Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
A jaki jest koszt min/max naprawy/wymiany?
Zależy co padło. U mnie środek był OK to wymiana zewnętrznego łożyska +sprzęgiełko rolka itp 350zł w Białymstoku. 2 godziny i sprężarka jak nowa i z wyglądu i z działania. Polecam
Ma ktoś maila do Jaksy?
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Witam
Proszę o poradę, rok temu kupiłem mazdę 6 2004r 2.0 diesel. po ok 2 miesiącach wyjechałem w trasę i nagle auto stanęło. po zaholowaniu auta do mechanika okazało się że silnik jest zatarty a przyczyną był zatkany smok. Nie było raczej innego wyjścia jak naprawa auta. nie kupowałem używanego silnika tylko dałem do wyremontowania ten. Kosztowało mnie to ok 11 tys plus sprzęgło czyli razem 15 tys zł. Ale nie to jest powodem mojego pojawienia się na forum, otóż chodi o to że tydzień temu podczas jazdy zaczęło mi coś stukać w silniku więc zjechałem na bok i wyłączyłem silnik. zaholowałem auto do warsztatu gdzie robili mi silnik 8 mies temu, przejechałem do tej pory 25 tys km, okazało się teraz, że wtrysk wypalił dzuirę w tłoku, na fakturze mam informację że wtryski były sprawdzane. Teraz również zostały do analizy wysłane i rzekomo są dobre, jaka może byc przyczyna??? koszty związane z naprawą to ok 5 tys ponieważ doszło do jeszcze innych uszkodzeń, chcę udac się do radcy ponieważ nie chce ponosić kosztów tej naprawy gdyż nie po to kilka miesięcy temu włożyłem tyle pieniędzy w naprawę żeby po kilku miesiącach znowu takie koszty ponosić ale nie wiem czy mam szansę i czyja to wina .
Proszę o poradę, rok temu kupiłem mazdę 6 2004r 2.0 diesel. po ok 2 miesiącach wyjechałem w trasę i nagle auto stanęło. po zaholowaniu auta do mechanika okazało się że silnik jest zatarty a przyczyną był zatkany smok. Nie było raczej innego wyjścia jak naprawa auta. nie kupowałem używanego silnika tylko dałem do wyremontowania ten. Kosztowało mnie to ok 11 tys plus sprzęgło czyli razem 15 tys zł. Ale nie to jest powodem mojego pojawienia się na forum, otóż chodi o to że tydzień temu podczas jazdy zaczęło mi coś stukać w silniku więc zjechałem na bok i wyłączyłem silnik. zaholowałem auto do warsztatu gdzie robili mi silnik 8 mies temu, przejechałem do tej pory 25 tys km, okazało się teraz, że wtrysk wypalił dzuirę w tłoku, na fakturze mam informację że wtryski były sprawdzane. Teraz również zostały do analizy wysłane i rzekomo są dobre, jaka może byc przyczyna??? koszty związane z naprawą to ok 5 tys ponieważ doszło do jeszcze innych uszkodzeń, chcę udac się do radcy ponieważ nie chce ponosić kosztów tej naprawy gdyż nie po to kilka miesięcy temu włożyłem tyle pieniędzy w naprawę żeby po kilku miesiącach znowu takie koszty ponosić ale nie wiem czy mam szansę i czyja to wina .
-
mazda 6
Ponieważ wychodzę z założenia że lepiej potruć pupę niż potem płakać to mam jeszcze jedno pytanie przed jutrzejszym zakupem.
Ponieważ kupuję rocznik '03 mam świadomość że dość dużą wagę trzeba przyłożyć do sprawdzenia blacharki (głownie tylne nadkola)
Auto wygląda jakby było zakonserwowane tzn, cały spód prócz rury wydechowej pokryty czymś czarnym, jak pa_pa
nadkola też wyglądają jakby były zabezpieczone, ponieważ moja wiedza w tym zakresie jest minimalna żałuje że nie zrobiłem fotek. <Edit>: znalazłem coś podobnego , tak to mniej więcej wygląda http://i193.photobucket.com/albums/z162/jarusiek/IMGP3728.jpg
Tak czy siak moje pytanie jest takie, jak wygląda prawidłowo zabezpieczone podwozie i nadkola? ma ktoś jakieś zdjęcie żebym mógł porównać?
Da się rozpoznać jakoś łatwo czy to nie jest jakaś fuszerka maskująca rude?
Ps. Jestem mile zaskoczony społecznością tego forum, byłem już na paru innych marek ale nikt mi nigdy tak rzeczowo i szybko nie odpowiadał jak tu
Ponieważ kupuję rocznik '03 mam świadomość że dość dużą wagę trzeba przyłożyć do sprawdzenia blacharki (głownie tylne nadkola)
Auto wygląda jakby było zakonserwowane tzn, cały spód prócz rury wydechowej pokryty czymś czarnym, jak pa_pa
Tak czy siak moje pytanie jest takie, jak wygląda prawidłowo zabezpieczone podwozie i nadkola? ma ktoś jakieś zdjęcie żebym mógł porównać?
