Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Cześć.
Miałbym małą prosbe czy posiada ktoś może na komputerze katalogi/broszury katalogu mazdy 6 z lat 2002-2007 chciałbym sobie doklanie przeanalizować czym roznia się poszczególne wersje ale nietstety po przekopaniu bardzo szczegółowym forum oraz innych stron nie natrafiłem na polską broszure.
Pozdrawiam
Miałbym małą prosbe czy posiada ktoś może na komputerze katalogi/broszury katalogu mazdy 6 z lat 2002-2007 chciałbym sobie doklanie przeanalizować czym roznia się poszczególne wersje ale nietstety po przekopaniu bardzo szczegółowym forum oraz innych stron nie natrafiłem na polską broszure.
Pozdrawiam
- Od: 28 paź 2008, 10:13
- Posty: 149
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 1.Mazda 3 BL'10r. 2.0 Excl Plus BX,
Graphite Grey;
2.Mazda 6 GH'09r. 2.5 Sport, Radiant Ebony;
3.Mazda 323f BA'97r. 1.5 Silver Metalic
ogólnie mazdunia 6 jest jednym z lepszych aut średniej klasy, ale chyba jednak benzynowa jednostka jest duzo mniej awaryjna i łatwiejsza do znalezienia z "normalnym" przebiegiem niż diesel...
udało mi się ściągnąć dwie sztuki (nie sprowadzam tylko jeżdże bezpośrednio z klientem) i przymierzam się do trzeciej, na razie na liczniku mam diesla, którego moja klientka zatarła po dwóch latach użykowania zatarła :–( i benzyniaka 1,8 który dla mnie był za słaby ale dla aktualnego użytkownika to super jednostka a autko jest totalnie bezawaryjne...
polecam auta szczególnie z niemieckich autoryzowanych serwisów, najlepiej oczywiście mazdy z pełną historią bez żadnych okazyjnych cenowo igiełek a na pewno sie nie zawiedziecie tym modelem!
Mam teraz na celowniku wersję 2,0 benzyna – co powiecie o tym motorze?
udało mi się ściągnąć dwie sztuki (nie sprowadzam tylko jeżdże bezpośrednio z klientem) i przymierzam się do trzeciej, na razie na liczniku mam diesla, którego moja klientka zatarła po dwóch latach użykowania zatarła :–( i benzyniaka 1,8 który dla mnie był za słaby ale dla aktualnego użytkownika to super jednostka a autko jest totalnie bezawaryjne...
polecam auta szczególnie z niemieckich autoryzowanych serwisów, najlepiej oczywiście mazdy z pełną historią bez żadnych okazyjnych cenowo igiełek a na pewno sie nie zawiedziecie tym modelem!
Mam teraz na celowniku wersję 2,0 benzyna – co powiecie o tym motorze?
- Od: 18 sty 2011, 12:52
- Posty: 5
Brzmi to bardziej jak reklama niż opinia 
Wg mnie wszystkie auta są mało awaryjne – trzeba tylko o nie dbać wg staropolskiego przysłowia "jak dbasz tak masz"
Fakt jest faktem, że o benzyniaka trzeba mniej dbać i się na nim znać niż na klekocie.
Wg mnie wszystkie auta są mało awaryjne – trzeba tylko o nie dbać wg staropolskiego przysłowia "jak dbasz tak masz"
Fakt jest faktem, że o benzyniaka trzeba mniej dbać i się na nim znać niż na klekocie.
grzenios napisał(a):ogólnie mazdunia 6 jest jednym z lepszych aut średniej klasy, ale chyba jednak benzynowa jednostka jest duzo mniej awaryjna i łatwiejsza do znalezienia z "normalnym" przebiegiem niż diesel...
udało mi się ściągnąć dwie sztuki (nie sprowadzam tylko jeżdże bezpośrednio z klientem) i przymierzam się do trzeciej, na razie na liczniku mam diesla, którego moja klientka zatarła po dwóch latach użykowania zatarła :–( i benzyniaka 1,8 który dla mnie był za słaby ale dla aktualnego użytkownika to super jednostka a autko jest totalnie bezawaryjne...
polecam auta szczególnie z niemieckich autoryzowanych serwisów, najlepiej oczywiście mazdy z pełną historią bez żadnych okazyjnych cenowo igiełek a na pewno sie nie zawiedziecie tym modelem!
Mam teraz na celowniku wersję 2,0 benzyna – co powiecie o tym motorze?
Chyba jeździłeś mało którym samochodem klasy średniej z tego okresu.
Psioczycie na francuskie samochody. Czterystasiódemka bije M6 pod wieloma względami.
Hubix napisał(a):Czterystasiódemka bije M6 pod wieloma względami.
Mówiłeś już to wielokrotnie. Nie rozumiem tylko czemu nie masz tego 407 ?
BTW:
http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/
http://www.autocentrum.pl/oceny/peugeot/407/
Aha. Nie mam nic przeciwko francuzom (No moze poza Renault
Ostatnio edytowano 18 sty 2011, 14:08 przez bieski, łącznie edytowano 1 raz
Hubix napisał(a):Psioczycie na francuskie samochody.
