Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
A jak jest z silnikami 2.3 i 3.0 v6 ? Kosztowne są w utrzymaniu? ile palą średnio?
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Fedu napisał(a):A jak jest z silnikami 2.3 i 3.0 v6 ? Kosztowne są w utrzymaniu? ile palą średnio?


-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):benzyna 2.0 , lepiej po lifcie słabiej zżera ruda, ale do 20 kołą to nie znajdziesz takiej ;]
Rzeczywiście taka panuje tu opinia. Niemniej 6,7 L spalania ropy to nie 10 L benzyny.
Ja osobiście, znaczy się personalnie, nauczyłem się żyć z DPF. Jak będzie sprawiał problemy to zmienię na emulator 1500 – 2000 zł.
Palenie albo zdrowie.
pozdrawiam
tok5
tok5
heh.. czy w waszych samochodach tez po wylaczeniu silnika i zamkniecia zamkow z pilota miga dalej kontrolka immobilaizera? te autko z kluczykiem? W moim zauwazylem dzis ze miga a wczesniej wydawalo mi sie migalo tylko po otwarciu zamkow do momentu zapalenia silnika.. chyba ze cos przeoczylem...

- Od: 2 cze 2012, 18:47
- Posty: 18
- Skąd: Bytom/Ruda Sl
- Auto: Mazda 6 Exclusive 1,8 2002r.
Ostatnio warunki pogodowe sprzyjały testowaniu ABSu i DSC, zauważyłem, że przygasają mi światła podczas gdy te systemy się aktywują – wydaje mi się to dziwne, więc pytam – czy to normalne, a jeśli nie, to co może być u mnie nie tak i jakie powinienem podjąć kroki by to zmienić.
W samochodzie wszystko działa prawidłowo. W elektronice jedyne co mam nie tak, to za mały akumulator (rozmiarowo jest o jakieś 2-3cm niższy od fabrycznego i nieco pojemności ma przez to mniej niż fabrycznie, ale napięcie w normie miał jak ostatnio sprawdzałem) i jemu bym wszelkie zło przypisywał jeśli już ma coś być nie tak...
W samochodzie wszystko działa prawidłowo. W elektronice jedyne co mam nie tak, to za mały akumulator (rozmiarowo jest o jakieś 2-3cm niższy od fabrycznego i nieco pojemności ma przez to mniej niż fabrycznie, ale napięcie w normie miał jak ostatnio sprawdzałem) i jemu bym wszelkie zło przypisywał jeśli już ma coś być nie tak...
one man can make a difference
- Od: 26 paź 2012, 22:59
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 GG
Liftback 2002
PB 2.0 16V 141KM
U mnie przy działaniu ABS przygasają, nie zauważyłem nic podczas działaniu trakcji.
Ale ogólnie to normalne
By Tapatalk 2
Ale ogólnie to normalne
By Tapatalk 2
Hej. Mam do was (posiadaczy mazdy 6) kilka pytań. Planuję zakup mazdy 6 kombi przed FL.
Na allegro dostepne są wersje kombi- GY z silnikami 1.8 16V, na forum wyczytałem że w kombiakach nie występowały te silniki?
Jakiej wersji wyposażenia najlepiej szukać? Nie zależy mi na skórze, na xenonach też nie za bardzo
Konieczna jest klimatyzacja 4x elektryczne szyby, welurowa najlepiej ciemna tapicerka, BOSE, elektryczne lusterka, multifunkcyjna kierownica i takie tam
Na allegro dostepne są wersje kombi- GY z silnikami 1.8 16V, na forum wyczytałem że w kombiakach nie występowały te silniki?
Jakiej wersji wyposażenia najlepiej szukać? Nie zależy mi na skórze, na xenonach też nie za bardzo
Konieczna jest klimatyzacja 4x elektryczne szyby, welurowa najlepiej ciemna tapicerka, BOSE, elektryczne lusterka, multifunkcyjna kierownica i takie tam
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):na forum wyczytałem że w kombiakach nie występowały te silniki?
Gdzie? W kombi były 1.8 .
noxes napisał(a):Konieczna jest klimatyzacja 4x elektryczne szyby, welurowa najlepiej ciemna tapicerka, BOSE, elektryczne lusterka, multifunkcyjna kierownica i takie tam
To prawie większość ma. To BOSE sobie daruj.

Jak potrzebujesz dobrego grania to zainwestuj w swoje caraudio.
PS. 2.0 pali niewiele więcej niż 1.8.
bieski napisał(a):Gdzie? W kombi były 1.8 .
noren napisał(a):Oznaczenia silników i modele, w których były one montowane1.8i 16V 120 KM – L8 (GG/GH)2.0i 16V 141/147 KM – LF (GG/GY/GH/3 BK)
Hmm no tak można zamontować swoje, ale co wtedy z fabrycznym radiem? Ma ono wyjście na wzmacniacz?
Na 100% byłby montowany xclarink, ale to nie ma nic do rzeczy. Montować tam radio 1DIN i przerabiać panel to nie za bardzo szczęśliwie wygląda.
Co do silnika to chodzi tutaj o OC, nie mam 26lat wiec mam zwyżkę jeszcze i za 2.0 jest dosyć sporo do zapłaty.
Myślę, że 2.0 w M6 nie spali wiecej niż obecne 2.0 w 626
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Na 100% byłby montowany xclarink, ale to nie ma nic do rzeczy. Montować tam radio 1DIN i przerabiać panel to nie za bardzo szczęśliwie wygląda.
Chodzi o to że wyprowadzasz swoje wyjścia w radiu i podłączasz wzmacniacz do radia i swoje głośniki.
Dobrzyn coś robił że swoim audio, ale nie wiem jak on to rozwiązał.
hehe ja nie muszę, sam sobie wyprowadzę
Kurdę wszystko ładnie pieknie, ale ta konsola środkowa z radiem nie podoba mi się wcale
tak szczerze to a6c5 ma ladniejszą.
A moze użytkownicy posiadający swoje mazdy dłużej wypowiedzą się co do korozji? Tak wiem nadkola to norma, a podłoga/progi bardzo tragicznie jest?
Kurdę wszystko ładnie pieknie, ale ta konsola środkowa z radiem nie podoba mi się wcale
tak szczerze to a6c5 ma ladniejszą.
A moze użytkownicy posiadający swoje mazdy dłużej wypowiedzą się co do korozji? Tak wiem nadkola to norma, a podłoga/progi bardzo tragicznie jest?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Tak wiem nadkola to norma, a podłoga/progi bardzo tragicznie jest?
Nie ma aż tak źle. Przynajmniej u mnie. Nadkola już mam zrobione, progi zaczęło chwytać na rogach od przodu z obu stron, również zrobione, a na podłodze jak na razie nie widać nic.
noxes napisał(a):ta konsola środkowa z radiem nie podoba mi się wcale
Są na to różne sposoby
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6