Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez mcbeth » 27 maja 2007, 15:21

U mnie, jak zamykam i przytrzymam na pilocie przycisk zamykania, to po chwili domyka wszystkie szybki. Jak otwieram, to przytrzymanie przycisku otwierania powoduje po chwili otwarcie wszystkich szybek. Przy otwieraniu działa, pod warunkiem, że nie otworzę drzwi/bagażnika w międzyczasie. Przydaje się w nasłonecznionych miejscach :) .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Karwoś » 27 maja 2007, 18:54

Automatyczny wyłącznik świateł chyba po 30sek każde maja z usa- przydatne jak nigdy szczególnie teraz jak trzeba jeździć 24/7 na światłach – a to się nazywa Fallow me home.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Nefar » 27 maja 2007, 20:29

Zauwazylem jeszcze ze jak raz nacisne unlock to otwieraja sie tylko drzwi kierowcy. Dopiero po nacisnieciu drugi raz otwieraja sie wszystkie.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Łagodny » 27 maja 2007, 21:47

jesli chodzi o bose to brzmienie i owszem lepsze od standardowego sprzetu w mazdzie ale slyszlem o jego problemach z zanikaniem prawej strony (juz z kilku zrodel); szczegolnei gdy robi sie cieplo.
serwisy podobno nie za bardzo moga dac sobie z tym rade.
jesli autko ma bose to dobrze ale moim zdaniem nie powinno to byc glowne kryterium wyboru szostki – mozna wlozyc troche lepsze glosniki na przod, ewentualnie jakis wzmacniacz i suba i bedzie 10 razy lepsze od tego bose.

ja mam 136 konna wersje i autko "zbiera" sie calkiem calkiem – niestety nie mam porownania do wersji 121 konnej.
jesli juz sie zdecydujesz na jakas szostke i ja podchipujesz to podziel sie wrazeniami bo tez to rozwazam i ciekaw jestem efektow

ogolnie zachecam do zakupu 6 – ja jezdze od miesiaca i jestem bardzo zadowolony
pozdrawiam
GY MZR-CD
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2007, 21:59
Posty: 18
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM

Postprzez martinpl » 27 maja 2007, 22:30

Dortann juz pisalem o tym kiedys na forum, ale nie pamietam w jakim temacie, pewnie o 6 GG :) wracajac do sedna sprawy, jezdzilem 2.0 136km 5d i 2.0 121km kombi i nie widzialem zadnej roznicy w przyspieszeniu, czy elastycznosci...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2005, 14:08
Posty: 298 (0/3)
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez Karwoś » 27 maja 2007, 22:42

Ja mam Bose i też miałem problem z zanikiem dzwięku CD z lewej strony – wyjąłem konsolę, wyjąłem wtyczki – wsadziłem spowrotem i dalej nie grało – walnąłem śrubokrętem w obudowę zmieniarki ze złości że nic nie wskórałem i okazało się że ta złość wskórała więcej – od tego uderzenia BOSE gra do tej pory nawet w 35 stopniowe upały. Śmieszne ale prawdziwe. A gra całkiem nieźle – tak jest zestrojone że nawet na maxa nic nie trzeszczy i nie zanika dzwięk – plusem jest także zmieniarka w konsoli która u mnie działa bez zarzutu (a czytałem na forum USA że może się przycinać). Z Bose jestem zadowolony.

Niestety o dieslach nie mam zielonego pojęcia.

A co do chipowania benzyn – jeżelie samochód jest uturbiony to można chipować jak TD i wtedy ma to sens. Ale jak się chce chipować zwykłą benzynę to tak jak by chipować wolnossącego diesla – efekt żaden albo prawie żaden.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Karwoś » 27 maja 2007, 22:51

Tak jest i u mnie (znaczy było) po zamontowaniu Alarmu ustawiłem żeby po naciśnieciu otwierały się wszystkie od razu – pasażerowie się niecierpliwili czasami że ja już moge a oni nie :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lukasz5 » 28 maja 2007, 16:59

U mnie BOSE też gra i nie zanika a upały są 42-46 stopni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2006, 19:25
Posty: 45
Skąd: Kobiór/Łask
Auto: mazda6i, 2006, 2.3l, 5drzwi

Postprzez Karwoś » 28 maja 2007, 17:18

U nas dochodzi jak na razie do 35 ale pamięam jak 2 lata temu w Arizonie bywałem to i 52 czasami na termometrze widniało – i to w cieniu :) Na szczęście mała wilgotność jest i jakoś daje się przeżyć...
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Nefar » 29 maja 2007, 01:05

Niewiem jakie jest "nie bose" wiec nie bede obiektywny ale Bose gra dobrze. Gorzej niz w audi A6 ale lepiej niz stock w avensisie. Mam wersje z mp3. Gdyby nie to to...

Dla mnie audio bez mp3 moze nie miec w ogole kompaktu. Nagrywanie i wozenie ze soba walizki plyt cd to najgorsza rzecz jaka moze byc. Przerabialem to juz tyle razy ze mam dosc. I zmieniarki nic tu nie pomagaja.

