Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez Yapa » 27 lut 2010, 14:27

Ranking TUV dla aut 4 i 5 letnich – Mazda 6 na 30 miejscu (a np. Avensis na 2 ), 6 i 7 letnie – Mazda 6 miejsce 29 ( np. Avensis 15 ). Niestety , ale nie jest tak różowo....
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez Stivi » 27 lut 2010, 15:11

Jest duzo samochodow co bija Mazde,czego to sie spodziewac ale fakt moglo byc lepiej.
Stivi
 

Postprzez Maciej Loret » 27 lut 2010, 17:01

Yapa napisał(a):Ranking TUV dla aut 4 i 5 letnich – Mazda 6 na 30 miejscu (a np. Avensis na 2 ), 6 i 7 letnie – Mazda 6 miejsce 29 ( np. Avensis 15 ). Niestety , ale nie jest tak różowo....


No nie jest... Ciekawe jak to by wyglądało, gdyby było rozróżnienie na silniki benzynowe i diesla?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez krzych » 27 lut 2010, 20:20

Maciej Loret napisał(a):
Yapa napisał(a):Ranking TUV dla aut 4 i 5 letnich – Mazda 6 na 30 miejscu (a np. Avensis na 2 ), 6 i 7 letnie – Mazda 6 miejsce 29 ( np. Avensis 15 ). Niestety , ale nie jest tak różowo....


No nie jest... Ciekawe jak to by wyglądało, gdyby było rozróżnienie na silniki benzynowe i diesla?

Testy pewnie i tak na benzynie robili, nie liczylbym na zmiane wyniku zbyt dramatyczna :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Maciej Loret » 28 lut 2010, 00:16

krzych napisał(a):Testy pewnie i tak na benzynie robili, nie liczylbym na zmiane wyniku zbyt dramatyczna :)


Żadnych "testów" nie robili... Trzeba doczytać... ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez krzych » 28 lut 2010, 18:37

Eee, my fault – bylby link to pewnie bym kliknal ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez FIFTY » 1 mar 2010, 17:49

We wrzesniu nabylem M6 z 2003r., w wersji Hatch, 2.0 benzyna.
Jak narqazie jestem zadowolony.
jedyne co kmnie dobijalo, to skrzypienie plastikow przy szybie i z tylu na polce, glownie podczas wiekszych mrozow.
reszta bez zastrzezen
Początkujący
 
Od: 22 lip 2009, 12:47
Posty: 20
Skąd: OLSZTYN
Auto: M6 – 2,0b, hatch, `03

Postprzez chinol » 12 mar 2010, 16:35

Ello. Pozwolę sobie też wyrazić swoją opinię. Nabyłem Mazdę 6 z 2004 roku 1,8 benzin GG i nie mam najmniejszych zastrzeżeń jak narazie do auta. Sprawuje się wyśmienicie a i mrozy nie były groźne ponieważ mazda zawsze bez problemu odpalała i nic mi nie skrzypało oraz nie zamarzło wręcz żadnych problemów. Jedyne co mnie troszkę irytuje to rozbudowa audio. Nie posiadam niestety zestawu Bose ( a taki wystarczyłby mi już) i bez drastycznych zmian (konsola środkowa) ani wydatku paru ładnych stówek niestety się nie obejdzie. Tak poza tym wszystko wporządku. Pozdro...
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 13:47
Posty: 126
Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic

Postprzez nikam » 13 mar 2010, 23:42

ja rozważam sprzedaż swojej Ślicznotki... 2004 kupiona w Polsce, 2.0 benzyna, czarna skóra bez xeno.

Żona mówi nie sprzedawaj, ale myślę nad większą ;)

510 299 666
Początkujący
 
Od: 13 mar 2010, 23:11
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: 6.2.0-kombi-2004

Postprzez krzych » 13 mar 2010, 23:44

nikam napisał(a):ja rozważam sprzedaż swojej Ślicznotki... 2004 kupiona w Polsce, 2.0 benzyna, czarna skóra bez xeno.

