Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Myjk napisał(a):186 i jeżdżę zazwyczaj wzwodzie znaczy nie lubię leżeć i się garbić...
Dziwne. Jestem tego samego wzrostu i nie mam żadnych problemów z ustawieniem tego lusterka. Fotel mam nawet podniesiony i to sporo. Sprawdź, czy nie pomieszałeś trybu 'nocnego' lusterka z 'dziennym'.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Pawnik napisał(a): Jaksa zrypał strasznie diesle
Raczej w sposób "politycznie poprawny" wyraził opinię na temat tego co się może stać (i dzieje niestety) z tymi silnikami...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
domin1979 napisał(a):mcbeth napisał(a):Sprawdź, czy nie pomieszałeś trybu 'nocnego' lusterka z 'dziennym'.
Dokładnie to miałem napisać
No właśnie to też już sprawdzałem. Dzienny to jest jak dinks jest "schowany"?
Mnie się dobrze reguluje jak "dinks" mi sterczy w dół, ale wtedy po przełączeniu
widzę siedzenia, a powinno być widać sufit IMHO...
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a): Dzienny to jest jak dinks jest "schowany"?
Z tego co pamiętam w kierunku do siebie jest tryb dzienny, a od siebie nocny.
Chyba zresztą w każdym aucie tak jest.
sztymbr napisał(a):To generalna zasada, ze w trybie nocnym powinno byc widac sufit. To chyba wszystko przez to zeby po przelaczeniu lusterka w nocy nie walic odbitym swiatlem pasazerom z tylu po oczach (jak sa niscy).
No więc właśnie też tak uważam, a u mnie w ten sposób nie da się poprawnie wyregulować lusterka.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):nie da się poprawnie wyregulować lusterka.
Kombinuj na tych przegubach. W 626 po wymianie szyby (lusterko klejone do szyby jak w M6) miałem identyczny problem. Już podejrzewałem że w złym miejscu je przykleili a okazało się że te 2 przeguby były przestawione. I chwilę mi zeszło zanim zdecydowałem się na mocne ruszenie nimi. I EUREKA

U mnie też lusterko OK, ale dzisiaj zauważyłem, że moja M6 nie jest czystą japonką, kluczyk został skalany napisem Made in China. Mam nadzieję, że tylko kluczyk;)
- Od: 20 lut 2008, 13:10
- Posty: 9
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '07 120 PS kombi
Krzysztof.W napisał(a):U mnie też lusterko OK, ale dzisiaj zauważyłem, że moja M6 nie jest czystą japonką, kluczyk został skalany napisem Made in China. Mam nadzieję, że tylko kluczyk;)
Lampy są natomiast z Malezji ( zresztą b. dobre moim zdaniem )
Również zauważyłem różnice w jakości materiału po lewej i po prawej stronie deski. Nie wypada tak oszczędzać
Mam również pytanie co do silnika: Czy 140km/330NM to identyczny silnik jak w Mondeo, tyle że bez overbosta
P.S. Mazda raczej będzie montowała co jej Ford podsunie, czyli 2.2 165km 400NM- mogę się mylić
Mam również pytanie co do silnika: Czy 140km/330NM to identyczny silnik jak w Mondeo, tyle że bez overbosta
P.S. Mazda raczej będzie montowała co jej Ford podsunie, czyli 2.2 165km 400NM- mogę się mylić
- Od: 3 sty 2008, 21:29
- Posty: 53
Myjk napisał(a):Tylko czemu ona świci przy ruszaniu i gaśnie przy hamowaniu?
może mało płynu? Z rezerwą paliwa masz przecież identycznie
A u mnie działą prawidłowo – zapala się i gaśnie w rytm dolewanego płynu 
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6