Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Cześć,
Jestem nowy na forum i wkrótce zamierzam kupić wymarzoną szóstkę. Wiem, że będzie to poliftowy hatchback. Niestety nie podobają mi się tylne lampy i tylny zderzak – mowa oczywiście o wersji europejskiej. I tutaj mam do Was pytanie: czy zderzak i lampy nadadzą się z wersji amerykańskiej? Jeśli tak, czy pasują bez przeróbek, czy trzeba coś przerabiać? Jak wygląda sprawa z homologacją takich lamp? Rozmieszcznie poszczególnych żarówek w lampie amerykańskiej jest inne niż w europejczyku. Lampy LEDowe wogóle nie wchodzą w rachubę. Czy zderzak amerykański ma uchwyty w tym samym miejscu co europejski? Ewentualnie czy nie ma jakiś różnic w kształcie karoserii. Innymi słowy czy pasuje? Sorry za ten zestaw pytań, ale jako początkujący chciałbym uniknąć kosztów w przyszłości związanych z niedoinformowania. Chciałbym aby tył wyglądał jak na zdjęciu (spojler i końcówki tłumika pomińmy w tym temacie). Czy ktoś już przerabiał samochód w taki sposób?
Jestem nowy na forum i wkrótce zamierzam kupić wymarzoną szóstkę. Wiem, że będzie to poliftowy hatchback. Niestety nie podobają mi się tylne lampy i tylny zderzak – mowa oczywiście o wersji europejskiej. I tutaj mam do Was pytanie: czy zderzak i lampy nadadzą się z wersji amerykańskiej? Jeśli tak, czy pasują bez przeróbek, czy trzeba coś przerabiać? Jak wygląda sprawa z homologacją takich lamp? Rozmieszcznie poszczególnych żarówek w lampie amerykańskiej jest inne niż w europejczyku. Lampy LEDowe wogóle nie wchodzą w rachubę. Czy zderzak amerykański ma uchwyty w tym samym miejscu co europejski? Ewentualnie czy nie ma jakiś różnic w kształcie karoserii. Innymi słowy czy pasuje? Sorry za ten zestaw pytań, ale jako początkujący chciałbym uniknąć kosztów w przyszłości związanych z niedoinformowania. Chciałbym aby tył wyglądał jak na zdjęciu (spojler i końcówki tłumika pomińmy w tym temacie). Czy ktoś już przerabiał samochód w taki sposób?
- Załączniki
-
- M6
- Od: 18 wrz 2012, 11:16
- Posty: 19
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 PB/LPG
Atenza napisał(a):Cześć,
Jestem nowy na forum i wkrótce zamierzam kupić wymarzoną szóstkę. Wiem, że będzie to poliftowy hatchback. Niestety nie podobają mi się tylne lampy i tylny zderzak – mowa oczywiście o wersji europejskiej. I tutaj mam do Was pytanie: czy zderzak i lampy nadadzą się z wersji amerykańskiej? Jeśli tak, czy pasują bez przeróbek, czy trzeba coś przerabiać? Jak wygląda sprawa z homologacją takich lamp? Rozmieszcznie poszczególnych żarówek w lampie amerykańskiej jest inne niż w europejczyku. Lampy LEDowe wogóle nie wchodzą w rachubę. Czy zderzak amerykański ma uchwyty w tym samym miejscu co europejski? Ewentualnie czy nie ma jakiś różnic w kształcie karoserii. Innymi słowy czy pasuje? Sorry za ten zestaw pytań, ale jako początkujący chciałbym uniknąć kosztów w przyszłości związanych z niedoinformowania. Chciałbym aby tył wyglądał jak na zdjęciu (spojler i końcówki tłumika pomińmy w tym temacie). Czy ktoś już przerabiał samochód w taki sposób?

