niedawno wyminiłem klocki tylne, ale terazskończyły się przednie i jak przykładałem palce do tarczy to rant jest już nieźle zjechany, a jak mawiają amerykanie "Safety first"
________________________
___________________
__________
So far so good
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 12:09
Posty: 141
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(

Postprzez Grzyby » 27 maja 2011, 21:50

Guiliano napisał(a):od kogoś kto nie ma o tym dużego pojęcia to normalne pytanie.

Najgłupsza i najkosztowniejsza rzecz to wymiana tego – co jak się wydaje temu co się na tym nie zna za właściwe.
Nie prościej sprawdzić u mechanika co jest powodem słabego hamowania zamiast brać się za wymiany?
Może wymień zacisk bo to mooooże jest jego wina? No bez sensu.

To że tarcza jest nierówna nie oznacza że jest do wymiany. Generalnie należałoby sprawdzić jej grubość, bicie, sprawdzić czy zaciski się nie blokują, wymienić płyn hamulcowy (zakładam że nikt tego nie robił).
Dopiero wtedy można się zastanawiać co dalej. A nie na start pytanie o wymianę ...

Zresztą, Twoja kasa – Twoje podwórko :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tubapol » 28 maja 2011, 00:19

Witam – czy warto zainwestować w tuning silnika 2.0 diesel 121 KM? Jakie są zagrożenia w stosunk do ewentualnych korzyści? Zastanawiam sie czy nie warto wyciśnąć trochę więcej z jednostki napędowej, ok. 30 KM więcej – proszę o porady.

– tubapol
tubapol
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6