Ja nie psiocze. Jestem tego samego zdania jeżeli chodzi o wygode we francuzach. Przy projektowaniu M6 nikt nie pomyślał o wygłuszeniu od kół. Czego nie można powiedzieć o innych markach.
Arek_78 napisał(a):Brzmi to bardziej jak reklama niż opinia
Wg mnie wszystkie auta są mało awaryjne – trzeba tylko o nie dbać wg staropolskiego przysłowia "jak dbasz tak masz"
Fakt jest faktem, że o benzyniaka trzeba mniej dbać i się na nim znać niż na klekocie.
hehe nie musze się reklamować... szczególnie w ten sposób
jakoś nie ufam mazdoskiemu dieslowi – szczególnie w porównaniu z niemieckim np 1,9tdi
chciałem tylko info czy ogólnie polecacie 2,0 benzyniaka?
kolego HUBIX
myśle że jeździłem większością aut z tego okresu w tej klasie – duzo osób właśnie na klasę średnią sie decyduje :–) oczywiście np passat jest fajniej w środku wykonany a peugeot lepiej wyciszony a laguna bardziej komfortowa ale mówiąc szczerze najlepiej łączy w sobie poszczególne cechy z niezawodnością właśnie mazda 6 :–) moje zdanie
- Od: 18 sty 2011, 12:52
- Posty: 5
grzenios napisał(a):chciałem tylko info czy ogólnie polecacie 2,0 benzyniaka?
Tak, to chyba najbardziej udana jednostka w tym modelu.
grzenios napisał(a):czy ogólnie polecacie 2,0 benzyniaka?
Zdecydowanie polecamy, i ja zdecydowanie odradzam silnik 1.8 – ma wszystkie wady/zalety motoru 2.0 a zdecydowanie brakuje mu "dołu" Jak jeździsz w jedną osobę to jeszcze luzik, ale z kpl. pasażerów jest kiszka. Noo.. zdecydowanie
witam wszystkich
przeglądam to forum dość często i aż nie chce mi się wierzyć że samochód z tego okresu może być tak słabo wyciszony, czy ktoś mógłby porównać wyciszenie mazdy 6 citd po liftingu np. do passata b5, czy opla vectry
przeglądam to forum dość często i aż nie chce mi się wierzyć że samochód z tego okresu może być tak słabo wyciszony, czy ktoś mógłby porównać wyciszenie mazdy 6 citd po liftingu np. do passata b5, czy opla vectry
- Od: 2 sty 2010, 18:20
- Posty: 6
- Skąd: płońsk
- Auto: mazda323f 1.6 2001r.
Jakbyś włożył do M6 silnik od malucha to było by podobnie głośno 
Passat B5 o 70% jest lepiej wyciszony – biorąc pod uwagę odgłosy z kół. Vectra wypada gorzej od Passata, ale lepiej od M6.
Japończyki sprzedając w tamtych latach tak kiepsko wygłuszone auto powinni się zapaść pod ziemię ze wstydu.
Passat B5 o 70% jest lepiej wyciszony – biorąc pod uwagę odgłosy z kół. Vectra wypada gorzej od Passata, ale lepiej od M6.
Japończyki sprzedając w tamtych latach tak kiepsko wygłuszone auto powinni się zapaść pod ziemię ze wstydu.
Arek_78 napisał(a):Passat B5 o 70% jest lepiej wyciszony
jak to wyliczyłeś?
artur323-a1 napisał(a):nie chce mi się wierzyć że samochód z tego okresu może być tak słabo wyciszony
A nie prościej się po prostu przejechać takim autem żeby na własne uszy to sprawdzić?
artur323-a1 napisał(a):czy ktoś mógłby porównać wyciszenie mazdy 6 citd po liftingu np. do passata b5, czy opla vectry
Mam przedlifta ale ostatnio miałem okazje jechać poliftem i różnicy nie ma wielkiej.
Natomiast jeśli chodzi o wyciszenie Vectry ( chdzi o B w C zapewne gożej nie bedzie) to jest to poprostu przepaść


Natomiast Passat jest bezapelacyjnie poza zasięgiem rywali

- Od: 6 paź 2010, 20:59
- Posty: 73
- Skąd: okolice Raciborza
- Auto: M6 '04 diesel 136KM Kombi
Grzyby napisał(a):jak to wyliczyłeś?
Na oko i uszy
Mam Paska poliftowego w rodzinie, często nim też jeżdżę. Niestety te 70% to minimum bo na pewno przy dokładniejszych pomiarach będzie więcej.
To może rzut oka na testy porównawcze?
Nie wiem – niech mi ktoś to pokaże na danych głośności (dB) z testów bo ucho ludzkie różnie może to odbierać.
Nie wiem – niech mi ktoś to pokaże na danych głośności (dB) z testów bo ucho ludzkie różnie może to odbierać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6