Żona mówi nie sprzedawaj, ale myślę nad większą ;)

510 299 666

Wieksza niz M6? To co, autobus? :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez nikam » 13 mar 2010, 23:47

prawie ;)
Początkujący
 
Od: 13 mar 2010, 23:11
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: 6.2.0-kombi-2004

Postprzez nikam » 13 mar 2010, 23:49

mogę stanąć zaraz w obliczu 3-ech fotelików... a wtedy zostaje tylko... fujjj ;)
Początkujący
 
Od: 13 mar 2010, 23:11
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: 6.2.0-kombi-2004

Postprzez krzych » 13 mar 2010, 23:51

nikam napisał(a):mogę stanąć zaraz w obliczu 3-ech fotelików... a wtedy zostaje tylko... fujjj ;)

A to przepraszam, gratuluje zarazem :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez nikam » 13 mar 2010, 23:57

nie dziękuję :D
Początkujący
 
Od: 13 mar 2010, 23:11
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: 6.2.0-kombi-2004

Postprzez KDZ78 » 14 mar 2010, 10:43

Witam.
Mam Mitsubishi Colt od kilku lat. Przejechałem nim jakieś 110kkm i nie mam powodów do narzekań. No może po za tym,że jest za mały bo jednak 4 osoby. Rozglądanie się na ulicy (nie ukrywam,że tylko za japończykami) przyniosło efekty w postaci zainteresowania M6 między innymi. Jednak te wszystkie komentarze nie napawają optymistycznie. Chciałem podziękować Wam Panowie za te wszystkie posty. Czas wnikliwiej przyjrzeć się Accordowi, później może coś od toyoty, może Lexus IS200, a może powrót do Mitsubishi i Galant... Dylematy... Jeszcze raz wielkie dzięki i życzę powodzenia.
KDZ78
 

Postprzez rymko » 19 mar 2010, 13:21

Człowieku, większość problemów na tym forum to sprawy powypadkowe. To generalnie bezawaryjny samochód i tani w utrzymaniu pod warunkiem, że nie kupisz grata.
A z gratami to już tak jest, , że zawsze coś wyskoczy. Nie zniechęcaj się . Takie wady jak skrzypiące podszybie są do usunięcia w 10 minut, a innych "wad" po prostu brak.
Generalnie wszystkie nowe samochody schodzą na psy, zbyt szybko je wprowadzają i faszerują bajerami, a potem oszczędzają na czym się da by utrzymać cenę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez krzych » 19 mar 2010, 13:28

rymko napisał(a):Człowieku, większość problemów na tym forum to sprawy powypadkowe.

Ale Ci sie pier.... :> Ekspert od Mazd widze.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Tobo » 19 mar 2010, 16:52

rymko napisał(a):Człowieku, większość problemów na tym forum to sprawy powypadkowe. To generalnie bezawaryjny samochód i tani w utrzymaniu pod warunkiem, że nie kupisz grata.
A z gratami to już tak jest, , że zawsze coś wyskoczy. Nie zniechęcaj się . Takie wady jak skrzypiące podszybie są do usunięcia w 10 minut, a innych "wad" po prostu brak.
Generalnie wszystkie nowe samochody schodzą na psy, zbyt szybko je wprowadzają i faszerują bajerami, a potem oszczędzają na czym się da by utrzymać cenę.


Cóż za błyskotliwa opinia.

rymko napisał(a):tani w utrzymaniu pod warunkiem, że nie kupisz grata


Tani w utrzymaniu powiadasz? Szczególnie części są super tanie!
Nie wydaje mi się, żebym kupił grata, a wymiana rozrządu, to nie była tania impreza.

rymko napisał(a):Takie wady jak skrzypiące podszybie są do usunięcia w 10 minut


Zdradź mi tą tajemnicę jak tą cholerną deskę uciszyć wodzu. 10 min czasu to zawsze znajdę.

rymko napisał(a):a innych "wad" po prostu brak


Ja jednak widzę w tym samochodzie DUŻO więcej wad viewtopic.php?f=60&t=11203&start=940#p1604925
Pozdrawiam
Tobo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2009, 09:30
Posty: 171
Skąd: Sosnowiec
Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM

Postprzez rymko » 20 mar 2010, 19:00

O jakich częściach piszesz !!! – konkretnie, bo nie zauważyłem ogromnych różnic w cenach części markowych producentów.
Jeżdżę mazdami od 1994 roku – 1993-1.8l 1996-2.5l 2007-2.3l, więc mam porównanie co do wykonania, jakości i trwałości . Samochody kupowałem z niewielkim udokumentowanym książką przebiegiem, najstarszy był trzyletni.
Tą pierwszą sprzedałem na taksówkę, została zagazowana i dopiero w zeszłym roku poszła na emeryturkę przy przebiegu – 780 tys. km – bez remontu silnika – benzyna.
Wersja 1996 -2.5 dalej w stanie idealnym – bezawaryjna. Wymiana paska, rolek i napinacza hydraulicznego kosztowała mnie 1100 pln – w serwisie – to nie jest nawet stówa rocznie. Gówniane chińskie zamienniki potrafią paść po dwóch tygodniach użytkowania, więc jak pożałujesz na części , to dopłacisz mechanikom
W jakim samochodzie zrobisz tanio rozrząd ??? – chyba , że w garażu.
Przy każdej normalnej wymianie paska wymieniasz też rolki, napinacze i u byle majstra tego nie zrobisz, bo szybko zapłacisz awarią. Gdzieś tu na forum widziałem fakturę z Germanii, z wymiany rozrządu, gdzie wymienili sam pasek posting.php?mode=reply&f=60&t=11203#. Ja mam wersję benzyna, z łańcuszkiem, więc w ogóle w tym samochodzie nie ma tematu.
A deska ???
Kupujesz kawałek ciemnego filcu grubości ok 0.8- 1cm lub sklejasz dwa cienkie. Odcinasz pasek szerokości 1 cm i dzielisz na odcinki 1,5 cm. Wpychasz drewienkiem lub śrubokrętem wycięte kawałeczki filcu między plastik podszybia i plastik kokpitu – na plastiku podszybia, trochę głębiej jest gąbczasta uszczelka, ale nie trzeba za nią przepychać. Filc musisz wepchnąć w miarę symetrycznie na całej długości – ja zużyłem 5 kawałeczków filcu na podszybie, ale można włożyć więcej. Ponadto można profilaktycznie włożyć po dwa kawałeczki na boczki plastiku kokpitu.
To nawet nie 10 minut.
U mnie trzeszczało tylko w jednym miejscu , na samym środku i to na dużych nierównościach, ale włożenie w to miejsce jednego kawałka filcu spowodowało trzeszczenie w innym miejscu, więc trzeba wkładać na całej długości.
Co do twoich Tobo wymagań wyposażeniowych to ci powiem, że w cenie syrenki chciałeś mercedesa, a wyszła mazda .
Mazda słynie z trwałości , a nie gadżeciarstwa. Ja też nie mam wielu bajerów , bo wersja amerykańska, jak i poprzednia, ale utrzymanie tego samochodu to wielkie g .. w porównaniu do innych marek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez krzych » 20 mar 2010, 19:26

rymko napisał(a):A deska ???
Kupujesz kawałek ciemnego filcu grubości ok 0.8- 1cm lub sklejasz dwa cienkie. Odcinasz pasek szerokości 1 cm i dzielisz na odcinki 1,5 cm. Wpychasz drewienkiem lub śrubokrętem wycięte kawałeczki filcu między plastik podszybia i plastik kokpitu – na plastiku podszybia, trochę głębiej jest gąbczasta uszczelka, ale nie trzeba za nią przepychać. Filc musisz wepchnąć w miarę symetrycznie na całej długości – ja zużyłem 5 kawałeczków filcu na podszybie, ale można włożyć więcej. Ponadto można profilaktycznie włożyć po dwa kawałeczki na boczki plastiku kokpitu.
To nawet nie 10 minut.
U mnie trzeszczało tylko w jednym miejscu , na samym środku i to na dużych nierównościach, ale włożenie w to miejsce jednego kawałka filcu spowodowało trzeszczenie w innym miejscu, więc trzeba wkładać na całej długości.
Co do twoich Tobo wymagań wyposażeniowych to ci powiem, że w cenie syrenki chciałeś mercedesa, a wyszła mazda .
Mazda słynie z trwałości , a nie gadżeciarstwa. Ja też nie mam wielu bajerów , bo wersja amerykańska, jak i poprzednia, ale utrzymanie tego samochodu to wielkie g .. w porównaniu do innych marek.

Tjaaa, i to sie nazywa "profesjonalnie" nie "u byle majstra". Filcem to sie zatykalo dziury w STARze, a nie w japonskim nowoczesnym samochodzie.

I dobrze to ujales – Mazda reklamuje sie jak Mercedes, ze niby wielkie "Zoom-zoom", a masz co kupiles. "Mazda slynie z trwalosci" – chyba desek rozdzielczych...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6