Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez rdy » 23 maja 2013, 22:32

Nowa 4500zł
Używka sensowna +350zł
Naprawa 100-1000zł
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez grabekart » 23 maja 2013, 22:49

A jaki jest koszt min/max naprawy/wymiany?


Zależy co padło. U mnie środek był OK to wymiana zewnętrznego łożyska +sprzęgiełko rolka itp 350zł w Białymstoku. 2 godziny i sprężarka jak nowa i z wyglądu i z działania. Polecam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2012, 20:43
Posty: 69 (0/1)
Skąd: Kulesze K./Wysokie Maz.
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 benz. 141 KM, 2002r.

Postprzez dobrzyn22 » 24 maja 2013, 09:31

i to są najczęstsze przyczyny niesprawności klimy w naszych M6 <spoko>

Po resztę info zapraszam ew. kolegę do wątków o klimie <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez zielony700 » 24 maja 2013, 09:36

Ma ktoś maila do Jaksy?
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 15:42
Posty: 35
Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0

Postprzez dobrzyn22 » 24 maja 2013, 09:42

na stronie www na pewno ma...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez mazda 6 » 24 maja 2013, 10:13

Witam
Proszę o poradę, rok temu kupiłem mazdę 6 2004r 2.0 diesel. po ok 2 miesiącach wyjechałem w trasę i nagle auto stanęło. po zaholowaniu auta do mechanika okazało się że silnik jest zatarty a przyczyną był zatkany smok. Nie było raczej innego wyjścia jak naprawa auta. nie kupowałem używanego silnika tylko dałem do wyremontowania ten. Kosztowało mnie to ok 11 tys plus sprzęgło czyli razem 15 tys zł. Ale nie to jest powodem mojego pojawienia się na forum, otóż chodi o to że tydzień temu podczas jazdy zaczęło mi coś stukać w silniku więc zjechałem na bok i wyłączyłem silnik. zaholowałem auto do warsztatu gdzie robili mi silnik 8 mies temu, przejechałem do tej pory 25 tys km, okazało się teraz, że wtrysk wypalił dzuirę w tłoku, na fakturze mam informację że wtryski były sprawdzane. Teraz również zostały do analizy wysłane i rzekomo są dobre, jaka może byc przyczyna??? koszty związane z naprawą to ok 5 tys ponieważ doszło do jeszcze innych uszkodzeń, chcę udac się do radcy ponieważ nie chce ponosić kosztów tej naprawy gdyż nie po to kilka miesięcy temu włożyłem tyle pieniędzy w naprawę żeby po kilku miesiącach znowu takie koszty ponosić ale nie wiem czy mam szansę i czyja to wina .
mazda 6
 

Postprzez Mitar » 24 maja 2013, 11:05

Ponieważ wychodzę z założenia że lepiej potruć pupę niż potem płakać to mam jeszcze jedno pytanie przed jutrzejszym zakupem.

Ponieważ kupuję rocznik '03 mam świadomość że dość dużą wagę trzeba przyłożyć do sprawdzenia blacharki (głownie tylne nadkola)

Auto wygląda jakby było zakonserwowane tzn, cały spód prócz rury wydechowej pokryty czymś czarnym, jak pa_pa :) nadkola też wyglądają jakby były zabezpieczone, ponieważ moja wiedza w tym zakresie jest minimalna żałuje że nie zrobiłem fotek. <Edit>: znalazłem coś podobnego , tak to mniej więcej wygląda http://i193.photobucket.com/albums/z162/jarusiek/IMGP3728.jpg

Tak czy siak moje pytanie jest takie, jak wygląda prawidłowo zabezpieczone podwozie i nadkola? ma ktoś jakieś zdjęcie żebym mógł porównać?

Da się rozpoznać jakoś łatwo czy to nie jest jakaś fuszerka maskująca rude?

Ps. Jestem mile zaskoczony społecznością tego forum, byłem już na paru innych marek ale nikt mi nigdy tak rzeczowo i szybko nie odpowiadał jak tu <spoko>
Ostatnio edytowano 24 maja 2013, 11:24 przez Mitar, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2013, 11:36
Posty: 40
Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz

Postprzez zielony700 » 24 maja 2013, 11:08

dobrzyn22 napisał(a):na stronie www na pewno ma...


