Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez Mandey » 11 sie 2013, 22:15

mmarcis4 napisał(a):Panowie czy montował ktoś u siebie Hid-y w M6?Jeśli tak to czy polecacie,jak się sprawują i jaka firma.

Jasne, że montowali. Jedne lepsze, inni słabsze. Ja miałem takie i takie i mogę Ci śmiało polecić takie. Wcześniej jeździłem na analogach to zaraz sie posypały przetwornice. Na tych prawie rok jeżdżę i nie wymieniłem nawet żarnika. Wszystko cyfrowe, bez zakłóceń. Po zamontowaniu jedź sobie do jakiegoś gościa, który Ci ustawi reflektory i życzę miłej jazdy w nocy :)

P.S. mogę Ci polecić 6000K, na których ja jeżdżę i niebiescy się do nich nie doczepili. Wyglądają ładnie, ale nie jak dresowe BMW. Co prawda cały zestaw kompletowałem osobno, ale znalazłem Ci już taki bez kombinacji. Do Madzi naturalnie H1 :)

P.S.2 kwestię legalności pozostawiam bez komentarza. To każdego indywidualna sprawa. A tych co muszą mieć wszystko w ch*j legal mam powyżej uszu... :|
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez mmarcis4 » 11 sie 2013, 22:37

Kolego " Mandey" dzięki za konkretną odp.Takich ludzi więcej życzył bym sobie i innym na tym forum,a ostatnie zdanie "
Mandey napisał(a):A tych co muszą mieć wszystko w ch*j legal mam powyżej uszu...
popieram w 100%.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez zemoj » 11 sie 2013, 22:52

lukste87 napisał(a):lepiej kupic zestaw naprawczy i zrobic samemu czy kupic
nowe moze ktos cos podpowie
albo to przerabial

Przerabiałem ten problem. Regeneracja zacisków przy pomocy zestawu naprawczego (komplet uszczelek + tłoczki) załatwiła sprawę. Do dzisiaj wszystko pracuje jak trzeba. Koszt części ok. 80zł na koło jak dobrze pamiętam.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez marcinosMZKS » 13 sie 2013, 21:53

Witam gdzie w Mazdzie 6, 2,3 benz, 2002r znajduje sie korek spustowy oleju oraz filtr oleju. Ma ktoś jakąś fotkę?

Czy trzeba zalewac filtr olejem czy wlewamy tylko do silnika ?
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2012, 20:48
Posty: 45
Skąd: Głogów
Auto: Mazda 6, 2002r, silnik 2,3

Postprzez Barteq0014 » 13 sie 2013, 22:11

Witam,
Szybkie pytanko.
Czy mazda po 2006r miała książkę serwisową, czy tylko w komputerze aso DSR, a może to i to ?

pozdr.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez matthies » 13 sie 2013, 22:46

marcinosMZKS napisał(a):korek spustowy oleju oraz filtr oleju

musisz odkręcić osłony pod silnikiem, wtedy samo ukaże się twoim oczom. Filtra raczej zalewać nie trzeba, ale warto go lekko przesmarować nową oliwą.

Po 2006 może nie być książki, wtedy wszystko w DSR, właściciel może ewentualnie posiadać wydruki z przeglądów, ale na książkę bym nie liczył.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Barteq0014 » 13 sie 2013, 23:03

Ok dzięki :) , więc cytuje co się dowiedziałem – będzie dla innych:
Marianek napisał(a):do 1 lipca 2006 mialy papierowa a po 1 lipca juz DSR. W czesniejsze byly dopisywane na zycznie wlasciciela. W takim wypadku znajdzie sie odpowiedni dopisek na samym dole wydruku.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez KonradGar » 14 sie 2013, 07:34

Witam serdecznie,

W piątek przytargałem z zachodu swoją pierwszą Madzie. 6 rocznik 2003, przebieg 108 tys udowodniony na wszystkie możliwe sposoby. 2.0 benzyna. Moje pytanie do was, otóż nie jestem wstanie dojrzeć jakim płynem do chłodnicy Madzia była zalana (nie wiem czy poziom tak niski czy może to normalne). Co radzicie? Dolewka czy może całkowita wymiana? Co dolewać? Na co wymienić?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam Konrad :)
KonradGar
 

Postprzez dobrzyn22 » 14 sie 2013, 10:26

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5231 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Elmerwawa » 14 sie 2013, 14:55

Panowie potrzebuje pomocy w odczytaniu co oznaczają błędy:
Moduł ABS: C1119, U2516
Power Control : B1802, P0321
o ile o C1119 było coś na forum, to reszty za cholerę nie mogę znaleźć.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez Shaarky » 15 sie 2013, 10:05

Może ktoś po krótce wyjaśnić jak działa tryb ECO w A/C?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez dobrzyn22 » 15 sie 2013, 10:13

po krótce – załącza się rzadziej niż normalny tryb A/C.

