Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
U mnie, jak zamykam i przytrzymam na pilocie przycisk zamykania, to po chwili domyka wszystkie szybki. Jak otwieram, to przytrzymanie przycisku otwierania powoduje po chwili otwarcie wszystkich szybek. Przy otwieraniu działa, pod warunkiem, że nie otworzę drzwi/bagażnika w międzyczasie. Przydaje się w nasłonecznionych miejscach
.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Automatyczny wyłącznik świateł chyba po 30sek każde maja z usa- przydatne jak nigdy szczególnie teraz jak trzeba jeździć 24/7 na światłach – a to się nazywa Fallow me home.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
jesli chodzi o bose to brzmienie i owszem lepsze od standardowego sprzetu w mazdzie ale slyszlem o jego problemach z zanikaniem prawej strony (juz z kilku zrodel); szczegolnei gdy robi sie cieplo.
serwisy podobno nie za bardzo moga dac sobie z tym rade.
jesli autko ma bose to dobrze ale moim zdaniem nie powinno to byc glowne kryterium wyboru szostki – mozna wlozyc troche lepsze glosniki na przod, ewentualnie jakis wzmacniacz i suba i bedzie 10 razy lepsze od tego bose.
ja mam 136 konna wersje i autko "zbiera" sie calkiem calkiem – niestety nie mam porownania do wersji 121 konnej.
jesli juz sie zdecydujesz na jakas szostke i ja podchipujesz to podziel sie wrazeniami bo tez to rozwazam i ciekaw jestem efektow
ogolnie zachecam do zakupu 6 – ja jezdze od miesiaca i jestem bardzo zadowolony
pozdrawiam
serwisy podobno nie za bardzo moga dac sobie z tym rade.
jesli autko ma bose to dobrze ale moim zdaniem nie powinno to byc glowne kryterium wyboru szostki – mozna wlozyc troche lepsze glosniki na przod, ewentualnie jakis wzmacniacz i suba i bedzie 10 razy lepsze od tego bose.
ja mam 136 konna wersje i autko "zbiera" sie calkiem calkiem – niestety nie mam porownania do wersji 121 konnej.
jesli juz sie zdecydujesz na jakas szostke i ja podchipujesz to podziel sie wrazeniami bo tez to rozwazam i ciekaw jestem efektow
ogolnie zachecam do zakupu 6 – ja jezdze od miesiaca i jestem bardzo zadowolony
pozdrawiam
GY MZR-CD
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
- Od: 18 mar 2007, 21:59
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Dortann juz pisalem o tym kiedys na forum, ale nie pamietam w jakim temacie, pewnie o 6 GG
wracajac do sedna sprawy, jezdzilem 2.0 136km 5d i 2.0 121km kombi i nie widzialem zadnej roznicy w przyspieszeniu, czy elastycznosci...
Ja mam Bose i też miałem problem z zanikiem dzwięku CD z lewej strony – wyjąłem konsolę, wyjąłem wtyczki – wsadziłem spowrotem i dalej nie grało – walnąłem śrubokrętem w obudowę zmieniarki ze złości że nic nie wskórałem i okazało się że ta złość wskórała więcej – od tego uderzenia BOSE gra do tej pory nawet w 35 stopniowe upały. Śmieszne ale prawdziwe. A gra całkiem nieźle – tak jest zestrojone że nawet na maxa nic nie trzeszczy i nie zanika dzwięk – plusem jest także zmieniarka w konsoli która u mnie działa bez zarzutu (a czytałem na forum USA że może się przycinać). Z Bose jestem zadowolony.
Niestety o dieslach nie mam zielonego pojęcia.
A co do chipowania benzyn – jeżelie samochód jest uturbiony to można chipować jak TD i wtedy ma to sens. Ale jak się chce chipować zwykłą benzynę to tak jak by chipować wolnossącego diesla – efekt żaden albo prawie żaden.
Niestety o dieslach nie mam zielonego pojęcia.
A co do chipowania benzyn – jeżelie samochód jest uturbiony to można chipować jak TD i wtedy ma to sens. Ale jak się chce chipować zwykłą benzynę to tak jak by chipować wolnossącego diesla – efekt żaden albo prawie żaden.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Tak jest i u mnie (znaczy było) po zamontowaniu Alarmu ustawiłem żeby po naciśnieciu otwierały się wszystkie od razu – pasażerowie się niecierpliwili czasami że ja już moge a oni nie 
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
U nas dochodzi jak na razie do 35 ale pamięam jak 2 lata temu w Arizonie bywałem to i 52 czasami na termometrze widniało – i to w cieniu
Na szczęście mała wilgotność jest i jakoś daje się przeżyć...
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Niewiem jakie jest "nie bose" wiec nie bede obiektywny ale Bose gra dobrze. Gorzej niz w audi A6 ale lepiej niz stock w avensisie. Mam wersje z mp3. Gdyby nie to to...
Dla mnie audio bez mp3 moze nie miec w ogole kompaktu. Nagrywanie i wozenie ze soba walizki plyt cd to najgorsza rzecz jaka moze byc. Przerabialem to juz tyle razy ze mam dosc. I zmieniarki nic tu nie pomagaja.
Prawda jest taka ze w tej klasie auta bose to absolutne minimum i powinno byc standardem. Doplaty powinien wymagac np ELS z DTS i DVD.
Dla mnie audio bez mp3 moze nie miec w ogole kompaktu. Nagrywanie i wozenie ze soba walizki plyt cd to najgorsza rzecz jaka moze byc. Przerabialem to juz tyle razy ze mam dosc. I zmieniarki nic tu nie pomagaja.
