Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez Summit » 10 mar 2008, 23:17

Sorki, a ile masz wzrostu? Ja tam nie mam problemów. Ale ja to przykurcz jestem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Myjk » 10 mar 2008, 23:30

Summit napisał(a):Sorki, a ile masz wzrostu? Ja tam nie mam problemów. Ale ja to przykurcz jestem.

186 i jeżdżę zazwyczaj wzwodzie :) znaczy nie lubię leżeć i się garbić...
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Pawnik » 10 mar 2008, 23:32

Yapa napisał(a):Polecam nowy "Auto Świat"– test mazdeczki 1.8 w kat. używane

Tak, Jaksa zrypał strasznie diesle <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez mcbeth » 11 mar 2008, 09:44

Myjk napisał(a):186 i jeżdżę zazwyczaj wzwodzie znaczy nie lubię leżeć i się garbić...

Dziwne. Jestem tego samego wzrostu i nie mam żadnych problemów z ustawieniem tego lusterka. Fotel mam nawet podniesiony i to sporo. Sprawdź, czy nie pomieszałeś trybu 'nocnego' lusterka z 'dziennym'.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez domin1979 » 11 mar 2008, 10:10

mcbeth napisał(a):Sprawdź, czy nie pomieszałeś trybu 'nocnego' lusterka z 'dziennym'.

Dokładnie to miałem napisać :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez martinpl » 11 mar 2008, 10:43

ja mierze ponad 190cm wzrostu i nie mam problemu z lusterkiem wstecznym :) i ruchome u mnie sa oba (dwa) przeguby w lusterku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2005, 14:08
Posty: 298 (0/3)
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez magicadm » 11 mar 2008, 11:08

Pawnik napisał(a): Jaksa zrypał strasznie diesle

Raczej w sposób "politycznie poprawny" wyraził opinię na temat tego co się może stać (i dzieje niestety) z tymi silnikami... :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Myjk » 11 mar 2008, 11:17

domin1979 napisał(a):
mcbeth napisał(a):Sprawdź, czy nie pomieszałeś trybu 'nocnego' lusterka z 'dziennym'.

Dokładnie to miałem napisać :)

No właśnie to też już sprawdzałem. Dzienny to jest jak dinks jest "schowany"?
Mnie się dobrze reguluje jak "dinks" mi sterczy w dół, ale wtedy po przełączeniu
widzę siedzenia, a powinno być widać sufit IMHO...
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez domin1979 » 11 mar 2008, 11:22

Myjk napisał(a): Dzienny to jest jak dinks jest "schowany"?

Z tego co pamiętam w kierunku do siebie jest tryb dzienny, a od siebie nocny.
Chyba zresztą w każdym aucie tak jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez sztymbr » 11 mar 2008, 12:02

To generalna zasada, ze w trybie nocnym powinno byc widac sufit. To chyba wszystko przez to zeby po przelaczeniu lusterka w nocy nie walic odbitym swiatlem pasazerom z tylu po oczach (jak sa niscy).
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 mar 2008, 13:37
Posty: 25
Auto: M6 2.0 TS

Postprzez Myjk » 11 mar 2008, 12:09

sztymbr napisał(a):To generalna zasada, ze w trybie nocnym powinno byc widac sufit. To chyba wszystko przez to zeby po przelaczeniu lusterka w nocy nie walic odbitym swiatlem pasazerom z tylu po oczach (jak sa niscy).

No więc właśnie też tak uważam, a u mnie w ten sposób nie da się poprawnie wyregulować lusterka. :(
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grzyby » 11 mar 2008, 12:35

Myjk napisał(a):nie da się poprawnie wyregulować lusterka.

Kombinuj na tych przegubach. W 626 po wymianie szyby (lusterko klejone do szyby jak w M6) miałem identyczny problem. Już podejrzewałem że w złym miejscu je przykleili a okazało się że te 2 przeguby były przestawione. I chwilę mi zeszło zanim zdecydowałem się na mocne ruszenie nimi. I EUREKA <jupi>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sztymbr » 11 mar 2008, 13:07

mcbeth napisał(a):Chyba trochę przesadzasz. Musieliby chyba leżeć na kanapie oczko .


Mowie ze slyszalem o takiej generalnej zasadzie do wszystkich aut... Jest roznie w roznych :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 mar 2008, 13:37
Posty: 25
Auto: M6 2.0 TS

Postprzez Dortann » 11 mar 2008, 14:52

Ja mam 192cm i nie rozumiem problemów z lusterkiem wstecznym.
Madzia i Misiek to zgrana para.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2007, 16:03
Posty: 237
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 diesel kombi

Postprzez Krzysztof.W » 12 mar 2008, 22:25

U mnie też lusterko OK, ale dzisiaj zauważyłem, że moja M6 nie jest czystą japonką, kluczyk został skalany napisem Made in China. Mam nadzieję, że tylko kluczyk;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2008, 13:10
Posty: 9
Skąd: Katowice
Auto: M6 '07 120 PS kombi

Postprzez Pawnik » 12 mar 2008, 23:12

Krzysztof.W napisał(a):U mnie też lusterko OK, ale dzisiaj zauważyłem, że moja M6 nie jest czystą japonką, kluczyk został skalany napisem Made in China. Mam nadzieję, że tylko kluczyk;)

Lampy są natomiast z Malezji ( zresztą b. dobre moim zdaniem )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Mali » 13 mar 2008, 00:34

Również zauważyłem różnice w jakości materiału po lewej i po prawej stronie deski. Nie wypada tak oszczędzać :|
Mam również pytanie co do silnika: Czy 140km/330NM to identyczny silnik jak w Mondeo, tyle że bez overbosta ??

P.S. Mazda raczej będzie montowała co jej Ford podsunie, czyli 2.2 165km 400NM- mogę się mylić ;)
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Myjk » 14 mar 2008, 15:59

A ja mam kontrolkę spryskiwacza, trala la hahaha
Tylko czemu ona świci przy ruszaniu i gaśnie przy hamowaniu? :]
Zbyt czuły pływaczek zamontowali chyba.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grzyby » 14 mar 2008, 16:04

Myjk napisał(a):Tylko czemu ona świci przy ruszaniu i gaśnie przy hamowaniu?

może mało płynu? Z rezerwą paliwa masz przecież identycznie :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Karwoś » 14 mar 2008, 18:36

A u mnie działą prawidłowo – zapala się i gaśnie w rytm dolewanego płynu :D
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6