Prawda jest taka ze w tej klasie auta bose to absolutne minimum i powinno byc standardem. Doplaty powinien wymagac np ELS z DTS i DVD.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez lukasz5 » 29 maja 2007, 01:53

Wg mnie BOSE gra dobrze, chociaż początkowo nie chciałem go miec, ale w USA szyberdach (który chciałem) idzie w parze z BOSE i byłem zmuszony go kupic. Niestety dealer nie miał wersji z MP3 więc kupiłem zestaw SYLFEX (aux-in), który jest bardziej uniwersalny, bo można podłączy wszystko (ja mam podłączonego pocketa).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2006, 19:25
Posty: 45
Skąd: Kobiór/Łask
Auto: mazda6i, 2006, 2.3l, 5drzwi

Postprzez mcbeth » 29 maja 2007, 12:40

Wadą BOSE w 6 jest jakość basu. Niski jest obfity ale rozwleczony, mało konturowy a wyższego i średniego jest niewiele. Może zbyt dużo wymagam od car-audio, ale chciałbym móc słuchać swoich ulubionych płyt w możliwie pełnym pasmie częstotliwości :) . Za to przyjemna jest średnica i góra – dość czysta jak na samochodowy zestaw.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez zaxs » 2 cze 2007, 12:03

Kilka pytan z innej beczki-

1.Jak oceniacie oswietlenie mazdy tzn swiatla mijania i dlugi z innymi samochodami ktorymi mieliscie okazje jezdzic???

2. Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy??

3.Jak oceniacie poziom halasu-zarowno silnika, prace zawieszenia i oplywajacego powietrza przy wiekszych predkosciach??

Pozdrawiam
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez Karwoś » 2 cze 2007, 13:06

1. Oświetlenie jest całkiem niezłe ale w LAncerze jest lepsze (2004) – i to dużo lepsze.
2. Mam 2,3l
3. przy 140 już czuć zawirowania powietrza przy przednich drzwiach – jakby chciało wejść do środka :) Ale nie wchodzi oczywiście.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Pawko_6 » 2 cze 2007, 15:10

1. Mam ksenony i światła świecą bardzo dobrze.
2. Mam 2,3l
3. Zależy kto co uważa za większą prędkość, jadąc np. 160 da sie swobodnie rozmawiać i bardziej słychać szum szerokich opon niż powietrze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez Karwoś » 2 cze 2007, 15:13

Pawko_6 napisał(a):3. Zależy kto co uważa za większą prędkość, jadąc np. 160 da sie swobodnie rozmawiać i bardziej słychać szum szerokich opon niż powietrze.


Zgadzam się – co prawda szum się słyszy (powietrza) Ale swobodna rozmowa jest jak najbardziej przy 160. Bardzo dobrze wyciszony jest ten samochodzik.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez PP89 » 2 cze 2007, 15:22

Bardzo dobrze wyciszony jest ten samochodzik.
Wersja po liftingu, ponieważ z przed liftingu nie jest tak super. Słabo są wygłuszone nadkola, bo gdy sie jakiś żwirek na asfalcie trafi to dość głośno go słychać, no i silnik na dłuższą trase lekko doskwiera przy wyższych obrotach, ale poza tym auto jest super :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:45
Posty: 211 (0/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BK LF '04 lpg

Postprzez Karwoś » 2 cze 2007, 16:02

Ja mam przed liftem – tyle że z USA – może tam coś innego jest – ale nie narzekam na Db w środku – w lancerze jest zdecyowanie głośniej – a w Maździe cichutko – ale ja po piasku nie jeżdze a jak już jeżdzę to doś wolno. :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez zaxs » 2 cze 2007, 17:08

Wiem ze ksenon jest ok-akurat taka udalo mi sie jechac w nocy i sie zakochalem jednak w dieslu to dosc rzadka opcja wiec ciekawi mnie jak swieca normalne soczewki...

Moze w koncu trafi sie ktos kto pozbawi mnie zludzen co do pytania...
"Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy"??

A co do halasu to wlasnie slyszalem ze wersja przed liftem miala problemy ze slabym wygluszeniem nadkoli...ale akurat temu zawsze mozna jakos zaradzic-np. podkrecic radio....<lol>
W poszukiwaniu kolejnej mazdy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 07:36
Posty: 17
Skąd: Zawadzkie
Auto: M6 '07 MZR-CD, 323f BJ,????

Postprzez mcbeth » 2 cze 2007, 17:11

zaxs napisał(a):1.Jak oceniacie oswietlenie mazdy tzn swiatla mijania i dlugi z innymi samochodami ktorymi mieliscie okazje jezdzic?

Ksenony świecą dobrze. Mam niestety porównanie tylko z H4 :) .

zaxs napisał(a):2. Czy faktycznie silnik jest tak elastyczny (diesel 121koni) jak podaja w testach i rozpedza auto na IV biegu od 60-100 w 6,5sekundy??

Nie mierzyłem tego, ale jak turbinka się rozkręci, to ciągnie przyzwoicie – kiedyś, na początku, prawie skosiłem samochód przede mną podczas wyprzedzania – za późno zjechałem na lewy pas po wciśnięciu gazu :D .

zaxs napisał(a):3.Jak oceniacie poziom halasu-zarowno silnika, prace zawieszenia i oplywajacego powietrza przy wiekszych predkosciach??

Silnik (jak na diesla oczywiście) jest jednym z lepiej wyciszonych w swojej klasie. Słychac natomiast sypki piasek w nadkolach jak się trafi na jezdni :| . 'Głośny asfalt' jest wyraźnie słyszalny a szumy powietrza zaczynają dominować nad silnikiem w okolicach 150km/h. Kiedyś nagrałem swój samochód dla innych celów, ale jest tu i chropowaty asfalt i przyspieszanie do 3krpm jak i odgłos przełączania pracy klimy jako odniesienie głośności:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=36165
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6