Wszystko było całkiem niedawno dobrze wyjaśniane w jednym z wątków o klimie i tam zapraszam <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5231 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez marko11166 » 15 sie 2013, 10:49

Czy zna ktoś może rozmiar spinek tapicerki drzwi tych co na dołączonym zdjęciu, bo nie wiem jaki rozmiar dokupić a na pewno będzie potrzebne mi kilka sztuk jak będę zdejmował tapicerkę z drzwi <płacze>
Załączniki
ux_a12081000ux0056_ux_g02.jpg
Początkujący
 
Od: 12 lut 2013, 22:51
Posty: 26
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003

Postprzez CLAU » 15 sie 2013, 13:46

Ja kupiłem podobne spinki, około 100 szt – dokładnie takie:

Obrazek

I są ciaśniejsze i mocniej trzymają niż oryginalne.


Tu masz takie jak są fabrycznie:
http://www.ebay.com/itm/NEW-25ct-OEM-Tr ... e2&vxp=mtr

I wymiary:

Top Head Diameter: 13mm
Middle Head Diameter: 16mm
Bottom Head Diameter: 18mm
Stem Length: 13mm
Stem Diameter: 9mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez marko11166 » 15 sie 2013, 14:30

Dzięki właśnie chodziło mi o te 2 wymiary :)
Top Head Diameter: 13mm
Stem Diameter: 9mm
Początkujący
 
Od: 12 lut 2013, 22:51
Posty: 26
Skąd: Irlandia
Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003

Postprzez PanPrezes » 16 sie 2013, 10:49

Witam stałem się posiadaczem Mazdy 6 z 2 litrowym benzynowym silnikiem. Z tego co się dowiedziałem to jest tam łańcuch a nie pasek. Jako że jestem laikiem, to chciałem zapytać czy w mojej madzi trzeba coś z rozrządem robić, wymieniać?
Początkujący
 
Od: 16 sie 2013, 10:41
Posty: 4
Auto: Mazda 6 Exclusive 2002
2.0B 141KM DOHC 16V

Postprzez grygory » 16 sie 2013, 13:22

hejka, takie szybkie pytanie, czy do GY podejdzie zdemontowany hak holowniczy z Mazdy 5 ? czy ktoś się na tym zna ? z góry dzięki.
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2013, 11:59
Posty: 47 (0/1)
Skąd: Świerklany
Auto: GY Mazda 6 Sport Wagon 2003 2.0 136KM RF-5C

Postprzez grabekart » 16 sie 2013, 13:46

PanPrezes napisał(a):Witam stałem się posiadaczem Mazdy 6 z 2 litrowym benzynowym silnikiem. Z tego co się dowiedziałem to jest tam łańcuch a nie pasek. Jako że jestem laikiem, to chciałem zapytać czy w mojej madzi trzeba coś z rozrządem robić, wymieniać?

Na innym forum znalazłem taki wpis, z którym się w 100% zgadzam: "W benzynowych wersjach Mazdy 6 (czy to np. 1.8 czy we wspominanym tu 2.0) zastosowany jest łańcuch rozrządu. Odpada wiec tu okresowa wymiana paska – bo go zwyczajnie nie ma. Jeśli silnik pracuje prawidłowo, łańcuch nie jest uszkodzony mechanicznie i podczas pracy nie hałasuje to nie musisz się przejmować jego wymianą co ileś tam kilometrów." Oczywiście zależy to też od przebiegu auta, jeśli nawet nic nie hałasuje to moim zdaniem przy przebiegu około 300 tys wypadało by sprawdzić jego stan (napinacz itp).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2012, 20:43
Posty: 69 (0/1)
Skąd: Kulesze K./Wysokie Maz.
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 benz. 141 KM, 2002r.

Postprzez PanPrezes » 16 sie 2013, 15:11

@grabekart
Dzięki. Auto ma 128 tysięcy przebiegu, nie wiem na ile jest to prawda, ale jest od pierwszego właściciela z niemiec. W książce serwisowej jest wymiana oleju przy 100 tysiącach na 5W30 i jest to ostatni wpis. Stan auto też raczej sugeruje, że może być to rzeczywisty przebieg. Chodzi bardzo cicho, żadnych podejrzanych dźwięków.
Ale raczej dam do sprawdzenia żeby spać spokojnie :P Dzięki jeszcze raz.
Początkujący
 
Od: 16 sie 2013, 10:41
Posty: 4
Auto: Mazda 6 Exclusive 2002
2.0B 141KM DOHC 16V

Postprzez siemek55 » 16 sie 2013, 22:08

PanPrezes napisał(a):@grabekart
Dzięki. Auto ma 128 tysięcy przebiegu, nie wiem na ile jest to prawda, ale jest od pierwszego właściciela z niemiec. W książce serwisowej jest wymiana oleju przy 100 tysiącach na 5W30 i jest to ostatni wpis. Stan auto też raczej sugeruje, że może być to rzeczywisty przebieg. Chodzi bardzo cicho, żadnych podejrzanych dźwięków.
Ale raczej dam do sprawdzenia żeby spać spokojnie :P Dzięki jeszcze raz.

Raczej "martwiłbym" się regulacją luzów na zaworach. Ale to przy przebiegu około 200-250kkm. Chyba że planujesz LPG. Wtedy pomyśl o tym nieco wcześniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6