Narazie z check spokój chyba sie poukładało

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):Narazie z check spokój chyba sie poukładało
Wróci .... one zawsze wracają

Atenza to nie lepiej kupić od razu A-speca? zamiast później rzeźbić?
Pozdr
-
Grucha
brodaM6 napisał(a): to wszystko opisane. viewtopic.php?f=60&t=11203
Z moją ilością wolnego czasu trochę mi zajmie przeczytanie 84 stron. Mówi się trudno, do świąt może się wyrobię.
Grucha napisał(a): Atenza to nie lepiej kupić od razu A-speca? zamiast później rzeźbić?
Pozdr
Mnie interesuje wyłącznie 2.0 benzyna, a o ile się orientuję rynek amerykański (rozumiem, że tak się mówi o A-specu) takiej nie oferował.
- Od: 18 wrz 2012, 11:16
- Posty: 19
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 PB/LPG
Siemka
chciałem zapytać co można zrobić z moim przypadkiem. Rano już zimno a u mnie zauważyłem że połowa szyby od strony kierowcy odparowuje znacznie wolniej niż druga połowa
Przytkane jest coś czy jak ? Jak to sprawdzić lub rozebrać ? ( Kabinowy jest nówka
)
Ps. Ewentualnie skierujcie mnie do właściwego wątku
POzdro
chciałem zapytać co można zrobić z moim przypadkiem. Rano już zimno a u mnie zauważyłem że połowa szyby od strony kierowcy odparowuje znacznie wolniej niż druga połowa
Ps. Ewentualnie skierujcie mnie do właściwego wątku
POzdro
-
Pawciu
Pawciu napisał(a):Siemka![]()
chciałem zapytać co można zrobić z moim przypadkiem. Rano już zimno a u mnie zauważyłem że połowa szyby od strony kierowcy odparowuje znacznie wolniej niż druga połowaPrzytkane jest coś czy jak ? Jak to sprawdzić lub rozebrać ? ( Kabinowy jest nówka
)
Ps. Ewentualnie skierujcie mnie do właściwego wątku![]()
![]()
POzdro
Sprzedać klekota i kupić benzynę
Co prawda nt. przedniej, ale myślę że problem podobny w klekotach
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=109274&hilit=szyba+przednia
Klekocik najlepszy
a w/w wątku nic nie ma o moim problemie. A rano głowa boli o przechyłu w prawo by widzieć drogę 
-
Pawciu
Grucha napisał(a):brodaM6 napisał(a):Narazie z check spokój chyba sie poukładało
Wróci .... one zawsze wracają
Pozdr
Widze że jak bumerang
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Pawciu napisał(a):Sugerujesz opary lub wyziewy %oj czekaj dobrzyn22 ci da
![]()
Koniec OTlepiej pomóż koledze
przetrzyj szybkę octem (sposób naszych babć), a jak nie pomoże to zapinaj klimę na szybkę. Możesz też posprzątać autko, piasek bardzo dobrze łapie wilgoć która wieczorami osadza się na szybkach od wew. Może kol. Grzyby ma jakąś fajną chemię?
Pawciu napisał(a):Siemka![]()
chciałem zapytać co można zrobić z moim przypadkiem. Rano już zimno a u mnie zauważyłem że połowa szyby od strony kierowcy odparowuje znacznie wolniej niż druga połowaPrzytkane jest coś czy jak ? Jak to sprawdzić lub rozebrać ? ( Kabinowy jest nówka
)
Ps. Ewentualnie skierujcie mnie do właściwego wątku![]()
![]()
POzdro
Mycie ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń, potem samą wodą i po wyschnięciu:

Dzięki chłopaki za podpowiedzi ,wypróbuję wszystko
Oby zdało egzamin
Jeszcze raz dzięki i POzdro

Oby zdało egzamin
Jeszcze raz dzięki i POzdro
-
Pawciu
a mi się jednak wydaje, że przyczyna tkwi w nawiewie... klima w M6 jest wydajna i odparowanie powinno trwać bardzo krótko(przy obecnych temp. kilka sekund
Hmm czyli co powinienem zrobić ,na moje to powiem że wygląda to jakby było coś zapchane lub ograniczało wylot powietrza. Tylko dziwne że jedna strona tak ma
-
Pawciu
Pawciu napisał(a): Tylko dziwne że jedna strona tak ma
ta po której siedzi kierowca
siemek55 napisał(a):Kiedy ostatnio myłeś szybki i sprzątałeś autko.
juz myslalem, ze pytasz Pawla o higiene osobista...



zart
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6