Prawda jest taka ze w tej klasie auta bose to absolutne minimum i powinno byc standardem. Doplaty powinien wymagac np ELS z DTS i DVD.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
- Od: 5 mar 2007, 14:32
- Posty: 157
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Nissan Murano 3.5 V6
Wg mnie BOSE gra dobrze, chociaż początkowo nie chciałem go miec, ale w USA szyberdach (który chciałem) idzie w parze z BOSE i byłem zmuszony go kupic. Niestety dealer nie miał wersji z MP3 więc kupiłem zestaw SYLFEX (aux-in), który jest bardziej uniwersalny, bo można podłączy wszystko (ja mam podłączonego pocketa).
- Od: 2 cze 2006, 19:25
- Posty: 45
- Skąd: Kobiór/Łask
- Auto: mazda6i, 2006, 2.3l, 5drzwi
Wadą BOSE w 6 jest jakość basu. Niski jest obfity ale rozwleczony, mało konturowy a wyższego i średniego jest niewiele. Może zbyt dużo wymagam od car-audio, ale chciałbym móc słuchać swoich ulubionych płyt w możliwie pełnym pasmie częstotliwości
. Za to przyjemna jest średnica i góra – dość czysta jak na samochodowy zestaw.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Kilka pytan z innej beczki-
1.Jak oceniacie oswietlenie mazdy tzn swiatla mijania i dlugi z innymi samochodami ktorymi mieliscie okazje jezdzic???
2. Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy??
3.Jak oceniacie poziom halasu-zarowno silnika, prace zawieszenia i oplywajacego powietrza przy wiekszych predkosciach??
Pozdrawiam
1.Jak oceniacie oswietlenie mazdy tzn swiatla mijania i dlugi z innymi samochodami ktorymi mieliscie okazje jezdzic???
2. Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy??
3.Jak oceniacie poziom halasu-zarowno silnika, prace zawieszenia i oplywajacego powietrza przy wiekszych predkosciach??
Pozdrawiam
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
- Od: 31 maja 2007, 07:36
- Posty: 17
- Skąd: Zawadzkie
- Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????
1. Oświetlenie jest całkiem niezłe ale w LAncerze jest lepsze (2004) – i to dużo lepsze.
2. Mam 2,3l
3. przy 140 już czuć zawirowania powietrza przy przednich drzwiach – jakby chciało wejść do środka
Ale nie wchodzi oczywiście.
2. Mam 2,3l
3. przy 140 już czuć zawirowania powietrza przy przednich drzwiach – jakby chciało wejść do środka
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
1. Mam ksenony i światła świecą bardzo dobrze.
2. Mam 2,3l
3. Zależy kto co uważa za większą prędkość, jadąc np. 160 da sie swobodnie rozmawiać i bardziej słychać szum szerokich opon niż powietrze.
2. Mam 2,3l
3. Zależy kto co uważa za większą prędkość, jadąc np. 160 da sie swobodnie rozmawiać i bardziej słychać szum szerokich opon niż powietrze.

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Pawko_6 napisał(a):3. Zależy kto co uważa za większą prędkość, jadąc np. 160 da sie swobodnie rozmawiać i bardziej słychać szum szerokich opon niż powietrze.
Zgadzam się – co prawda szum się słyszy (powietrza) Ale swobodna rozmowa jest jak najbardziej przy 160. Bardzo dobrze wyciszony jest ten samochodzik.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Wersja po liftingu, ponieważ z przed liftingu nie jest tak super. Słabo są wygłuszone nadkola, bo gdy sie jakiś żwirek na asfalcie trafi to dość głośno go słychać, no i silnik na dłuższą trase lekko doskwiera przy wyższych obrotach, ale poza tym auto jest superBardzo dobrze wyciszony jest ten samochodzik.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ja mam przed liftem – tyle że z USA – może tam coś innego jest – ale nie narzekam na Db w środku – w lancerze jest zdecyowanie głośniej – a w Maździe cichutko – ale ja po piasku nie jeżdze a jak już jeżdzę to doś wolno. 
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Wiem ze ksenon jest ok-akurat taka udalo mi sie jechac w nocy i sie zakochalem jednak w dieslu to dosc rzadka opcja wiec ciekawi mnie jak swieca normalne soczewki...
Moze w koncu trafi sie ktos kto pozbawi mnie zludzen co do pytania...
"Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy"??
A co do halasu to wlasnie slyszalem ze wersja przed liftem miala problemy ze slabym wygluszeniem nadkoli...ale akurat temu zawsze mozna jakos zaradzic-np. podkrecic radio....
Moze w koncu trafi sie ktos kto pozbawi mnie zludzen co do pytania...
"Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy"??
A co do halasu to wlasnie slyszalem ze wersja przed liftem miala problemy ze slabym wygluszeniem nadkoli...ale akurat temu zawsze mozna jakos zaradzic-np. podkrecic radio....

W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
- Od: 31 maja 2007, 07:36
- Posty: 17
- Skąd: Zawadzkie
- Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????
zaxs napisał(a):1.Jak oceniacie oswietlenie mazdy tzn swiatla mijania i dlugi z innymi samochodami ktorymi mieliscie okazje jezdzic?
Ksenony świecą dobrze. Mam niestety porównanie tylko z H4
zaxs napisał(a):2. Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy??
Nie mierzyłem tego, ale jak turbinka się rozkręci, to ciągnie przyzwoicie – kiedyś, na początku, prawie skosiłem samochód przede mną podczas wyprzedzania – za późno zjechałem na lewy pas po wciśnięciu gazu
zaxs napisał(a):3.Jak oceniacie poziom halasu-zarowno silnika, prace zawieszenia i oplywajacego powietrza przy wiekszych predkosciach??
Silnik (jak na diesla oczywiście) jest jednym z lepiej wyciszonych w swojej klasie. Słychac natomiast sypki piasek w nadkolach jak się trafi na jezdni
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=36165
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6