Da się rozpoznać jakoś łatwo czy to nie jest jakaś fuszerka maskująca rude?
Ps. Jestem mile zaskoczony społecznością tego forum, byłem już na paru innych marek ale nikt mi nigdy tak rzeczowo i szybko nie odpowiadał jak tu

Ostatnio edytowano 24 maja 2013, 11:24 przez Mitar, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 23 maja 2013, 11:36
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz
dobrzyn22 napisał(a):na stronie www na pewno ma...
Na pewno to kiedyś umrzesz... nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
zielony700 napisał(a):Na pewno to kiedyś umrzesz
kolego z takimi tekstami daleko nie zajedziesz. radzę Tobie przetrzeć oczęta czytać ze zrozumieniem wejść na stronę Jaksy i tam masz wszystko jak na dłoni, a jak nie chce Ci się szukać to już Twój problem.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
zielony700 napisał(a):Na pewno to kiedyś umrzesz... nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.
http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html

-
Grucha
zielony700 napisał(a):nie ma na stronie maila dlatego napisałem posta.
Jest, poza tym warto myslec nad tym co sie pisze.
Dopisano Pt, 24 maja 2013, 11:36:
Grucha napisał(a):http://www.autojaksa.com.pl/kontakt.html
Komunikaty o plikach cooki zasłoniły wszystkie zakładki...
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
zielony700 napisał(a):Komunikaty o plikach cooki zasłoniły wszystkie zakładki...
nie ukrywam że te komunikaty zaj******ie mnie wku******ą.....
co do tematu zabezpieczenia, jeżeli masz tak jak na tej fotce, to raczej jest to dobrze zrobione
Koledze mazda 6 z dieselkiem niestety nie pomogę.
ps. mały OT, od dzisiaj siadłem spowrotem co corolli, bo mazda wypiła oliwę i muszę kupić nową. Też jak na złość, w środę zadzwonił typ, który corollę chce kupić... jutro ma być. Wspomnienia wspaniałe, ale przesiadka ze 166km na 88km jest masakrycznie dołująca
To tyle, musiałem się tym z kimś podzielić
Dopisano 24 maja 2013, 18:04:
aj zapomniałem jeszcze o jednym, Rumcajs w temacie Niebo podał zakresy VIN, od których zależy ilość oleju wlewanego przy wymianie. Czy ktoś ma namiar na takie dane, ale nie po niemiecku? Wg tego co on napisał, powinno u mnie wchodzić 4,4L ale jak wlewałem przy wymianie 3,5 (wg poradnika) to było na max...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
mazda 6 napisał(a):wtrysk wypalił dzuirę w tłoku, na fakturze mam informację że wtryski były sprawdzane. Teraz również zostały do analizy wysłane i rzekomo są dobre, jaka może byc przyczyna??
przyczyną jest lejący wtrysk...
Witajcie, dzisiaj pojawiła mi się taka sytuacja:
Mianowicie zapaliłem autko i patrzę, a tam świeci(bździ) mi się kontrolka od hamulca ręcznego.Zaciągam ręczny świeci-tak jak powinna, puszczam ręczny-bździ.Po wyłączeniu i włączeniu to samo.Kiedy zapalam auto, przekręcam kluczyk na ON, kontrolka najpierw bździ a później zaczyna normalnie się świecić.Ktoś pomoże-gdzie szukać przyczyny-może coś zamokło i zwarcie?
Mianowicie zapaliłem autko i patrzę, a tam świeci(bździ) mi się kontrolka od hamulca ręcznego.Zaciągam ręczny świeci-tak jak powinna, puszczam ręczny-bździ.Po wyłączeniu i włączeniu to samo.Kiedy zapalam auto, przekręcam kluczyk na ON, kontrolka najpierw bździ a później zaczyna normalnie się świecić.Ktoś pomoże-gdzie szukać przyczyny-może coś zamokło i zwarcie?
- Od: 23 lis 2012, 17:59
- Posty: 26
- Skąd: Marki
- Auto: Mazda 6, GY, 2,0 citd 121 KM, rok produkcji:2003
Swiece chce kupić NGK ITR6F-13 jak podaje serwisówka. Dokładnie jaki model masz tych przewodów? Pasują idealnie? RC-FD1207 ?
Ostatnio edytowano 25 maja 2013, 09:30 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
- Od: 17 maja 2012, 22:15
- Posty: 41
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: M6 GG 2.0 BEN +lpg, 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6