Na pewno to kiedyś umrzesz... nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 15:42
Posty: 35
Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0

Postprzez marex » 24 maja 2013, 11:25

zielony700 napisał(a):Na pewno to kiedyś umrzesz

kolego z takimi tekstami daleko nie zajedziesz. radzę Tobie przetrzeć oczęta czytać ze zrozumieniem wejść na stronę Jaksy i tam masz wszystko jak na dłoni, a jak nie chce Ci się szukać to już Twój problem.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez Grucha » 24 maja 2013, 11:29

zielony700 napisał(a):Na pewno to kiedyś umrzesz... nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.

http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html <dupa>
Grucha
 

Postprzez bieski » 24 maja 2013, 11:35

zielony700 napisał(a):nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.

Jest, poza tym warto myslec nad tym co sie pisze.

Dopisano Pt, 24 maja 2013, 11:36:

Grucha napisał(a):http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html


;)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zielony700 » 24 maja 2013, 14:24

Komunikaty o plikach cooki zasłoniły wszystkie zakładki...
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2013, 15:42
Posty: 35
Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0

Postprzez matthies » 24 maja 2013, 17:40

zielony700 napisał(a):Komunikaty o plikach cooki zasłoniły wszystkie zakładki...

nie ukrywam że te komunikaty zaj******ie mnie wku******ą.....

co do tematu zabezpieczenia, jeżeli masz tak jak na tej fotce, to raczej jest to dobrze zrobione ;) Weź pod uwagę, że przy rdzewieniu elementy również jakby puchną, zwiększając swoją objętość ale kosztem gęstości. Przyjrzyj się dokładnie czy nie ma zgrubień innych niż te od masy bitumicznej.

Koledze mazda 6 z dieselkiem niestety nie pomogę.

ps. mały OT, od dzisiaj siadłem spowrotem co corolli, bo mazda wypiła oliwę i muszę kupić nową. Też jak na złość, w środę zadzwonił typ, który corollę chce kupić... jutro ma być. Wspomnienia wspaniałe, ale przesiadka ze 166km na 88km jest masakrycznie dołująca :D i ten hałas w środku...
To tyle, musiałem się tym z kimś podzielić :P


Dopisano 24 maja 2013, 18:04:

aj zapomniałem jeszcze o jednym, Rumcajs w temacie Niebo podał zakresy VIN, od których zależy ilość oleju wlewanego przy wymianie. Czy ktoś ma namiar na takie dane, ale nie po niemiecku? Wg tego co on napisał, powinno u mnie wchodzić 4,4L ale jak wlewałem przy wymianie 3,5 (wg poradnika) to było na max...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez kubsztyk » 24 maja 2013, 18:31

Do usunięcia
Ostatnio edytowano 25 maja 2013, 09:33 przez kubsztyk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez dobrzyn22 » 24 maja 2013, 18:53

mazda 6 napisał(a):wtrysk wypalił dzuirę w tłoku, na fakturze mam informację że wtryski były sprawdzane. Teraz również zostały do analizy wysłane i rzekomo są dobre, jaka może byc przyczyna??

przyczyną jest lejący wtrysk...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Balor » 24 maja 2013, 23:04

Witajcie, dzisiaj pojawiła mi się taka sytuacja:
Mianowicie zapaliłem autko i patrzę, a tam świeci(bździ) mi się kontrolka od hamulca ręcznego.Zaciągam ręczny świeci-tak jak powinna, puszczam ręczny-bździ.Po wyłączeniu i włączeniu to samo.Kiedy zapalam auto, przekręcam kluczyk na ON, kontrolka najpierw bździ a później zaczyna normalnie się świecić.Ktoś pomoże-gdzie szukać przyczyny-może coś zamokło i zwarcie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lis 2012, 17:59
Posty: 26
Skąd: Marki
Auto: Mazda 6, GY, 2,0 citd 121 KM, rok produkcji:2003

Postprzez misiek89 » 24 maja 2013, 23:15

sprawdź poziom płynu hamulcowego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez stromba » 25 maja 2013, 00:06

Jakie przewody najlepiej kupic i gdzie ktore beda pasować, bo z tego co czytam na forum to te NGK sa troche za długie?
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2012, 22:15
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 GG 2.0 BEN +lpg, 2003

Postprzez siemek55 » 25 maja 2013, 08:02

zobacz ile tego TU masz. Ja mam NGK i są ok. Przy okazji nie zapomnij o świecach. Uszkodzona potrafi narozrabiać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez stromba » 25 maja 2013, 08:32

Swiece chce kupić NGK ITR6F-13 jak podaje serwisówka. Dokładnie jaki model masz tych przewodów? Pasują idealnie? RC-FD1207 ?
Ostatnio edytowano 25 maja 2013, 09:30 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2012, 22:15
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 GG 2.0 BEN +lpg, 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6